2 Kongres Komunikacji Kryzysowej (online)

dodaj wydarzenie do kalendarza

Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.

Jeśli czujesz, że nie jesteś wystarczająco dobrze przygotowany na kryzys i nie do końca wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki – nie może Cię zabraknąć na 2. edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej.

Już 8 grudnia weź udział w kongresie online i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, pozwolą skutecznie nim zarządzać.

  • poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.
  • dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem i jak tworzyć plan kryzysowy
  • sprawdzisz, jak powinna wyglądać sprawna współpraca ze sztabem kryzysowym
  • dowiesz się, co zrobić, by w kryzysie mieć media po swojej stronie
  • weźmiesz udział w treningu medialnym "jak dobrze zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach"

Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się przedstawiciele:

  • administracji publicznej: Ministerstwa Zdrowia i Urzędu m.st. Warszawy
  • biznesu: PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim - Grupa Flokk, mBank, Legii Warszawa, BNP Paribas Bank Polska
  • najlepszych agencji specjalizujących się w komunikacji kryzysowej: ALERT MEDIA Communications, Lighthouse, Winstone

Chyba już nie masz wątpliwości - jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu!

Szczegółowy program, lista prelegentów i rejestracja: https://www.pb.pl/konferencje/2-kongres-komunikacji-kryzysowej-af5cab89-6043-408d-852d-c621870d3452?utm_source=internetPR&utm_medium=article&utm_campaign=k_2KKK

Najnowsze

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami. Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej. ...

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Czy kryzys gospodarczy dotknie branżę marketingu, public relations i reklamy?. Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations czy reklamy dotknął problem pozyskiwania, jak i utrzymywania klientów. ...