Golden Marketing Conference (Katowice)

dodaj wydarzenie do kalendarza

Czy wiedzieliście o tym, że województwo śląskie to trzecie w kolejności, zaraz po mazowieckim 
i wielkopolskim, o największej liczbie przedsiębiorstw? Śląsk to zagłębie prężnie rozwijających się korporacji, agencji oraz start-upów.

Nie mogliśmy nie wykorzystać takiego potencjału, dlatego Golden Marketing Conference 
już po raz trzeci zawita do Katowic na dwudniowe święto marketingu. Konferencja obędzie się 24 i 25 listopada 2020 roku w Vienna House Easy Katowice. To będą dwa dni przepełnione inspirującymi prelekcjami i ciekawymi rozmowami, pełne merytoryki i nieszablonowych rozwiązań.

Jak zwykle stawiamy na maksimum treści i eksperckiej wiedzy, którą przekażą nam prelegenci na co dzień współpracujący z największymi polskimi firmami i agencjami, a także twórcy popularnych w tej dziedzinie, opiniotwórczych serwisów i portali.

Podczas listopadowej edycji stawiamy na narzędziowe ujęcie marketingu. Kładziemy nacisk 
na analityczną stronę zarządzania marką, efektywne wykorzystywanie budżetu, które przełoży się 
na wyniki. Tematem prelekcji płatne kampanie na LinkedIn, Facebook oraz Google, LinkedIn Employee Advocacy, content marketing, buzz marketing, e-commerce, UX/User Experience, CSR, machine learning, a także marketing pokoleniowy, czyli jak dotrzeć do tak wymagających grup jak Z-etki czy silver generation.

W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm, co sprawia, że Golden Marketing Conference to doskonała przestrzeń wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas przerw i naturalnego networkingu.
 Możliwość rozmowy i wspólnej zabawy w nieco bardziej kameralnych okolicznościach to nieodzowny element naszej konferencji.

Jeśli chcesz poznać najnowsze trendy w marketingu, zgłębić swoją wiedzę a przy tym dobrze 
się bawić, to nie może Cię zabraknąć w Katowicach! Zapamiętaj tę datę, bo 24 i 25 listopada czekamy 
na Ciebie w Viena House Easy.

Zapraszamy do śledzenia naszego funpage na Facebook’u gdzie na bieżąco zamieszczamy informacje na temat prelegentów, programu oraz aktualnych promocji!

Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference znajduje się na stronie: https://goldenmarketing.pl/katowice/

Najnowsze

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Czy kryzys gospodarczy dotknie branżę marketingu, public relations i reklamy?. Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations czy reklamy dotknął problem pozyskiwania, jak i utrzymywania klientów. ...

Uczestnicy konferencji ZFPR wesprą cel charytatywny. Konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” (27-28 sierpnia) będzie towarzyszyć cel charytatywny. Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. ...

Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One zapewni ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz dedykowanych narzędzi, wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis.

Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland. Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy. ...

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...