Marketing Management Congress

Dołącz do Marketing Management Congress!

Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej.

Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. Prelegenci powiedzą na temat metod wykorzystania kreatywnej reklamy tak, by pozytywnie wpłynęła na sprzedaż. Wskażą, które kluczowe elementy organizacji pracy zmienią oblicze marketingu i jak na dobrym produkcie zbudować silną markę. Skupią się na tym, na jakie elementy „nowej normalności” zwrócić uwagę, by komunikacja marketingowa była skuteczna i odpowiadająca oczekiwaniom odbiorcy. Ponadto wskażą, które narzędzia z dziedziny marketingu technologicznego zoptymalizują pracę działu marketingu.

Wydarzenie odbędzie się 23 września w warszawskim Sound Garden Hotel.

W gronie prelegentów Marketing Management Congress znaleźli się:
1. Jacek Walkiewicz – psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców.
Temat wykładu: „Pełna moc w czasach zmian”
2. Grzegorz Borowiecki – nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM.
Temat wykładu: „Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi MarTech dla zarządzających marketingiem”
3. Wojciech Ławniczak – jeden z pionierów service design thinking w Polsce.
Temat wykładu: „Selekcja naturalna – marketing w nowej normalności”
4. Janina Bąk – komendant komedii i wirtuoz statystyki.
Temat wykładu: „Najbardziej niekochane dziecko marketingu”
5. Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu.
Temat wykładu: „Sprzedaż dzięki kreatywnej reklamie – metody, sztuczki, badania”
6. Michał Leszek – Marketing Director rodzinnej firmy Lechpol.
Temat wykładu: „Produkt jako podstawa budowania silnej marki”
7. Wojciech Herra – Keynote & Motivational Speaker, pokazuje przenikanie zasad rządzących światem sportu i biznesu.
Temat wykładu: „Jeżeli diabeł nie będzie mógł cię zrobić złym, zrobi cię zajętym – organizacja pracy własnej i zespołu”
8. Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers.
Temat wykładu: „Efektywni ludzie w nieefektywnych systemach – jak podnieść jakość pracy działu marketingu?”

Marketing Management Congress
Termin: 23 września 2020
Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa

Więcej informacji, agendę oraz bilety na Marketing Management Congress znajdziesz na stronie internetowej mmcongress.pl.

Marketing przyszłości na Ciebie czeka.

MMC_1080x1080.jpg

Najnowsze

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami. Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej. ...

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Czy kryzys gospodarczy dotknie branżę marketingu, public relations i reklamy?. Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations czy reklamy dotknął problem pozyskiwania, jak i utrzymywania klientów. ...