Marketing Management Congress

dodaj wydarzenie do kalendarza

Zostań managerem marketingu przyszłości. Zrób to dzięki MMC

Precyzyjna wiedza, doświadczeni eksperci i kolejny krok w stronę rozwinięcia kompetencji managerskich. 23 września rusza Marketing Management Congress.

Już od kilku lat jesteś managerem, ale chcesz zwiększać swoje kompetencje?
Doskonale opanowałeś narzędzia marketingowe i chcesz się upewnić, że nic ci nie umyka?
Jesteś otwarty na naukę poprzez doświadczenie najlepszych ekspertów w Polsce?
Chcesz wiedzieć więcej z dziedziny, którą się zajmujesz?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, Marketing Management Congress to event dla ciebie!

Podczas wydarzenia poruszone zostaną istotne dla branży tematy:
– jak sprzedawać więcej dzięki kreatywnej reklamie
– co jest podstawą budowania silnej marki
– jak organizować pracę, by zespół był efektywny
– jak dostosować marketing do „nowej normalności”
– co jest skuteczniejsze – marketing subtelny czy też strategia „zawłaszczania kanału”

Marketing Management Congress to również doświadczeni eksperci. Prelekcje wygłoszą:
1. Jacek Walkiewicz – psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych.
2. Grzegorz Borowiecki – nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM. Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm. W komunikacji na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność.
3. Wojciech Ławniczak – jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services, czyli agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.
4. Janina Bąk – komendant komedii i wirtuoz statystyki. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. Jak sama zaznacza, w jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.
5. Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą głośną polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone'a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom.
6. Michał Leszek – Marketing Director rodzinnej firmy Lechpol. Zajmuje się rozwijaniem strategii marketingowej oraz nadzorowaniem działań promocyjnych marek należących do firmy. Twórca projektu marketingowego Kruger&Matz, w którym szuka ludzi z pasją.
7. Wojciech Herra – Keynote & Motivational Speaker, jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce. Pokazuje przenikanie się zasad rządzących światem sportu i biznesu.
8. Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers, który siedem lat temu stawiał pierwsze kroki w branży reklamowej, bazując na doświadczeniach z dziennikarstwa internetowego. W ciągu dwóch lat przeszedł od stanowiska juniorskiego do zarządzania działem social media.

Ponadto, na uczestników czekają wydarzenia towarzyszące: networking, konsultacje oraz bogata strefa wystawiennicza.

Od ciebie zależy, czy nadążysz za dynamicznie kształtującą się branżą i wprowadzisz konieczne zmiany, by usprawnić pracę twojego zespołu. Zainwestuj w rozwój swojej firmy i skorzystaj z pomocy doświadczonych ekspertów, którzy zdradzą ci najlepsze techniki zarządzania marketingiem w dobie rzeczywistości cyfrowej.

Zaufali nam: Senuto, Social Tigers, WUNDERTEAM

Marketing Management Congress
Termin: 23 września 2020
Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa

Więcej informacji, agendę oraz bilety na Marketing Management Congress znajdziesz na stronie internetowej mmcongress.pl.

Zostań managerem marketingu przyszłości. Zarejestruj się na MMC już dziś!

MMC

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

„Niezapominajka” – wakacyjnie, społecznie i charytatywnie. Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, realizuje podczas wakacji kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. ...

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...