Marketing Management Congress

dodaj wydarzenie do kalendarza

23 września w najnowocześniejszym hotelu w Warszawie - Sound Garden Hotel, odbędzie się pierwszy w Polsce kongres dla kadry zarządzającej i managerów działów marketingu.

Marketing Management Congress to wydarzenie, które wyróżnia się niezwykle wysokim poziomem merytorycznym i starannie dobraną tematyką prelekcji dopasowaną do potrzeb kadry zarządzającej.

Organizatorem Marketing Management Congress jest agencja eventowa IC Events, najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce. IC Events tworzy między innymi Targi FranczyzaExpo, REHA Trade Show, REHA Management Congress, Grand Businesswoman Congress, Targi FIWE, portal Branża Fitness, Konferencję PEI, Kongres FEM, Go Up Cogress i wiele innych wydarzeń biznesowych, targów branżowych oraz specjalistycznych kongresów i konferencji.

O Kongresie

Podczas Marketing Management Congress nie zostaną poruszone powtarzające się tematy większości konferencji i wydarzeń marketingowych w Polsce. Jak informuje organizator, kongres skierowany jest do ekspertów i managerów, którzy doskonale opanowali specjalistyczne działania marketingowe.

Rekrutacja i komunikacja w dziale marketingu, zarządzanie teamem marketingowym, kluczowe wskaźniki efektywności oraz współpraca z firmami zewnętrznymi to tylko niektóre tematy prelekcji Marketing Management Congress. Wśród prelegentów wystąpią ściśle wyselekcjonowani eksperci i założyciele najszybciej rozwijających się firm oraz startupów w Polsce.

Wydarzenie wyróżnia brak ukrytych wystąpień sprzedażowych, praktyczna wiedza i case studies oparte na doświadczeniu prelegentów. Podczas kongresu dostępne dla uczestników będą atrakcyjne wydarzenia towarzyszące, a wśród nich strefa wystawiennicza, konsultacje i networking.

Udział w kongresie zostanie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia.

Serdecznie zapraszamy do udziału

Więcej informacji i rejestracja: https://mmcongress.pl/

Najnowsze

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...