16. Kongres Public Relations i Komunikacji
. Działania i narzędzia w dobie zmian

Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na świecie sprawiają, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę.

Teraz jeszcze uważniej musimy przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe sprawią, że będziemy mieć realny wpływ na biznes i staniemy się silnym wsparciem dla organizacji.



Ty, jako PR-owiec, znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:



TRANSFORMACJA BIZNESU: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca


TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji


LIDER TRANSFORMACJI: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja


TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI: dotarcie z przekazem w nowych realiach


Dla osób, które nie będą mogły być na Kongresie osobiście, przewidziano możliwość uczestnictwa online w wydarzeniu.

Uwaga! Mamy dla Was kod umożliwiający skorzystanie z 10-procentowej zniżki na uczestnictwo w Kongresie: FIPR10 (dotyczy on każdej z cen do końca rejestracji).

Sprawdź szczegóły i zarejestruj się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/16-kongres-public-relations-i-komunikacji-14b991df-95da-4f81-a2bd-aec986f41041

Najnowsze

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami. Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej. ...

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Czy kryzys gospodarczy dotknie branżę marketingu, public relations i reklamy?. Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Firmy oferujące usługi z zakresu marketingu, public relations czy reklamy dotknął problem pozyskiwania, jak i utrzymywania klientów. ...