XX kongres public relations w Rzeszowie

dodaj wydarzenie do kalendarza

WIEDZA I DOŚWIADCZENIE PRAKTYKÓW PODCZAS JUBILEUSZOWEGO WYDARZENIA

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe wpisał się w kalendarz osób, dla których kluczowym wyzwaniem jest profesjonalne komunikowanie. Zapraszamy do Rzeszowa, gdzie w dniach 23-24 kwietnia eksperci oraz praktycy kolejny raz podzielą się swoją wiedzą.

Dwadzieścia lat spotkań branży public relations – www.kongrespr.pl – to blisko 5 000 uczestników, ponad pół tysiąca panelistów, wystąpień podczas debat, warsztatów i prelekcji, pokłosiem których stało się kilka tysięcy stron artykułów, badań i analiz. To także solidna dawka wiedzy oraz case studies przekazywanych uczestnikom corocznych spotkań w Rzeszowie. Czas zatem na podsumowanie i dwudziestą edycję tego wydarzenia. Tym razem mówić będziemy o corporate social responsibility i zabezpieczeniu kryzysowym. Prelegentami wydarzenia będą m.in.: Olivia Drost, Managing Partner at Spotlight Agency, Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce, Magdalena Przysłupska, Rzecznik prasowa w Fundacji DKMS, Janusz Schwertner, Dziennikarz Onetu, Kamil Dąbrowa, Rzecznik prasowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Adam Łaszyn z Alert Media Communications oraz Wojtek Jabczyński, Rzecznik Prasowy ORANGE. Oprócz nich prelegentami będą również wybitni eksperci z takich instytucji jak m.in. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Związek Firm Public Relations czy Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Podczas tegorocznego wydarzenia odbędą się także trzy debaty. Pierwsza została objęta patronatem Związku Firm Public Relations, druga przygotowana zostanie przez ORANGE, trzecia zaś oparta będzie na szerokim projekcie badawczym realizowanym w branży pod tytułem: Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany? W każdej z nich wystąpią zaproszeni przez naszych partnerów specjaliści, którzy debatować będą o odpowiedzialności społecznej, w tym również w tak ważnym współcześnie kontekście jak gospodarowanie plastikowymi odpadami. Uczestnikami debat będą osoby reprezentujące firmy i korporacje, które w sposób szczególny muszą sprostać wyzwaniom zmieniającego się podejścia do klimatu. Badania dla potrzeb Kongresu realizuje zespół badawczy Exacto i Publicon. Więcej w tym temacie do znalezienia już wkrótce na stronach www.exacto.pl oraz www.publicon.pl.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w Kongresie, a firmy, media i instytucje do współpracy przy jego organizacji. Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem i poszukują inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii i strategii, jak również do pasjonatów śledzących trendy i rozwiązania w procesie komunikowania. Szczegółowe informacje wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć na stronie www.kongrespr.pl.

***
Więcej informacji udziela:
dr hab. prof. UW, Dariusz Tworzydło 
tel. 602 44 55 96
email: dariusz@tworzydlo.pl
www.exacto.pl

***
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmę Newsline Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresu PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od prawie 20 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Najnowsze

Z hejtem trzeba walczyć systemowo. „Hejt, generalnie w sieci, w socialu, potrafi doprowadzić do wielkich tragedii […] i absolutnie temu się trzeba przeciwstawiać, absolutnie trzeba szukać rozwiązań, nawet systemowych, żeby tego nie było, żeby chronić nas wszystkich, ludzi, którzy tam funkcjonują” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

A czy twój kontent żre w internecie?. „W przypadku kontentu bardzo ważne jest to, do kogo z tym kontentem idziemy, gdzie go będziemy publikować. Tak naprawdę to jest klucz” – mówi Angelika Jeżewska, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Czy reklamy w podkastach mają rację bytu?. Jak pokazuje przykład audycji Tima Ferrissa, reklamowanie produktów w podkastach może się sprawdzić. Zobacz wypowiedź Karola Stryi, chief podcast officera w Storia by Abstra. ...

Czy eksperci są jeszcze mediom potrzebni?. „Dla większości mediów liczy się szybka informacja, krótki news, często bardzo pobieżny, ale są jeszcze na szczęście w Polsce i na świecie takie media, które głębiej wchodzą, analizują, szukają większych przyczyn” – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. ...

Uważaj, komu wysyłasz mejle. W Polsce sąd przyznał zadośćuczynienie za spam. Wysłanie nawet jednego mejla zawierającego tzw. niezamówioną informację handlową (czyli po prostu spam) narusza dobra osobiste: spokój wewnętrzny, prywatność czy swobodę korespondencji – do takiego wniosku doszedł Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie i przyznał 500 zł zadośćuczynienia mężczyźnie, który pozwał jedną ze spółek za przesłanie na jego (nieimienny) adres niechcianej wiadomości. ...

Komunikacja kierowana do konsumentek będzie się zmieniać, ale wolno. „[Mężczyźni] bardzo często nie rozumieją nas kobiet. Jest im trudno załapać, że skończyły się czasy, kiedy wystarczyło wynająć ładną buzię, która ma 200 tys. lajków na Instagramie, żeby zyskać wiarygodność i życzliwość konsumentek” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...

Kiedy firma powinna przeprowadzać zmiany. „Oczywiście [do zmian] najchętniej podchodzą firmy, które znalazły się w sytuacji kryzysowej. Tyle tylko, że wtedy mamy do czynienia ze zmianą gwałtowną, która wymaga ruchów na wielu obszarach […]. Firmy, które myślą o zmianie […] wtedy, kiedy dzieje się dobrze, to firmy, które najczęściej odnoszą sukces” – mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director z agencji Dragon Rouge. ...

PR daje korzyści, ale trzeba to umieć wykazać. Jak udowodnić, że PR czy komunikacja w firmie przynoszą realną wartość? Zobacz wypowiedź Joanny Frąckowiak, commercial communication lead w Microsofcie. ...

Hejt szansą dla branży PR. Agencje interaktywne często nie radzą sobie z hejtem w mediach społecznościowych. Gdy problem staje się poważny, potrzeba interwencji specjalistów… Zobacz wypowiedź Adama Łaszyna, prezesa agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Jakie produkty zdobywają serca kobiet. „Żeby kreować produkty, których kobiety będą pożądać, którymi się będą ekscytować, trzeba przede wszystkim poznać kobiece potrzeby. Z tego, co widzę, wielu marketerów, myśląc o kobiecych potrzebach, koncentruje się na tych tradycyjnych, stereotypowych” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...