Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia Klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego Klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym wydarzeniu "Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży".
Już 4 grudnia 2019 roku w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" w Warszawie.

Rejestracja dostępna online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja

Jakie cechy powinien mieć system CRM?
Jak być o krok przed konkurencją? - Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie.

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:

• Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
• Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
• Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
• Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.

Tematyka konferencji:
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Customer Experience
- Omnichannel Customer Management
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Contact Center
- Workflow
- Business Intelligence
- Analiza danych klienta
- Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- Usługi i aplikacje mobilne
- Systemy mailingowe i SMS-owe

Ilość miejsc jest ograniczona, rejestracja online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja

Grupa docelowa:
- Przedstawiciele Zarządu
- Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Najnowsze

Z hejtem trzeba walczyć systemowo. „Hejt, generalnie w sieci, w socialu, potrafi doprowadzić do wielkich tragedii […] i absolutnie temu się trzeba przeciwstawiać, absolutnie trzeba szukać rozwiązań, nawet systemowych, żeby tego nie było, żeby chronić nas wszystkich, ludzi, którzy tam funkcjonują” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

A czy twój kontent żre w internecie?. „W przypadku kontentu bardzo ważne jest to, do kogo z tym kontentem idziemy, gdzie go będziemy publikować. Tak naprawdę to jest klucz” – mówi Angelika Jeżewska, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Czy reklamy w podkastach mają rację bytu?. Jak pokazuje przykład audycji Tima Ferrissa, reklamowanie produktów w podkastach może się sprawdzić. Zobacz wypowiedź Karola Stryi, chief podcast officera w Storia by Abstra. ...

Czy eksperci są jeszcze mediom potrzebni?. „Dla większości mediów liczy się szybka informacja, krótki news, często bardzo pobieżny, ale są jeszcze na szczęście w Polsce i na świecie takie media, które głębiej wchodzą, analizują, szukają większych przyczyn” – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. ...

Uważaj, komu wysyłasz mejle. W Polsce sąd przyznał zadośćuczynienie za spam. Wysłanie nawet jednego mejla zawierającego tzw. niezamówioną informację handlową (czyli po prostu spam) narusza dobra osobiste: spokój wewnętrzny, prywatność czy swobodę korespondencji – do takiego wniosku doszedł Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie i przyznał 500 zł zadośćuczynienia mężczyźnie, który pozwał jedną ze spółek za przesłanie na jego (nieimienny) adres niechcianej wiadomości. ...

Komunikacja kierowana do konsumentek będzie się zmieniać, ale wolno. „[Mężczyźni] bardzo często nie rozumieją nas kobiet. Jest im trudno załapać, że skończyły się czasy, kiedy wystarczyło wynająć ładną buzię, która ma 200 tys. lajków na Instagramie, żeby zyskać wiarygodność i życzliwość konsumentek” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...

Kiedy firma powinna przeprowadzać zmiany. „Oczywiście [do zmian] najchętniej podchodzą firmy, które znalazły się w sytuacji kryzysowej. Tyle tylko, że wtedy mamy do czynienia ze zmianą gwałtowną, która wymaga ruchów na wielu obszarach […]. Firmy, które myślą o zmianie […] wtedy, kiedy dzieje się dobrze, to firmy, które najczęściej odnoszą sukces” – mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director z agencji Dragon Rouge. ...

PR daje korzyści, ale trzeba to umieć wykazać. Jak udowodnić, że PR czy komunikacja w firmie przynoszą realną wartość? Zobacz wypowiedź Joanny Frąckowiak, commercial communication lead w Microsofcie. ...

Hejt szansą dla branży PR. Agencje interaktywne często nie radzą sobie z hejtem w mediach społecznościowych. Gdy problem staje się poważny, potrzeba interwencji specjalistów… Zobacz wypowiedź Adama Łaszyna, prezesa agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Jakie produkty zdobywają serca kobiet. „Żeby kreować produkty, których kobiety będą pożądać, którymi się będą ekscytować, trzeba przede wszystkim poznać kobiece potrzeby. Z tego, co widzę, wielu marketerów, myśląc o kobiecych potrzebach, koncentruje się na tych tradycyjnych, stereotypowych” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...