Golden Marketing Conference

Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu wielkopolski. 
To w Poznaniu, w 2015 roku odbyła się pierwsza konferencja. Po fali sukcesów, powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie.

Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem. Pozytywne reakcje stały się siłą napędową 
do zorganizowania kolejnej edycji. Golden Marketing Conference odbędzie się 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice. To będą dwa dni przepełnione inspirującymi prelekcjami, ciekawymi rozmowami, pełnymi merytoryki i nieszablonowych rozwiązań.

22 prelegentów – specjalistów w zakresie marketingu, opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą.

Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią dobrze znani z poprzednich edycji GMC Piotr Bucki (BuckiPro), Zuzanna Skalska (360Inspiration), Jagoda Prętnicka (SentiOne), Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu Marek Gonsior. Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 południk friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly).

Oprócz prelekcji, Golden Marketing Conference to doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm.

Jeśli chcesz poznać odpowiedź jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing, weź udział w naszej konferencji!

Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference znajduje się na stronie: https://goldenmarketing.pl/katowice/

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...