facebook web

Golden Marketing Conference

Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu wielkopolski. 
To w Poznaniu, w 2015 roku odbyła się pierwsza konferencja. Po fali sukcesów, powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie.

Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem. Pozytywne reakcje stały się siłą napędową 
do zorganizowania kolejnej edycji. Golden Marketing Conference odbędzie się 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice. To będą dwa dni przepełnione inspirującymi prelekcjami, ciekawymi rozmowami, pełnymi merytoryki i nieszablonowych rozwiązań.

22 prelegentów – specjalistów w zakresie marketingu, opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą.

Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią dobrze znani z poprzednich edycji GMC Piotr Bucki (BuckiPro), Zuzanna Skalska (360Inspiration), Jagoda Prętnicka (SentiOne), Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu Marek Gonsior. Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 południk friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly).

Oprócz prelekcji, Golden Marketing Conference to doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm.

Jeśli chcesz poznać odpowiedź jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing, weź udział w naszej konferencji!

Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference znajduje się na stronie: https://goldenmarketing.pl/katowice/

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...