V Konferencja Strategii Lean

Jak rozwijać firmę i zwiększać zaangażowanie pracowników? V konferencja Strategii LEAN już w listopadzie!

Jak w dzisiejszych czasach ciągle doskonalić organizację? Jak poprawiać wyniki finansowe? W jaki sposób angażować pracowników przy jednoczesnym zmniejszaniu ich rotacji? Na te i inne nurtujące menedżerów pytania odpowiedzą najlepsi eksperci i praktycy biznesu już 19.11.2019 r. w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie podczas jedynej w Polsce konferencji o STRATEGII LEAN.

Dołącz do grona praktyków i zainspiruj się ich doświadczeniami.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą Michał Sadowski (CEO Brand24) oraz Łukasz Kruczek (trener reprezentacji kobiet w skokach narciarskich), a o swoich case studies opowiedzą przedstawiciele takich firm jak: Adamed, Dr. Max, Fresh Logistics, Carlsberg, PZU Zdrowie, El-Cab, Santander Bank Polska, Apsys.

Solidna dawka praktycznej wiedzy

V edycja organizowanej przez Leanpassion konferencji STRATEGIA LEAN odbędzie się pod hasłem Great Companies, Happy People, które podkreśla ideę łączenia efektywności biznesowej i satysfakcji pracowników.



Wydarzenie dla blisko 450 osób rozpocznie Radosław Drzewiecki, założyciel Leanpassion i współzałożyciel Sherlock Waste, który podsumuje wyniki najnowszego Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy 2019 przeprowadzonego we współpracy z firmą rekrutacyjną Grafton oraz firmą badawczą Open Field. To jedno z nielicznych badań, gdzie Polacy wskazują, czy i dlaczego polecają lub nie polecają swojego pracodawcę i jaki wpływ ma lider i jego postawa na ich motywację, satysfakcję i chęć pozostania w danej firmie. Dodatkowo, zaprezentuje wyniki audytu strategii lean przeprowadzonego w kilkuset organizacjach. Następnie grono wybitnych ekspertów takich jak: Kamila Wykrota (Forbes Experience Lab), Aneta Borycka (Ultimo), Małgorzata Gołębiewska (Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy), Igor Mróz (Zero Bullshit Managment), Ireneusz Biliński (4 Results), Sebastian Drzewiecki (Nowoczesny Lider, Sabre), Radosław Drzewiecki (Leanpassion), odpowie na pytanie: Jak przeprowadzić transformację, aby doskonalenie nie było jednorazowym zrywem?

Kolejnym etapem spotkania będą wystąpienia kilkunastu praktyków biznesu, z różnych branż, których organizacje przeszły lub są w trakcie przeprowadzenia transformacji strategicznej. Podzielą się oni swoimi doświadczeniami, opowiedzą o sukcesach i napotkanych trudnościach. Wystąpią również goście specjalni.

Michał Sadowski i Łukasz Kruczek – o drodze do sukcesu

Na scenie pojawi się dwóch niezwykle doświadczonych, utalentowanych liderów:

Michał Sadowski – założyciel firmy Brand24, dostawcy narzędzia internetowego do ochrony reputacji w Internecie, z tysiącami klientów z ponad 100 krajów. Podczas swojej prezentacji przedstawi siedem dobrych praktyk budowy Lean startupu na przykładzie drogi Brand24 – od 0 do 3300+ klientów.

Łukasz Kruczek – jeden z najlepszych liderów, trener skoków narciarskich – klasa mistrzowska. Na bazie swoich doświadczeń opowie o swojej pasji do ciągłego doskonalenia oraz o tym, jak i czego „biznes” może nauczyć się od świata sportu?

Ale to nie wszystko…

9 case studies doświadczonych praktyków biznesu

To, co wyróżnia konferencję STRATEGIA LEAN to stawianie na praktyczną wiedzę i poznanie metod pracy oraz narzędzi stosowanych przez ekspertów z różnych sektorów. W tym roku swoim wieloletnim doświadczeniem podzielą się:

Mirosław Nowosielski (Dyrektor ds. transformacji w Santander Bank Polska), Dr inż. Paweł Kaczalski (Prezes Zarządu Firmy El-Cab), Michał Kościanek (Site Director, WE Operations Director w Carlsberg Shared Services), Bartłomiej Rodawski (Dyrektor Operacyjny w Adamed Group), Agnieszka Niemira (Menedżer ds. Integracji Procesów Biznesowych) oraz Renata Koszlajda (Dyrektor Regionu Fresh Logistics), a także Emilia Lange-Cichocka (prawnik, marketingowiec, menedżer, Apsys), Michał Urbaniak (Dyrektor ds. Obsługi Pacjenta, PZU Zdrowie), Michał Morek (Menedżer ds. farmaceutycznych w Dr. Max) i Bartosz Długokęcki (CEO Sherlock Waste).

Dołącz do V konferencji STRATEGIA LEAN

Ośmiogodzinną porcję wiedzy i inspiracji podsumuje Radosław Drzewiecki swoim power speechem, gdzie pokaże, co odróżnia dzisiaj dobrych liderów od wielkich liderów.

Konferencja Strategia Lean – to już piąta edycja wydarzenia organizowanego przez Leanpassion z myślą o menedżerach i przedsiębiorcach odpowiedzialnych za wzrost biznesu, efektywność procesów oraz rozwój pracowników.

Zainspiruj się, korzystając z dobrych praktyk i doświadczeń ekspertów. 
Zmień perspektywę i spójrz na transformację oraz procesy z innej strony. 
Skorzystaj z wniosków i rekomendacji znajdujących potwierdzenie w praktyce.
 Nawiąż relacje biznesowe z top menedżerami z największych organizacji i buduj wartościową sieć kontaktów.

Dla wszystkich czytelników mamy aż 15% rabatu na hasło: internetPR15

ważne tylko do 10 listopada 2019 r.!

Szczegóły i bilety: www.konferencja.leanpassion.pl

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...