facebook web

V Konferencja Strategii Lean

Jak rozwijać firmę i zwiększać zaangażowanie pracowników? V konferencja Strategii LEAN już w listopadzie!

Jak w dzisiejszych czasach ciągle doskonalić organizację? Jak poprawiać wyniki finansowe? W jaki sposób angażować pracowników przy jednoczesnym zmniejszaniu ich rotacji? Na te i inne nurtujące menedżerów pytania odpowiedzą najlepsi eksperci i praktycy biznesu już 19.11.2019 r. w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie podczas jedynej w Polsce konferencji o STRATEGII LEAN.

Dołącz do grona praktyków i zainspiruj się ich doświadczeniami.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą Michał Sadowski (CEO Brand24) oraz Łukasz Kruczek (trener reprezentacji kobiet w skokach narciarskich), a o swoich case studies opowiedzą przedstawiciele takich firm jak: Adamed, Dr. Max, Fresh Logistics, Carlsberg, PZU Zdrowie, El-Cab, Santander Bank Polska, Apsys.

Solidna dawka praktycznej wiedzy

V edycja organizowanej przez Leanpassion konferencji STRATEGIA LEAN odbędzie się pod hasłem Great Companies, Happy People, które podkreśla ideę łączenia efektywności biznesowej i satysfakcji pracowników.



Wydarzenie dla blisko 450 osób rozpocznie Radosław Drzewiecki, założyciel Leanpassion i współzałożyciel Sherlock Waste, który podsumuje wyniki najnowszego Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy 2019 przeprowadzonego we współpracy z firmą rekrutacyjną Grafton oraz firmą badawczą Open Field. To jedno z nielicznych badań, gdzie Polacy wskazują, czy i dlaczego polecają lub nie polecają swojego pracodawcę i jaki wpływ ma lider i jego postawa na ich motywację, satysfakcję i chęć pozostania w danej firmie. Dodatkowo, zaprezentuje wyniki audytu strategii lean przeprowadzonego w kilkuset organizacjach. Następnie grono wybitnych ekspertów takich jak: Kamila Wykrota (Forbes Experience Lab), Aneta Borycka (Ultimo), Małgorzata Gołębiewska (Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy), Igor Mróz (Zero Bullshit Managment), Ireneusz Biliński (4 Results), Sebastian Drzewiecki (Nowoczesny Lider, Sabre), Radosław Drzewiecki (Leanpassion), odpowie na pytanie: Jak przeprowadzić transformację, aby doskonalenie nie było jednorazowym zrywem?

Kolejnym etapem spotkania będą wystąpienia kilkunastu praktyków biznesu, z różnych branż, których organizacje przeszły lub są w trakcie przeprowadzenia transformacji strategicznej. Podzielą się oni swoimi doświadczeniami, opowiedzą o sukcesach i napotkanych trudnościach. Wystąpią również goście specjalni.

Michał Sadowski i Łukasz Kruczek – o drodze do sukcesu

Na scenie pojawi się dwóch niezwykle doświadczonych, utalentowanych liderów:

Michał Sadowski – założyciel firmy Brand24, dostawcy narzędzia internetowego do ochrony reputacji w Internecie, z tysiącami klientów z ponad 100 krajów. Podczas swojej prezentacji przedstawi siedem dobrych praktyk budowy Lean startupu na przykładzie drogi Brand24 – od 0 do 3300+ klientów.

Łukasz Kruczek – jeden z najlepszych liderów, trener skoków narciarskich – klasa mistrzowska. Na bazie swoich doświadczeń opowie o swojej pasji do ciągłego doskonalenia oraz o tym, jak i czego „biznes” może nauczyć się od świata sportu?

Ale to nie wszystko…

9 case studies doświadczonych praktyków biznesu

To, co wyróżnia konferencję STRATEGIA LEAN to stawianie na praktyczną wiedzę i poznanie metod pracy oraz narzędzi stosowanych przez ekspertów z różnych sektorów. W tym roku swoim wieloletnim doświadczeniem podzielą się:

Mirosław Nowosielski (Dyrektor ds. transformacji w Santander Bank Polska), Dr inż. Paweł Kaczalski (Prezes Zarządu Firmy El-Cab), Michał Kościanek (Site Director, WE Operations Director w Carlsberg Shared Services), Bartłomiej Rodawski (Dyrektor Operacyjny w Adamed Group), Agnieszka Niemira (Menedżer ds. Integracji Procesów Biznesowych) oraz Renata Koszlajda (Dyrektor Regionu Fresh Logistics), a także Emilia Lange-Cichocka (prawnik, marketingowiec, menedżer, Apsys), Michał Urbaniak (Dyrektor ds. Obsługi Pacjenta, PZU Zdrowie), Michał Morek (Menedżer ds. farmaceutycznych w Dr. Max) i Bartosz Długokęcki (CEO Sherlock Waste).

Dołącz do V konferencji STRATEGIA LEAN

Ośmiogodzinną porcję wiedzy i inspiracji podsumuje Radosław Drzewiecki swoim power speechem, gdzie pokaże, co odróżnia dzisiaj dobrych liderów od wielkich liderów.

Konferencja Strategia Lean – to już piąta edycja wydarzenia organizowanego przez Leanpassion z myślą o menedżerach i przedsiębiorcach odpowiedzialnych za wzrost biznesu, efektywność procesów oraz rozwój pracowników.

Zainspiruj się, korzystając z dobrych praktyk i doświadczeń ekspertów. 
Zmień perspektywę i spójrz na transformację oraz procesy z innej strony. 
Skorzystaj z wniosków i rekomendacji znajdujących potwierdzenie w praktyce.
 Nawiąż relacje biznesowe z top menedżerami z największych organizacji i buduj wartościową sieć kontaktów.

Dla wszystkich czytelników mamy aż 15% rabatu na hasło: internetPR15

ważne tylko do 10 listopada 2019 r.!

Szczegóły i bilety: www.konferencja.leanpassion.pl

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...