facebook web

AKADEMIA KOBIET - Siła jest kobietą V EDYCJA

  • Zyskasz zastrzyk inspiracji i motywacji do działania – zapas na cały następny rok
  • Rozwiniesz posiadane już umiejętności i zdobędziesz zupełnie nowe
  • Wysłuchasz wyjątkowych prelegentów, którzy uwielbiają dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i przepisem na sukces
  • Staniesz się częścią środowiska ambitnych i przedsiębiorczych kobiet
  • Otrzymasz wskazówki i praktyczne rady, które pomogą Ci w rozwoju Twojego biznesu
  • Przedstawisz swoje działania nowemu gronu odbiorców – zbudujesz wartościową sieć kontaktów biznesowych… i nie tylko
  • Naładujesz się pozytywną, niewyczerpaną energią
  • Odpoczniesz i spędzisz miło czas – to lepsze niż pobyt w SPA!
  • Otrzymasz wspaniałe upominki, które będą przenosić Cię do wspomnień z wydarzenia 
  • Certyfikat Akademii Kobiet już na Ciebie czeka!

Zobacz program i zapisz się już dziś.

Najnowsze

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...

LinkedIn fejsbuczeje?. LinkedIn ma coraz więcej narzędzi znanych z Facebooka. Czy mimo pewnego upodobnienia uda mu się zachować swoją tożsamość? Zobacz wypowiedź Angeliki Chimkowskiej, strateg social sellingu i silnych marek. ...

A czy ty szukasz pracy na portalach społecznościowych?. „To, co zauważam w mediach społecznościowych pod kątem rekrutacji, to nastawienie na grupy. Jest mnóstwo grup, które się pojawiają, związanych z pracą. Praktycznie każda branża ma po pięć swoich grup. Ludzie do tych grup masowo dołączają” – mówi Łukasz Żuk, product owner w Rocket Jobs. ...

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...