Bezpłatna Konferencja – E-commerce Summit. 
Światowe trendy w handlu internetowym

Już 28 listopada w Warszawie odbędzie się Konferencja E-commerce Summit, która m.in. pozwoli odpowiedzieć na pytanie - jak pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

Wśród wystąpień m.in.:

  • Personalizacja w email marketingu - jak to zrobić inaczej?


Anna Czyżewska, Marcin Janczewski, DrTusz


  • Omnichannel w B2B, czyli słów kilka o tym jak pracować mniej, robiąc więcej


Krzysztof Rogalny, Barbara Matkowska-Włosek, TIM

  • E-commerce building, czyli cztery czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez e-sklep


Dariusz Piekarski, SARE

  • Rewolucja digital w motoryzacji: 2019 - co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej


Jacek Nawara, FCA Poland


Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży e-commerce. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji dla wszystkich osób, zaangażowanych w sprzedaż produktów online. 


Spotkanie będzie idealnym miejscem do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami branżowymi, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.



Aby wziąć bezpłatny udział w konferencji, wystarczy zarejestrować się na stronie: http://ecommercesummit.pl/#rejestracja


Uwaga, ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.


Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych. 



Strona internetowa wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami. Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej. ...

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...