Bezpłatna Konferencja – E-commerce Summit. 
Światowe trendy w handlu internetowym

Już 28 listopada w Warszawie odbędzie się Konferencja E-commerce Summit, która m.in. pozwoli odpowiedzieć na pytanie - jak pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

Wśród wystąpień m.in.:

  • Personalizacja w email marketingu - jak to zrobić inaczej?


Anna Czyżewska, Marcin Janczewski, DrTusz


  • Omnichannel w B2B, czyli słów kilka o tym jak pracować mniej, robiąc więcej


Krzysztof Rogalny, Barbara Matkowska-Włosek, TIM

  • E-commerce building, czyli cztery czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez e-sklep


Dariusz Piekarski, SARE

  • Rewolucja digital w motoryzacji: 2019 - co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej


Jacek Nawara, FCA Poland


Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży e-commerce. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji dla wszystkich osób, zaangażowanych w sprzedaż produktów online. 


Spotkanie będzie idealnym miejscem do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami branżowymi, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.



Aby wziąć bezpłatny udział w konferencji, wystarczy zarejestrować się na stronie: http://ecommercesummit.pl/#rejestracja


Uwaga, ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.


Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych. 



Strona internetowa wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/

Najnowsze

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...