facebook web

Planowanie zasobów przedsiębiorstwa – wczoraj i dzisiaj

dodaj wydarzenie do kalendarza

Rozwój przedsiębiorstwa jest uwarunkowany tym jak szybko, sprawnie i dobrze przebiega on na każdym etapie. System ERP umożliwia wgląd do wszystkich procesów w firmie. Co więcej, gromadzi niezbędne dane, na podstawie których sporządza raporty i analizy dotyczące przedsiębiorstwa. Oprogramowanie to jest nieocenionym, złożonym narzędziem do planowania i zarządzania zasobami firmy. Dzięki niemu zarówno kadra zarządzająca, jak i poszczególne działy mają wszystko pod kontrolą. Postępy technologii ERP mogą zapewnić przewagę nad konkurencją. Nie tylko pozwalają zwiększyć wydajność pracowników, ale też oferują możliwości zwiększenia zaangażowania klientów.

Już 28 listopada w Warszawie zapraszamy do dyskusji z ekspertami o funkcjonalności i użyteczności systemów ERP w polskich przedsiębiorstwach podczas konferencji "Planowanie zasobów przedsiębiorstwa - wczoraj i dzisiaj".

 

Tematyka konferencji:

1.System ERP - klucz do przewagi konkurencyjnej

  • ścisła integracja procesów w przedsiębiorstwie
  • analizowanie i monitorowanie procesów biznesowych
  • integracja obiegu dokumentów
  • usprawnienia pracy działów kadrowo-płacowych
  • utrzymanie skutecznej kontroli finansowej
  • efektywne nadzorowanie przepływu towarów (transport, logistyka i magazynowanie)
  • planowanie i zarządzanie produkcją
  • gromadzenie danych i ich bezpieczeostwo

2.System ERP w chmurze i aplikacje mobilne
3.Case studies

 

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Kadra zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
  • Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
  • Dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
  • Osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, utrzymanie ruchu
  • Technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Rejestracja: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-erp.

Więcej informacji: http://pirbinstytut.pl/index.php/planowanie-zasobow-przedsiebiorstwa.

Najnowsze

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival. Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Influencer jest jak żona – też trzeba mu zaufać. Firma współpracująca z influencerem nie powinna narzucać mu stylu komunikacji. „Trzeba zaufać influencerowi. Kontrolować, ale zaufać – żeby jego komunikacja ze społecznością była jak najbardziej naturalna” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. ...

Monitoring mediów pomaga zapobiegać kryzysom. Rzecznicy prasowi i PR-owcy powinni umieć przewidywać sytuacje, które mogą przerodzić się w kryzysy. „Żyjemy dzisiaj w takim świecie, gdzie pojawienie się małej informacji w mało znaczącym – wydawać by się mogło – medium w ciągu kilku godzin może stać się kulą śniegową, której już później nie zatrzymamy, i w zasadzie ten kryzys trzeba będzie przeczekać” – mówi Adam Burak, dyrektor...

Jak firmy powinny wykorzystywać Facebook Messenger. „Warto częściowo zautomatyzować Messenger. Taka idea, żeby zautomatyzować go w całości, czyli żeby po prostu nie odpowiadać na wiadomości, żeby wszystko robił system, jest moim zdaniem przynajmniej na tym etapie trochę utopijna. ...

Jak dziennikarze pozyskują informacje. Chcesz wiedzieć, jak zdobywają informacje dziennikarze? Zobacz wypowiedź Pawła Gadomskiego, dziennikarza „Wydarzeń” Polsatu. ...

Nie możesz nawiązać kontaktu z dziennikarzem? Zamiast wysyłać mu mejle, napisz do niego w mediach społecznościowych. „Wielu dziennikarzy […] ma firmowe konta na Facebooku, Twitterze, LinkedInie. Dzięki temu mamy ułatwioną możliwość dotarcia do takiej osoby […]. Jest to dużo łatwiejsze i ta komunikacja jest dużo sprawniejsza niż w przypadku wykorzystywania starych metod” – mówi dziennikarz Piotr Zieliński, właściciel MediaLeaders. ...

Profil na LinkedInie przyciągnie do firmy wartościowych pracowników?. „LinkedIn jest idealną przestrzenią […] dla firm, które chcą zrekrutować nowych pracowników. A teraz, w czasach, kiedy często trudno jest pozyskać wartościowego pracownika, jest platformą, na której możemy pokazać naturalnie, jak wygląda praca w naszej firmie, jakich mamy liderów” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. ...