Planowanie zasobów przedsiębiorstwa – wczoraj i dzisiaj

Rozwój przedsiębiorstwa jest uwarunkowany tym jak szybko, sprawnie i dobrze przebiega on na każdym etapie. System ERP umożliwia wgląd do wszystkich procesów w firmie. Co więcej, gromadzi niezbędne dane, na podstawie których sporządza raporty i analizy dotyczące przedsiębiorstwa. Oprogramowanie to jest nieocenionym, złożonym narzędziem do planowania i zarządzania zasobami firmy. Dzięki niemu zarówno kadra zarządzająca, jak i poszczególne działy mają wszystko pod kontrolą. Postępy technologii ERP mogą zapewnić przewagę nad konkurencją. Nie tylko pozwalają zwiększyć wydajność pracowników, ale też oferują możliwości zwiększenia zaangażowania klientów.

Już 28 listopada w Warszawie zapraszamy do dyskusji z ekspertami o funkcjonalności i użyteczności systemów ERP w polskich przedsiębiorstwach podczas konferencji "Planowanie zasobów przedsiębiorstwa - wczoraj i dzisiaj".

 

Tematyka konferencji:

1.System ERP - klucz do przewagi konkurencyjnej

  • ścisła integracja procesów w przedsiębiorstwie
  • analizowanie i monitorowanie procesów biznesowych
  • integracja obiegu dokumentów
  • usprawnienia pracy działów kadrowo-płacowych
  • utrzymanie skutecznej kontroli finansowej
  • efektywne nadzorowanie przepływu towarów (transport, logistyka i magazynowanie)
  • planowanie i zarządzanie produkcją
  • gromadzenie danych i ich bezpieczeostwo

2.System ERP w chmurze i aplikacje mobilne
3.Case studies

 

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Kadra zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
  • Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
  • Dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
  • Osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, utrzymanie ruchu
  • Technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Rejestracja: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-erp.

Więcej informacji: http://pirbinstytut.pl/index.php/planowanie-zasobow-przedsiebiorstwa.

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

„Niezapominajka” – wakacyjnie, społecznie i charytatywnie. Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, realizuje podczas wakacji kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. ...

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...