facebook web

AI & Big Data Congress

23 i 24 września w Arche Hotel Krakowska, w Warszawie odbędzie się AI & Big Data Congress. Już po raz jedenasty kongres odpowie na pytania związane z digitalizacją, rozwojem technologicznym oraz ewolucją polskich przedsiębiorstw.
Jesiennej edycji Al Big Data Congress będzie towarzyszyło Forum Nowoczesnej Produkcji. Industry Tech.

Przewaga dzięki informacji AI & Big Data są pojęciami wielowymiarowymi, które wymuszają nowe podejście myślenia o współczesnym biznesie. Polskie firmy, w odpowiedzi na postępującą digitalizację, skupiają się na rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję,
automatyzację oraz przetwarzanie dużych ilości danych. Efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie informacji staje się nieodzownym elementem działalności odnoszących sukcesy firm.

Zbliżające się wydarzenie co roku zrzesza najważniejsze osoby ze świata biznesu, administracji, mediów i nauki. Podczas dwóch dni, uczestnicy będą mieli szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z postępem sztucznej inteligencji. Część wspólna poruszy tematy związane między innymi z transformacją przedsiębiorstwa, nowymi możliwościami wykorzystania danych w związku z rozwojem technologii 5G oraz zwiększeniem funkcjonalności przemysłowego IoT przy użyciu Big Data.

Zarówno pasjonaci AI, jak i Big Data znajdą szeroki wybór interesujących tematów w trakcie 11. edycji AI & Big Data Congress. Agenda wydarzenia została przygotowana przez Radę Programową złożoną z prezesów największych spółek ze strategicznych branż, które używają nowoczesnych technologii dla uzyskania dodatkowych przewag kompetencyjnych. Trzy główne zagadnienia wyszczególnione w programie skupiają się na business transformation w kontekście cross-sektorowym, customer analytics AI Marketing w strategii B2C oraz bezpieczeństwie i prywatności. Debaty z udziałem ekspertów oraz przedstawicieli biznesów przybliżą wyróżnione tematy w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu przewagi konkurencyjnej, skutecznych sposób robotyzacji oraz wykorzystaniu AI do personalizacji komunikacji z klientem. Nie zabraknie także tematów związanych z cyberbezpieczeństwem, mechanizmami analizy behawioralnej oraz kwestii własności danych. Poszczególne elementy agendy zostaną rozwinięte przy użyciu case studies i praktycznych use case’ów. Uczestnicy będą też mieli możliwość
uczestnictwa w dynamicznych sesjach round tables.Dyskusje prowadzone w wąskim gronie z udziałem ekspertów stanowią doskonałą okazję networkingu i wymiany doświadczeń.

“Dla mnie najciekawszym aspektem AI & Big Data Congress jest szerokie spektrum różnych praktycznych zastosowań, implantacji sztucznej inteligencji. Mieliśmy okazję zobaczyć bardzo różne case’y i wypowiedzi różnych praktyków. To jest coś, co dla mnie najbardziej poszerza horyzonty. Jest to też okazja do networkingu branżowego i nawiązania nowych kontaktów, na co również liczę.” -MaciejMaliszewski, Head of Bots, K2Bots.AI

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska, firmy organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Wszelkie informacje na temat AI & Big Data Congress można znaleźć za pośrednictwem oficjalnej strony kongresu: http://bigdatacee.com/ oraz profili społecznościowych na portalach Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Najnowsze

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...

LinkedIn fejsbuczeje?. LinkedIn ma coraz więcej narzędzi znanych z Facebooka. Czy mimo pewnego upodobnienia uda mu się zachować swoją tożsamość? Zobacz wypowiedź Angeliki Chimkowskiej, strateg social sellingu i silnych marek. ...

A czy ty szukasz pracy na portalach społecznościowych?. „To, co zauważam w mediach społecznościowych pod kątem rekrutacji, to nastawienie na grupy. Jest mnóstwo grup, które się pojawiają, związanych z pracą. Praktycznie każda branża ma po pięć swoich grup. Ludzie do tych grup masowo dołączają” – mówi Łukasz Żuk, product owner w Rocket Jobs. ...

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...