AI & Big Data Congress

23 i 24 września w Arche Hotel Krakowska, w Warszawie odbędzie się AI & Big Data Congress. Już po raz jedenasty kongres odpowie na pytania związane z digitalizacją, rozwojem technologicznym oraz ewolucją polskich przedsiębiorstw.
Jesiennej edycji Al Big Data Congress będzie towarzyszyło Forum Nowoczesnej Produkcji. Industry Tech.

Przewaga dzięki informacji AI & Big Data są pojęciami wielowymiarowymi, które wymuszają nowe podejście myślenia o współczesnym biznesie. Polskie firmy, w odpowiedzi na postępującą digitalizację, skupiają się na rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję,
automatyzację oraz przetwarzanie dużych ilości danych. Efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie informacji staje się nieodzownym elementem działalności odnoszących sukcesy firm.

Zbliżające się wydarzenie co roku zrzesza najważniejsze osoby ze świata biznesu, administracji, mediów i nauki. Podczas dwóch dni, uczestnicy będą mieli szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z postępem sztucznej inteligencji. Część wspólna poruszy tematy związane między innymi z transformacją przedsiębiorstwa, nowymi możliwościami wykorzystania danych w związku z rozwojem technologii 5G oraz zwiększeniem funkcjonalności przemysłowego IoT przy użyciu Big Data.

Zarówno pasjonaci AI, jak i Big Data znajdą szeroki wybór interesujących tematów w trakcie 11. edycji AI & Big Data Congress. Agenda wydarzenia została przygotowana przez Radę Programową złożoną z prezesów największych spółek ze strategicznych branż, które używają nowoczesnych technologii dla uzyskania dodatkowych przewag kompetencyjnych. Trzy główne zagadnienia wyszczególnione w programie skupiają się na business transformation w kontekście cross-sektorowym, customer analytics AI Marketing w strategii B2C oraz bezpieczeństwie i prywatności. Debaty z udziałem ekspertów oraz przedstawicieli biznesów przybliżą wyróżnione tematy w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu przewagi konkurencyjnej, skutecznych sposób robotyzacji oraz wykorzystaniu AI do personalizacji komunikacji z klientem. Nie zabraknie także tematów związanych z cyberbezpieczeństwem, mechanizmami analizy behawioralnej oraz kwestii własności danych. Poszczególne elementy agendy zostaną rozwinięte przy użyciu case studies i praktycznych use case’ów. Uczestnicy będą też mieli możliwość
uczestnictwa w dynamicznych sesjach round tables.Dyskusje prowadzone w wąskim gronie z udziałem ekspertów stanowią doskonałą okazję networkingu i wymiany doświadczeń.

“Dla mnie najciekawszym aspektem AI & Big Data Congress jest szerokie spektrum różnych praktycznych zastosowań, implantacji sztucznej inteligencji. Mieliśmy okazję zobaczyć bardzo różne case’y i wypowiedzi różnych praktyków. To jest coś, co dla mnie najbardziej poszerza horyzonty. Jest to też okazja do networkingu branżowego i nawiązania nowych kontaktów, na co również liczę.” -MaciejMaliszewski, Head of Bots, K2Bots.AI

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska, firmy organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Wszelkie informacje na temat AI & Big Data Congress można znaleźć za pośrednictwem oficjalnej strony kongresu: http://bigdatacee.com/ oraz profili społecznościowych na portalach Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

„Niezapominajka” – wakacyjnie, społecznie i charytatywnie. Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, realizuje podczas wakacji kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. ...

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...