facebook web

AI & Big Data Congress

dodaj wydarzenie do kalendarza

23 i 24 września w Arche Hotel Krakowska, w Warszawie odbędzie się AI & Big Data Congress. Już po raz jedenasty kongres odpowie na pytania związane z digitalizacją, rozwojem technologicznym oraz ewolucją polskich przedsiębiorstw.
Jesiennej edycji Al Big Data Congress będzie towarzyszyło Forum Nowoczesnej Produkcji. Industry Tech.

Przewaga dzięki informacji AI & Big Data są pojęciami wielowymiarowymi, które wymuszają nowe podejście myślenia o współczesnym biznesie. Polskie firmy, w odpowiedzi na postępującą digitalizację, skupiają się na rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję,
automatyzację oraz przetwarzanie dużych ilości danych. Efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie informacji staje się nieodzownym elementem działalności odnoszących sukcesy firm.

Zbliżające się wydarzenie co roku zrzesza najważniejsze osoby ze świata biznesu, administracji, mediów i nauki. Podczas dwóch dni, uczestnicy będą mieli szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z postępem sztucznej inteligencji. Część wspólna poruszy tematy związane między innymi z transformacją przedsiębiorstwa, nowymi możliwościami wykorzystania danych w związku z rozwojem technologii 5G oraz zwiększeniem funkcjonalności przemysłowego IoT przy użyciu Big Data.

Zarówno pasjonaci AI, jak i Big Data znajdą szeroki wybór interesujących tematów w trakcie 11. edycji AI & Big Data Congress. Agenda wydarzenia została przygotowana przez Radę Programową złożoną z prezesów największych spółek ze strategicznych branż, które używają nowoczesnych technologii dla uzyskania dodatkowych przewag kompetencyjnych. Trzy główne zagadnienia wyszczególnione w programie skupiają się na business transformation w kontekście cross-sektorowym, customer analytics AI Marketing w strategii B2C oraz bezpieczeństwie i prywatności. Debaty z udziałem ekspertów oraz przedstawicieli biznesów przybliżą wyróżnione tematy w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu przewagi konkurencyjnej, skutecznych sposób robotyzacji oraz wykorzystaniu AI do personalizacji komunikacji z klientem. Nie zabraknie także tematów związanych z cyberbezpieczeństwem, mechanizmami analizy behawioralnej oraz kwestii własności danych. Poszczególne elementy agendy zostaną rozwinięte przy użyciu case studies i praktycznych use case’ów. Uczestnicy będą też mieli możliwość
uczestnictwa w dynamicznych sesjach round tables.Dyskusje prowadzone w wąskim gronie z udziałem ekspertów stanowią doskonałą okazję networkingu i wymiany doświadczeń.

“Dla mnie najciekawszym aspektem AI & Big Data Congress jest szerokie spektrum różnych praktycznych zastosowań, implantacji sztucznej inteligencji. Mieliśmy okazję zobaczyć bardzo różne case’y i wypowiedzi różnych praktyków. To jest coś, co dla mnie najbardziej poszerza horyzonty. Jest to też okazja do networkingu branżowego i nawiązania nowych kontaktów, na co również liczę.” -MaciejMaliszewski, Head of Bots, K2Bots.AI

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska, firmy organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Wszelkie informacje na temat AI & Big Data Congress można znaleźć za pośrednictwem oficjalnej strony kongresu: http://bigdatacee.com/ oraz profili społecznościowych na portalach Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Najnowsze

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...

Opinia REPR nt. obowiązywania tajemnicy zawodowej w PR i świadomego, negatywnego oddziaływania na reputację osób przez specjalistów PR. Rada Etyki Public Relations wydała opinię na temat opisanego przez zarząd PSPR następującego zjawiska w branży PR: "Były rzecznik prasowy, który obecnie nie wykonuje tego zawodu, pisze książkę, w której opisuje szczegóły z życia zawodowego i prywatnego swojego byłego szefa (wtedy prezesa firmy, obecnie osoby publicznej). ...

Automatyzacja w marketingu jest jak uprawa roli. Jakie są aktualne trendy, jeśli chodzi o automatyzację marketingu? Czego możemy się spodziewać w przyszłości? Jak się ma automatyzacja marketingu do kwestii ochrony danych osobowych? Czy stanowi ona przeszkodę?Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie nagraliśmy wypowiedź Daniela Kędzierskiego, CEO w FastTony.es o automatyzacji. ...

Media muszą podążać za odbiorcami. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi dziennikarza Jarosława Kuźniara na temat docierania do odbiorców w mediach. ...

Jak wykorzystać Linkedin w marketingu?. Czym jest platforma Linkedin? Jak ją najlepiej wykorzystać? Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi stratega Social Sellingu i Silnych Marek, Angeliki Chimkowskiej. ...

W jaki sposób poradzili sobie z RODO, czyli o tym, jak PSPR przetwarza dane – case study. Pod koniec kwietnia Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchomiło swoją nową witrynę internetową. W tym wydarzeniu nie byłoby nic wyjątkowego, gdyby nie fakt, że stała się ona dosyć wyjątkowym narzędziem do gromadzenia danych osobowych oraz wspomagania Stowarzyszenia w wypełnianiu jego obowiązków jako administratora tych danych. ...

Instagram detronizuje Facebooka. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Martynie Borowik, która wypowiedziała się na temat portali społecznościowych. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Kobiety w biznesie mają nadmiar obowiązków. A co z ich potrzebami?. Jak połączyć życie zawodowe z życiem rodzinnym i przy okazji nie zapomnieć o swoich potrzebach? Jak najlepiej organizować sobie czas i obowiązki? Czy kobiety mają szanse wypełniać obowiązki bez zaniedbywania samych siebie? Na te pytania odpowiedzą ekspertki: Dominika Maciołek, Iwona Firmanty, Anna Kielijan oraz Klaudia Pingot. ...