facebook web

AI & Big Data Congress

23 i 24 września w Arche Hotel Krakowska, w Warszawie odbędzie się AI & Big Data Congress. Już po raz jedenasty kongres odpowie na pytania związane z digitalizacją, rozwojem technologicznym oraz ewolucją polskich przedsiębiorstw.
Jesiennej edycji Al Big Data Congress będzie towarzyszyło Forum Nowoczesnej Produkcji. Industry Tech.

Przewaga dzięki informacji AI & Big Data są pojęciami wielowymiarowymi, które wymuszają nowe podejście myślenia o współczesnym biznesie. Polskie firmy, w odpowiedzi na postępującą digitalizację, skupiają się na rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję,
automatyzację oraz przetwarzanie dużych ilości danych. Efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie informacji staje się nieodzownym elementem działalności odnoszących sukcesy firm.

Zbliżające się wydarzenie co roku zrzesza najważniejsze osoby ze świata biznesu, administracji, mediów i nauki. Podczas dwóch dni, uczestnicy będą mieli szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z postępem sztucznej inteligencji. Część wspólna poruszy tematy związane między innymi z transformacją przedsiębiorstwa, nowymi możliwościami wykorzystania danych w związku z rozwojem technologii 5G oraz zwiększeniem funkcjonalności przemysłowego IoT przy użyciu Big Data.

Zarówno pasjonaci AI, jak i Big Data znajdą szeroki wybór interesujących tematów w trakcie 11. edycji AI & Big Data Congress. Agenda wydarzenia została przygotowana przez Radę Programową złożoną z prezesów największych spółek ze strategicznych branż, które używają nowoczesnych technologii dla uzyskania dodatkowych przewag kompetencyjnych. Trzy główne zagadnienia wyszczególnione w programie skupiają się na business transformation w kontekście cross-sektorowym, customer analytics AI Marketing w strategii B2C oraz bezpieczeństwie i prywatności. Debaty z udziałem ekspertów oraz przedstawicieli biznesów przybliżą wyróżnione tematy w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu przewagi konkurencyjnej, skutecznych sposób robotyzacji oraz wykorzystaniu AI do personalizacji komunikacji z klientem. Nie zabraknie także tematów związanych z cyberbezpieczeństwem, mechanizmami analizy behawioralnej oraz kwestii własności danych. Poszczególne elementy agendy zostaną rozwinięte przy użyciu case studies i praktycznych use case’ów. Uczestnicy będą też mieli możliwość
uczestnictwa w dynamicznych sesjach round tables.Dyskusje prowadzone w wąskim gronie z udziałem ekspertów stanowią doskonałą okazję networkingu i wymiany doświadczeń.

“Dla mnie najciekawszym aspektem AI & Big Data Congress jest szerokie spektrum różnych praktycznych zastosowań, implantacji sztucznej inteligencji. Mieliśmy okazję zobaczyć bardzo różne case’y i wypowiedzi różnych praktyków. To jest coś, co dla mnie najbardziej poszerza horyzonty. Jest to też okazja do networkingu branżowego i nawiązania nowych kontaktów, na co również liczę.” -MaciejMaliszewski, Head of Bots, K2Bots.AI

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska, firmy organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Wszelkie informacje na temat AI & Big Data Congress można znaleźć za pośrednictwem oficjalnej strony kongresu: http://bigdatacee.com/ oraz profili społecznościowych na portalach Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Najnowsze

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival. Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Influencer jest jak żona – też trzeba mu zaufać. Firma współpracująca z influencerem nie powinna narzucać mu stylu komunikacji. „Trzeba zaufać influencerowi. Kontrolować, ale zaufać – żeby jego komunikacja ze społecznością była jak najbardziej naturalna” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. ...

Monitoring mediów pomaga zapobiegać kryzysom. Rzecznicy prasowi i PR-owcy powinni umieć przewidywać sytuacje, które mogą przerodzić się w kryzysy. „Żyjemy dzisiaj w takim świecie, gdzie pojawienie się małej informacji w mało znaczącym – wydawać by się mogło – medium w ciągu kilku godzin może stać się kulą śniegową, której już później nie zatrzymamy, i w zasadzie ten kryzys trzeba będzie przeczekać” – mówi Adam Burak, dyrektor...

Jak firmy powinny wykorzystywać Facebook Messenger. „Warto częściowo zautomatyzować Messenger. Taka idea, żeby zautomatyzować go w całości, czyli żeby po prostu nie odpowiadać na wiadomości, żeby wszystko robił system, jest moim zdaniem przynajmniej na tym etapie trochę utopijna. ...

Jak dziennikarze pozyskują informacje. Chcesz wiedzieć, jak zdobywają informacje dziennikarze? Zobacz wypowiedź Pawła Gadomskiego, dziennikarza „Wydarzeń” Polsatu. ...

Nie możesz nawiązać kontaktu z dziennikarzem? Zamiast wysyłać mu mejle, napisz do niego w mediach społecznościowych. „Wielu dziennikarzy […] ma firmowe konta na Facebooku, Twitterze, LinkedInie. Dzięki temu mamy ułatwioną możliwość dotarcia do takiej osoby […]. Jest to dużo łatwiejsze i ta komunikacja jest dużo sprawniejsza niż w przypadku wykorzystywania starych metod” – mówi dziennikarz Piotr Zieliński, właściciel MediaLeaders. ...

Profil na LinkedInie przyciągnie do firmy wartościowych pracowników?. „LinkedIn jest idealną przestrzenią […] dla firm, które chcą zrekrutować nowych pracowników. A teraz, w czasach, kiedy często trudno jest pozyskać wartościowego pracownika, jest platformą, na której możemy pokazać naturalnie, jak wygląda praca w naszej firmie, jakich mamy liderów” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. ...