AI & Big Data Congress

23 i 24 września w Arche Hotel Krakowska, w Warszawie odbędzie się AI & Big Data Congress. Już po raz jedenasty kongres odpowie na pytania związane z digitalizacją, rozwojem technologicznym oraz ewolucją polskich przedsiębiorstw.
Jesiennej edycji Al Big Data Congress będzie towarzyszyło Forum Nowoczesnej Produkcji. Industry Tech.

Przewaga dzięki informacji AI & Big Data są pojęciami wielowymiarowymi, które wymuszają nowe podejście myślenia o współczesnym biznesie. Polskie firmy, w odpowiedzi na postępującą digitalizację, skupiają się na rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję,
automatyzację oraz przetwarzanie dużych ilości danych. Efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie informacji staje się nieodzownym elementem działalności odnoszących sukcesy firm.

Zbliżające się wydarzenie co roku zrzesza najważniejsze osoby ze świata biznesu, administracji, mediów i nauki. Podczas dwóch dni, uczestnicy będą mieli szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z postępem sztucznej inteligencji. Część wspólna poruszy tematy związane między innymi z transformacją przedsiębiorstwa, nowymi możliwościami wykorzystania danych w związku z rozwojem technologii 5G oraz zwiększeniem funkcjonalności przemysłowego IoT przy użyciu Big Data.

Zarówno pasjonaci AI, jak i Big Data znajdą szeroki wybór interesujących tematów w trakcie 11. edycji AI & Big Data Congress. Agenda wydarzenia została przygotowana przez Radę Programową złożoną z prezesów największych spółek ze strategicznych branż, które używają nowoczesnych technologii dla uzyskania dodatkowych przewag kompetencyjnych. Trzy główne zagadnienia wyszczególnione w programie skupiają się na business transformation w kontekście cross-sektorowym, customer analytics AI Marketing w strategii B2C oraz bezpieczeństwie i prywatności. Debaty z udziałem ekspertów oraz przedstawicieli biznesów przybliżą wyróżnione tematy w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu przewagi konkurencyjnej, skutecznych sposób robotyzacji oraz wykorzystaniu AI do personalizacji komunikacji z klientem. Nie zabraknie także tematów związanych z cyberbezpieczeństwem, mechanizmami analizy behawioralnej oraz kwestii własności danych. Poszczególne elementy agendy zostaną rozwinięte przy użyciu case studies i praktycznych use case’ów. Uczestnicy będą też mieli możliwość
uczestnictwa w dynamicznych sesjach round tables.Dyskusje prowadzone w wąskim gronie z udziałem ekspertów stanowią doskonałą okazję networkingu i wymiany doświadczeń.

“Dla mnie najciekawszym aspektem AI & Big Data Congress jest szerokie spektrum różnych praktycznych zastosowań, implantacji sztucznej inteligencji. Mieliśmy okazję zobaczyć bardzo różne case’y i wypowiedzi różnych praktyków. To jest coś, co dla mnie najbardziej poszerza horyzonty. Jest to też okazja do networkingu branżowego i nawiązania nowych kontaktów, na co również liczę.” -MaciejMaliszewski, Head of Bots, K2Bots.AI

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska, firmy organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe w Polsce dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Wszelkie informacje na temat AI & Big Data Congress można znaleźć za pośrednictwem oficjalnej strony kongresu: http://bigdatacee.com/ oraz profili społecznościowych na portalach Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami. Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej. ...

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...