Wietrzenie głowy! - warsztat dla zapracowanych

Głowa czasem odmawia posłuszeństwa. Są takie momenty kiedy ludzie odczuwają "system error".
Za dużo pracy i stresu lub zbyt monotonna praca. Chciałoby się wyrwać, a nie bardzo jest jak...

Kiedy idziemy na spacer się przewietrzyć, szukamy oddechu od codzienności, świeżego powietrza, które wypełni nasze płuca, chcemy też rozruszać kości i mięśnie.

Tak samo warto przewietrzyć głowę - pozwolić sobie na powiew spontanicznej twórczości, który zamiecie smog niepotrzebnych myśli i pozwoli spojrzeć na życie z dystansu, rozruszać szare komórki kolorami kreatywności, poczuć świeżość zabawy i do tego poznać nowych ludzi.

Doświadczysz tego dzięki ćwiczeniom, grom i zabawom ze świata improwizacji scenicznej. Warsztat improwizacji to przede wszystkim doświadczanie i dobra zabawa. W improwizowanych grach i scenkach uczestnicy mają możliwość uruchomienia swojej kreatywności i sprawdzenia się w zupełnie nowych sytuacjach.

Na tym warsztacie:
• poczujesz pracę twórczych mięsni i satysfakcję ze swobodnego tworzenia
• przekonasz się jak przyjemnie jest odpuścić ciągłą kontrolę i bawić się tym, co się robi
• zaczniesz podchodzić do błędów jak do prezentów i znajdować zabawę w tym jakie tworzą możliwości
• dasz swojej głowie oddech i nową przestrzeń do twórczego myślenia i działania

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PROWADZĄCY
Warsztat prowadzą trenerzy i aktorzy Teatru Improwizowanego Bez Klepki, który od pięciu lat regularnie występuje na warszawskich scenach, mając na koncie ponad 160 występów.
„Fascynuje nas improwizacja i zastosowanie jej zasad w życiu i pracy. Tym, co wyróżnia nas na tle innych grup improwizacyjnych, jest duże doświadczenie biznesowe - pracujemy lub pracowaliśmy w międzynarodowych korporacjach oraz firmach prywatnych, jako zarządzający, projekt menedżerowie, specjaliści od mediów, copywriterzy i graficy. Wiemy na własnym przykładzie jakie korzyści daje stosowanie zasad impro w życiu i biznesie, dlatego dzielimy się tymi doświadczeniami prowadząc warsztaty otwarte oraz treningi dla firm.”


---------------------------------------------------------------------------------------

Cena: 50 PLN (pojedynczy), 85 PLN (podwójny)
Liczba miejsc ograniczona
Pytania lub wątpliwości: teatr.bezklepki@gmail.com
Bilety: dostępne przez Evenea

CO DAJE IMPROWIZACJA?

KREATYWNOŚĆ
Tworzenie „tu i teraz” uruchamia pokłady kreatywności, które każdy ma, tylko czasem zapomina o nich wykonując rutynowe działania. Warto sprawdzić, co się w tych pokładach kryje.

ODWAGA/PEWNOŚĆ SIEBIE:
Kto umie improwizować, poradzi sobie w każdej sytuacji, bo znacznie zwiększa elastyczność swoich reakcji, adaptację do nowych sytuacji i spontaniczność w działaniu. Co więcej, w improwizacji możemy być różnymi postaciami, możemy sprawdzić zachowania i wejść w emocje, które w „normalnym” życiu rzadziej prezentujemy. Cechuje Cię spokój i stonowanie? Podkręć pokrętło z napisem „ekspresja” i zobacz, jak się z tym czujesz. Zawsze zachowujesz dystans? W improwizacji możesz wyznawać komuś namiętnie uczucia. Tylko po to, żeby sprawdzić, jak to jest zrobić coś inaczej.

RADOŚĆ I ROZLUŹNIENIE
Warsztat z improwizacji to dużo śmiechu, zabawy i relaksu. W przyjaznej atmosferze można świetnie oderwać się od codzienności.

CZEGO POTRZEBA:
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia aktorskiego, teatralnego, improwizacyjnego, żeby przyjść i dobrze się bawić na tym warsztacie. Warto mieć wygodne buty i ubranie.

Więcej informacji na: https://www.facebook.com/events/386758768630865/

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

„Niezapominajka” – wakacyjnie, społecznie i charytatywnie. Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, realizuje podczas wakacji kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. ...

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...