facebook web

Wietrzenie głowy! - warsztat dla zapracowanych

Głowa czasem odmawia posłuszeństwa. Są takie momenty kiedy ludzie odczuwają "system error".
Za dużo pracy i stresu lub zbyt monotonna praca. Chciałoby się wyrwać, a nie bardzo jest jak...

Kiedy idziemy na spacer się przewietrzyć, szukamy oddechu od codzienności, świeżego powietrza, które wypełni nasze płuca, chcemy też rozruszać kości i mięśnie.

Tak samo warto przewietrzyć głowę - pozwolić sobie na powiew spontanicznej twórczości, który zamiecie smog niepotrzebnych myśli i pozwoli spojrzeć na życie z dystansu, rozruszać szare komórki kolorami kreatywności, poczuć świeżość zabawy i do tego poznać nowych ludzi.

Doświadczysz tego dzięki ćwiczeniom, grom i zabawom ze świata improwizacji scenicznej. Warsztat improwizacji to przede wszystkim doświadczanie i dobra zabawa. W improwizowanych grach i scenkach uczestnicy mają możliwość uruchomienia swojej kreatywności i sprawdzenia się w zupełnie nowych sytuacjach.

Na tym warsztacie:
• poczujesz pracę twórczych mięsni i satysfakcję ze swobodnego tworzenia
• przekonasz się jak przyjemnie jest odpuścić ciągłą kontrolę i bawić się tym, co się robi
• zaczniesz podchodzić do błędów jak do prezentów i znajdować zabawę w tym jakie tworzą możliwości
• dasz swojej głowie oddech i nową przestrzeń do twórczego myślenia i działania

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PROWADZĄCY
Warsztat prowadzą trenerzy i aktorzy Teatru Improwizowanego Bez Klepki, który od pięciu lat regularnie występuje na warszawskich scenach, mając na koncie ponad 160 występów.
„Fascynuje nas improwizacja i zastosowanie jej zasad w życiu i pracy. Tym, co wyróżnia nas na tle innych grup improwizacyjnych, jest duże doświadczenie biznesowe - pracujemy lub pracowaliśmy w międzynarodowych korporacjach oraz firmach prywatnych, jako zarządzający, projekt menedżerowie, specjaliści od mediów, copywriterzy i graficy. Wiemy na własnym przykładzie jakie korzyści daje stosowanie zasad impro w życiu i biznesie, dlatego dzielimy się tymi doświadczeniami prowadząc warsztaty otwarte oraz treningi dla firm.”


---------------------------------------------------------------------------------------

Cena: 50 PLN (pojedynczy), 85 PLN (podwójny)
Liczba miejsc ograniczona
Pytania lub wątpliwości: teatr.bezklepki@gmail.com
Bilety: dostępne przez Evenea

CO DAJE IMPROWIZACJA?

KREATYWNOŚĆ
Tworzenie „tu i teraz” uruchamia pokłady kreatywności, które każdy ma, tylko czasem zapomina o nich wykonując rutynowe działania. Warto sprawdzić, co się w tych pokładach kryje.

ODWAGA/PEWNOŚĆ SIEBIE:
Kto umie improwizować, poradzi sobie w każdej sytuacji, bo znacznie zwiększa elastyczność swoich reakcji, adaptację do nowych sytuacji i spontaniczność w działaniu. Co więcej, w improwizacji możemy być różnymi postaciami, możemy sprawdzić zachowania i wejść w emocje, które w „normalnym” życiu rzadziej prezentujemy. Cechuje Cię spokój i stonowanie? Podkręć pokrętło z napisem „ekspresja” i zobacz, jak się z tym czujesz. Zawsze zachowujesz dystans? W improwizacji możesz wyznawać komuś namiętnie uczucia. Tylko po to, żeby sprawdzić, jak to jest zrobić coś inaczej.

RADOŚĆ I ROZLUŹNIENIE
Warsztat z improwizacji to dużo śmiechu, zabawy i relaksu. W przyjaznej atmosferze można świetnie oderwać się od codzienności.

CZEGO POTRZEBA:
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia aktorskiego, teatralnego, improwizacyjnego, żeby przyjść i dobrze się bawić na tym warsztacie. Warto mieć wygodne buty i ubranie.

Więcej informacji na: https://www.facebook.com/events/386758768630865/

Najnowsze

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...

LinkedIn fejsbuczeje?. LinkedIn ma coraz więcej narzędzi znanych z Facebooka. Czy mimo pewnego upodobnienia uda mu się zachować swoją tożsamość? Zobacz wypowiedź Angeliki Chimkowskiej, strateg social sellingu i silnych marek. ...

A czy ty szukasz pracy na portalach społecznościowych?. „To, co zauważam w mediach społecznościowych pod kątem rekrutacji, to nastawienie na grupy. Jest mnóstwo grup, które się pojawiają, związanych z pracą. Praktycznie każda branża ma po pięć swoich grup. Ludzie do tych grup masowo dołączają” – mówi Łukasz Żuk, product owner w Rocket Jobs. ...

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...