facebook web

Wietrzenie głowy! - warsztat dla zapracowanych

Głowa czasem odmawia posłuszeństwa. Są takie momenty kiedy ludzie odczuwają "system error".
Za dużo pracy i stresu lub zbyt monotonna praca. Chciałoby się wyrwać, a nie bardzo jest jak...

Kiedy idziemy na spacer się przewietrzyć, szukamy oddechu od codzienności, świeżego powietrza, które wypełni nasze płuca, chcemy też rozruszać kości i mięśnie.

Tak samo warto przewietrzyć głowę - pozwolić sobie na powiew spontanicznej twórczości, który zamiecie smog niepotrzebnych myśli i pozwoli spojrzeć na życie z dystansu, rozruszać szare komórki kolorami kreatywności, poczuć świeżość zabawy i do tego poznać nowych ludzi.

Doświadczysz tego dzięki ćwiczeniom, grom i zabawom ze świata improwizacji scenicznej. Warsztat improwizacji to przede wszystkim doświadczanie i dobra zabawa. W improwizowanych grach i scenkach uczestnicy mają możliwość uruchomienia swojej kreatywności i sprawdzenia się w zupełnie nowych sytuacjach.

Na tym warsztacie:
• poczujesz pracę twórczych mięsni i satysfakcję ze swobodnego tworzenia
• przekonasz się jak przyjemnie jest odpuścić ciągłą kontrolę i bawić się tym, co się robi
• zaczniesz podchodzić do błędów jak do prezentów i znajdować zabawę w tym jakie tworzą możliwości
• dasz swojej głowie oddech i nową przestrzeń do twórczego myślenia i działania

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PROWADZĄCY
Warsztat prowadzą trenerzy i aktorzy Teatru Improwizowanego Bez Klepki, który od pięciu lat regularnie występuje na warszawskich scenach, mając na koncie ponad 160 występów.
„Fascynuje nas improwizacja i zastosowanie jej zasad w życiu i pracy. Tym, co wyróżnia nas na tle innych grup improwizacyjnych, jest duże doświadczenie biznesowe - pracujemy lub pracowaliśmy w międzynarodowych korporacjach oraz firmach prywatnych, jako zarządzający, projekt menedżerowie, specjaliści od mediów, copywriterzy i graficy. Wiemy na własnym przykładzie jakie korzyści daje stosowanie zasad impro w życiu i biznesie, dlatego dzielimy się tymi doświadczeniami prowadząc warsztaty otwarte oraz treningi dla firm.”


---------------------------------------------------------------------------------------

Cena: 50 PLN (pojedynczy), 85 PLN (podwójny)
Liczba miejsc ograniczona
Pytania lub wątpliwości: teatr.bezklepki@gmail.com
Bilety: dostępne przez Evenea

CO DAJE IMPROWIZACJA?

KREATYWNOŚĆ
Tworzenie „tu i teraz” uruchamia pokłady kreatywności, które każdy ma, tylko czasem zapomina o nich wykonując rutynowe działania. Warto sprawdzić, co się w tych pokładach kryje.

ODWAGA/PEWNOŚĆ SIEBIE:
Kto umie improwizować, poradzi sobie w każdej sytuacji, bo znacznie zwiększa elastyczność swoich reakcji, adaptację do nowych sytuacji i spontaniczność w działaniu. Co więcej, w improwizacji możemy być różnymi postaciami, możemy sprawdzić zachowania i wejść w emocje, które w „normalnym” życiu rzadziej prezentujemy. Cechuje Cię spokój i stonowanie? Podkręć pokrętło z napisem „ekspresja” i zobacz, jak się z tym czujesz. Zawsze zachowujesz dystans? W improwizacji możesz wyznawać komuś namiętnie uczucia. Tylko po to, żeby sprawdzić, jak to jest zrobić coś inaczej.

RADOŚĆ I ROZLUŹNIENIE
Warsztat z improwizacji to dużo śmiechu, zabawy i relaksu. W przyjaznej atmosferze można świetnie oderwać się od codzienności.

CZEGO POTRZEBA:
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia aktorskiego, teatralnego, improwizacyjnego, żeby przyjść i dobrze się bawić na tym warsztacie. Warto mieć wygodne buty i ubranie.

Więcej informacji na: https://www.facebook.com/events/386758768630865/

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...