facebook web

Wietrzenie głowy! - warsztat dla zapracowanych

Głowa czasem odmawia posłuszeństwa. Są takie momenty kiedy ludzie odczuwają "system error".
Za dużo pracy i stresu lub zbyt monotonna praca. Chciałoby się wyrwać, a nie bardzo jest jak...

Kiedy idziemy na spacer się przewietrzyć, szukamy oddechu od codzienności, świeżego powietrza, które wypełni nasze płuca, chcemy też rozruszać kości i mięśnie.

Tak samo warto przewietrzyć głowę - pozwolić sobie na powiew spontanicznej twórczości, który zamiecie smog niepotrzebnych myśli i pozwoli spojrzeć na życie z dystansu, rozruszać szare komórki kolorami kreatywności, poczuć świeżość zabawy i do tego poznać nowych ludzi.

Doświadczysz tego dzięki ćwiczeniom, grom i zabawom ze świata improwizacji scenicznej. Warsztat improwizacji to przede wszystkim doświadczanie i dobra zabawa. W improwizowanych grach i scenkach uczestnicy mają możliwość uruchomienia swojej kreatywności i sprawdzenia się w zupełnie nowych sytuacjach.

Na tym warsztacie:
• poczujesz pracę twórczych mięsni i satysfakcję ze swobodnego tworzenia
• przekonasz się jak przyjemnie jest odpuścić ciągłą kontrolę i bawić się tym, co się robi
• zaczniesz podchodzić do błędów jak do prezentów i znajdować zabawę w tym jakie tworzą możliwości
• dasz swojej głowie oddech i nową przestrzeń do twórczego myślenia i działania

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
PROWADZĄCY
Warsztat prowadzą trenerzy i aktorzy Teatru Improwizowanego Bez Klepki, który od pięciu lat regularnie występuje na warszawskich scenach, mając na koncie ponad 160 występów.
„Fascynuje nas improwizacja i zastosowanie jej zasad w życiu i pracy. Tym, co wyróżnia nas na tle innych grup improwizacyjnych, jest duże doświadczenie biznesowe - pracujemy lub pracowaliśmy w międzynarodowych korporacjach oraz firmach prywatnych, jako zarządzający, projekt menedżerowie, specjaliści od mediów, copywriterzy i graficy. Wiemy na własnym przykładzie jakie korzyści daje stosowanie zasad impro w życiu i biznesie, dlatego dzielimy się tymi doświadczeniami prowadząc warsztaty otwarte oraz treningi dla firm.”


---------------------------------------------------------------------------------------

Cena: 50 PLN (pojedynczy), 85 PLN (podwójny)
Liczba miejsc ograniczona
Pytania lub wątpliwości: teatr.bezklepki@gmail.com
Bilety: dostępne przez Evenea

CO DAJE IMPROWIZACJA?

KREATYWNOŚĆ
Tworzenie „tu i teraz” uruchamia pokłady kreatywności, które każdy ma, tylko czasem zapomina o nich wykonując rutynowe działania. Warto sprawdzić, co się w tych pokładach kryje.

ODWAGA/PEWNOŚĆ SIEBIE:
Kto umie improwizować, poradzi sobie w każdej sytuacji, bo znacznie zwiększa elastyczność swoich reakcji, adaptację do nowych sytuacji i spontaniczność w działaniu. Co więcej, w improwizacji możemy być różnymi postaciami, możemy sprawdzić zachowania i wejść w emocje, które w „normalnym” życiu rzadziej prezentujemy. Cechuje Cię spokój i stonowanie? Podkręć pokrętło z napisem „ekspresja” i zobacz, jak się z tym czujesz. Zawsze zachowujesz dystans? W improwizacji możesz wyznawać komuś namiętnie uczucia. Tylko po to, żeby sprawdzić, jak to jest zrobić coś inaczej.

RADOŚĆ I ROZLUŹNIENIE
Warsztat z improwizacji to dużo śmiechu, zabawy i relaksu. W przyjaznej atmosferze można świetnie oderwać się od codzienności.

CZEGO POTRZEBA:
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia aktorskiego, teatralnego, improwizacyjnego, żeby przyjść i dobrze się bawić na tym warsztacie. Warto mieć wygodne buty i ubranie.

Więcej informacji na: https://www.facebook.com/events/386758768630865/

Najnowsze

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival. Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Influencer jest jak żona – też trzeba mu zaufać. Firma współpracująca z influencerem nie powinna narzucać mu stylu komunikacji. „Trzeba zaufać influencerowi. Kontrolować, ale zaufać – żeby jego komunikacja ze społecznością była jak najbardziej naturalna” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. ...

Monitoring mediów pomaga zapobiegać kryzysom. Rzecznicy prasowi i PR-owcy powinni umieć przewidywać sytuacje, które mogą przerodzić się w kryzysy. „Żyjemy dzisiaj w takim świecie, gdzie pojawienie się małej informacji w mało znaczącym – wydawać by się mogło – medium w ciągu kilku godzin może stać się kulą śniegową, której już później nie zatrzymamy, i w zasadzie ten kryzys trzeba będzie przeczekać” – mówi Adam Burak, dyrektor...

Jak firmy powinny wykorzystywać Facebook Messenger. „Warto częściowo zautomatyzować Messenger. Taka idea, żeby zautomatyzować go w całości, czyli żeby po prostu nie odpowiadać na wiadomości, żeby wszystko robił system, jest moim zdaniem przynajmniej na tym etapie trochę utopijna. ...

Jak dziennikarze pozyskują informacje. Chcesz wiedzieć, jak zdobywają informacje dziennikarze? Zobacz wypowiedź Pawła Gadomskiego, dziennikarza „Wydarzeń” Polsatu. ...

Nie możesz nawiązać kontaktu z dziennikarzem? Zamiast wysyłać mu mejle, napisz do niego w mediach społecznościowych. „Wielu dziennikarzy […] ma firmowe konta na Facebooku, Twitterze, LinkedInie. Dzięki temu mamy ułatwioną możliwość dotarcia do takiej osoby […]. Jest to dużo łatwiejsze i ta komunikacja jest dużo sprawniejsza niż w przypadku wykorzystywania starych metod” – mówi dziennikarz Piotr Zieliński, właściciel MediaLeaders. ...

Profil na LinkedInie przyciągnie do firmy wartościowych pracowników?. „LinkedIn jest idealną przestrzenią […] dla firm, które chcą zrekrutować nowych pracowników. A teraz, w czasach, kiedy często trudno jest pozyskać wartościowego pracownika, jest platformą, na której możemy pokazać naturalnie, jak wygląda praca w naszej firmie, jakich mamy liderów” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. ...