facebook web

Golden Marketing Conference

dodaj wydarzenie do kalendarza

Najważniejsza konferencja marketingowa TEJ JESIENI !


Golden Marketing Conference to jedna z największych konferencji marketingowych w Polsce. Dwa dni interesujących prelekcji na temat rozwoju własnej marki, strategii organizacji oraz inspirujący networking w kuluarach z największymi osobowościami z branży.

Mnogość zaproszonych gości i poruszanej tematyki sprawia, ze jest to event na światowym poziomie skierowany do Top Managamentu.

Po fali sukcesów jakie odniosła konferencja w Poznaniu, przyszedł czas na Kotowice. Mając jednak świadomość, że stolica Polski to największe skupisko domów medialnych, agencji marketingowych i PR-owych oraz ekspertów w dziedzinie marketingu, postanowiliśmy wyjść naprzeciw zainteresowanym i zorganizować event w Warszawie.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 23-24 września w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza na terenie popularnego Mordoru
przy Domaniewskiej.

Do uczestnictwa w konferencji zaprosiliśmy blisko dwudziestu prelegentów- profesjonalistów, ludzi z charyzmą, którzy podzielą się swoją wiedzą w sposób interesujący, okraszony dużą dozą poczucia humoru i praktycznych przykładów. Półgodzinne, a nawet godzinne wystąpienia pozwolą lepiej zgłębić temat i poznać nowe narzędzia, które umożliwią wejście na nowy poziom profesjonalizmu.

Kontakty rodzą kontakty dlatego oprócz prelekcji, będzie możliwość wzięcia udziału w sesji networkingowej. Jest to doskonała okazja do wymiany zdań, doświadczeń i spostrzeżeń. Zależy nam by Golden Marketing Conference była miejscem inspirujących i motywujących spotkań.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na:
https://goldenmarketing.pl/

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...