facebook web

Golden Marketing Conference

dodaj wydarzenie do kalendarza

Golden Marketing Conference to wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie, które przez pięć edycji
wypracowało pozycję lidera wśród imprez marketingowych.

Od pierwszej edycji, w 2015 roku, GMC przyciągnęło około 3 200 uczestników. Sposobem na wyróżnienie się z tłumu podobnego typu wydarzeń jest wyjątkowo wyselekcjonowany dobór prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. To także długie, nawet 90 minutowe prelekcje oraz szeroki wachlarz tematyczny i skondensowana wiedza dla specjalistów.

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak Consumer Experience, Data Science czy Machine Learning, które obecnie są niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na naszej scenie wystąpi m.in. Katarzyna Paliwoda- Head of Business Facebook’a w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej czy Arkadiusz Łoś-Brand Consulting i CI Director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca&Cola. Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC-Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Na scenie również: Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka- Batora- PR& Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group Sp. z o.o. czy Łukasz Dębski- Digital Marketing Consulting Socjomanii.

Gwiazdą specjalną warszawskiej edycji Golden Marketing Conference będzie Jarosław Kuźniar, szerszej publiczności znany jako dziennikach telewizyjny i radiowy oraz publicysta , pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takim zagadnieniem jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start-upom w rozwijaniu własniej, niepowtarzalnej marki.

Golden Marketing Conference odbędzie się 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza. Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu.

Więcej informacji Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

 

Najnowsze

Dzięki wideo firmy mogą skuteczniej docierać do dziennikarzy ze swoim przekazem. „Gdy realizuję swój materiał, siłą rzeczy korzystam z pomocy moich kolegów w różnych ośrodkach. Nie zawsze jest możliwość, żeby być w każdym miejscu, gdzie dzieje się coś ważnego” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Firmy nie mogą rezygnować z mediów społecznościowych. „Social media są i będą ważnym kanałem komunikacji. Nie można z nich absolutnie rezygnować” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. Zobacz całą wypowiedź. ...

W polskiej telewizji będzie więcej kanałów tematycznych?. „Patrząc na rozwój amerykańskiego rynku medialnego, myślę, że kanały tematyczne będą się bardzo rozwijały także w Polsce, mocniej niż do tej pory […]. Może nie dojdziemy do poziomu kanałów tematycznych, które są tylko dla wędkarzy albo tylko dla oglądających procesy sądowe, ale w tę stronę będziemy szli” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. ...

Zwykłe informacje prasowe to dla dziennikarzy najczęściej spam. Zobacz, jak ich zainteresować. „Każdego dnia zasypywany jestem dziesiątkami, a może nawet setkami różnych informacji w stylu »prosimy o zapoznanie się z informacją prasową«. Nie jest to coś, co przykuwa moją uwagę. Takich informacji, suchych, naładowanych różnymi liczbami, dostaję wiele, więc siłą rzeczy nawet nie wzbudzają u mnie jakiegoś zainteresowania. ...

Nowy członek zarządu w MSL. Grzegorz Kuźnik został zastępcą dyrektora zarządzającego i członkiem zarządu w MSL. Będzie odpowiedzialny za rozwój działów Consumer i Technology. Kuźnik skończył marketing i zarządzanie na Politechnice Śląskiej. ...

LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B. Większość firm doskonale rozumie potrzebę inwestycji w wizerunek. Poświęcają one duże zasoby finansowe, aby zaistnieć w świadomości odbiorców i powiązać swoją markę z pozytywnymi emocjami. Tymczasem media społecznościowe umożliwiają firmom komunikację po o wiele niższych kosztach. ...

Firmowe podkasty wzniosą content marketing na wyższy poziom?. „Podkasty zawsze opowiadają jakąś historię, odpowiadają na jakieś pytania. Dobrze jest, żeby osoba, która występuje, była na to przygotowana i była dobrym reprezentantem firmy” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. ...

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...