facebook web

Golden Marketing Conference

Golden Marketing Conference to wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie, które przez pięć edycji
wypracowało pozycję lidera wśród imprez marketingowych.

Od pierwszej edycji, w 2015 roku, GMC przyciągnęło około 3 200 uczestników. Sposobem na wyróżnienie się z tłumu podobnego typu wydarzeń jest wyjątkowo wyselekcjonowany dobór prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. To także długie, nawet 90 minutowe prelekcje oraz szeroki wachlarz tematyczny i skondensowana wiedza dla specjalistów.

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak Consumer Experience, Data Science czy Machine Learning, które obecnie są niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na naszej scenie wystąpi m.in. Katarzyna Paliwoda- Head of Business Facebook’a w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej czy Arkadiusz Łoś-Brand Consulting i CI Director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca&Cola. Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC-Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Na scenie również: Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka- Batora- PR& Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group Sp. z o.o. czy Łukasz Dębski- Digital Marketing Consulting Socjomanii.

Gwiazdą specjalną warszawskiej edycji Golden Marketing Conference będzie Jarosław Kuźniar, szerszej publiczności znany jako dziennikach telewizyjny i radiowy oraz publicysta , pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takim zagadnieniem jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start-upom w rozwijaniu własniej, niepowtarzalnej marki.

Golden Marketing Conference odbędzie się 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza. Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu.

Więcej informacji Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

 

Najnowsze

Mężczyźni wciąż zarabiają więcej. Zarobki kobiet i mężczyzn powinny zostać zrównane? Zobacz wypowiedź Moniki Kordowskiej, dyrektor zarządzającej Pionu Ryzyka Operacyjnego w BNP Paribas Bank Polska. ...

To, czy twoja firma osiągnie sukces, zależy również od… schematów. „Każde nasze działania marketingowe, każde nasze działania firmowe, nawyki w zespołach – to wszystko są pewne schematy. Gdybyśmy tych schematów nie mieli, to byłoby nam trudno w ogóle funkcjonować, ponieważ musielibyśmy za każdym razem się zastanawiać, co robić, jaką decyzję podjąć” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”. „Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?. Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Członkini zarządu PSPR poważnie poszkodowana w wypadku. Trwa zbiórka na leczenie. 22 grudnia 2019 r. w Częstochowie doszło do groźnego wypadku z udziałem pieszych. Kierowca – pijany w momencie zatrzymania przez policję – wjechał samochodem w zaparkowane auto, które uderzyło w znajdujące się na chodniku osoby. ...

Ludzie nie chcą reklam, tylko wartościowej treści. „Content marketing działa według mnie lepiej od standardowej reklamy, ponieważ po prostu jest przesyt reklam dookoła i ludzie tego już nie chcą widzieć. Istnieje takie zjawisko jak ślepota banerowa i w dzisiejszych czasach ludzie właśnie słuchają rekomendacji, słuchają wartościowej treści, a nie chcą oglądać zwykłej reklamy, ponieważ to na nich po prostu już przestało działać”...