facebook web

Strategia Marki Personalnej - Tylko dla kobiet

Skoro dotarłaś do tego miejsca, to zakładam, że jesteś kobietą stawiającą mocno na swój rozwój.

To dla mnie niezwykła przyjemność, kiedy mogę pracować właśnie z taki osobami jak Ty.

Prawdę mówiąc nie tylko pracować, ale przede wszystkim, uczyć się od Ciebie 😀

 

Przechodząc do meritum, przedstawię Ci założenia tego szkolenia:

To całodniowy warsztat (przy własnym komputerze - zatem musisz go ze sobą zabrać).

Na szkoleniu dowiesz się, jak w szybki, ale przede wszystkim skuteczny sposób, zbudować swoją silną markę personalną, na portalu LinkedIn.

 

Na szkoleniu omówimy następujące zagadnienia:

✅Po co Ci LinkedIn?

✅Wartości portalu i jego Użytkowników

✅Algorytm LinkedIn

✅Twoją Twórczość

✅Storytelling

✅Social Selling

✅Employer Branding

✅Employee Advocacy

✅Budowę posta

✅Społeczną słuszność portalu

 

Podczas szkolenia dowiesz się jak i co tworzyć. 

Po co właściwie to robić. 

Dowiesz się również o tym, że kiedy nie będziesz sprzedawała, to sprzedasz najwięcej (nie tylko produkty i usługi, ale przede wszystkim wartości).

 

Jeszcze przed szkoleniem dostaniesz ode mnie dawkę wiedzy, po to aby podczas niego, móc się już tylko skupić na pracy twórczej.

Po szkoleniu jestem do Twojej dyspozycji przez kolejne 14 dni w grupie wsparcia. Czym ona jest ? Dowiesz się na szkoleniu 😀

 

W związku z tym, że to szkolenie tylko dla kobiet, będziemy pobudzali bardzo mocno prawą półkulę mózgu, ale obiecuję Ci, że zadbam już na samym początku, aby lewa półkula się nie nudziła 😀

 

Hasłem przewodnim tego szkolenia jest: "Daj się znaleźć"

 

Zatem skoro już znalazłaś tę stronę, zapraszam na szkolenie tylko dla kobiet, chcących jeszcze lepiej zadbać o swoją markę personalną.

Link do Evenea: https://evenea.pl/event/StrategiaMarkiPersonalnej

 

 

Najnowsze

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival. Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Influencer jest jak żona – też trzeba mu zaufać. Firma współpracująca z influencerem nie powinna narzucać mu stylu komunikacji. „Trzeba zaufać influencerowi. Kontrolować, ale zaufać – żeby jego komunikacja ze społecznością była jak najbardziej naturalna” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. ...

Monitoring mediów pomaga zapobiegać kryzysom. Rzecznicy prasowi i PR-owcy powinni umieć przewidywać sytuacje, które mogą przerodzić się w kryzysy. „Żyjemy dzisiaj w takim świecie, gdzie pojawienie się małej informacji w mało znaczącym – wydawać by się mogło – medium w ciągu kilku godzin może stać się kulą śniegową, której już później nie zatrzymamy, i w zasadzie ten kryzys trzeba będzie przeczekać” – mówi Adam Burak, dyrektor...

Jak firmy powinny wykorzystywać Facebook Messenger. „Warto częściowo zautomatyzować Messenger. Taka idea, żeby zautomatyzować go w całości, czyli żeby po prostu nie odpowiadać na wiadomości, żeby wszystko robił system, jest moim zdaniem przynajmniej na tym etapie trochę utopijna. ...

Jak dziennikarze pozyskują informacje. Chcesz wiedzieć, jak zdobywają informacje dziennikarze? Zobacz wypowiedź Pawła Gadomskiego, dziennikarza „Wydarzeń” Polsatu. ...

Nie możesz nawiązać kontaktu z dziennikarzem? Zamiast wysyłać mu mejle, napisz do niego w mediach społecznościowych. „Wielu dziennikarzy […] ma firmowe konta na Facebooku, Twitterze, LinkedInie. Dzięki temu mamy ułatwioną możliwość dotarcia do takiej osoby […]. Jest to dużo łatwiejsze i ta komunikacja jest dużo sprawniejsza niż w przypadku wykorzystywania starych metod” – mówi dziennikarz Piotr Zieliński, właściciel MediaLeaders. ...

Profil na LinkedInie przyciągnie do firmy wartościowych pracowników?. „LinkedIn jest idealną przestrzenią […] dla firm, które chcą zrekrutować nowych pracowników. A teraz, w czasach, kiedy często trudno jest pozyskać wartościowego pracownika, jest platformą, na której możemy pokazać naturalnie, jak wygląda praca w naszej firmie, jakich mamy liderów” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. ...