facebook web

Strategia Marki Personalnej - Tylko dla kobiet

dodaj wydarzenie do kalendarza

Skoro dotarłaś do tego miejsca, to zakładam, że jesteś kobietą stawiającą mocno na swój rozwój.

To dla mnie niezwykła przyjemność, kiedy mogę pracować właśnie z taki osobami jak Ty.

Prawdę mówiąc nie tylko pracować, ale przede wszystkim, uczyć się od Ciebie 😀

 

Przechodząc do meritum, przedstawię Ci założenia tego szkolenia:

To całodniowy warsztat (przy własnym komputerze - zatem musisz go ze sobą zabrać).

Na szkoleniu dowiesz się, jak w szybki, ale przede wszystkim skuteczny sposób, zbudować swoją silną markę personalną, na portalu LinkedIn.

 

Na szkoleniu omówimy następujące zagadnienia:

✅Po co Ci LinkedIn?

✅Wartości portalu i jego Użytkowników

✅Algorytm LinkedIn

✅Twoją Twórczość

✅Storytelling

✅Social Selling

✅Employer Branding

✅Employee Advocacy

✅Budowę posta

✅Społeczną słuszność portalu

 

Podczas szkolenia dowiesz się jak i co tworzyć. 

Po co właściwie to robić. 

Dowiesz się również o tym, że kiedy nie będziesz sprzedawała, to sprzedasz najwięcej (nie tylko produkty i usługi, ale przede wszystkim wartości).

 

Jeszcze przed szkoleniem dostaniesz ode mnie dawkę wiedzy, po to aby podczas niego, móc się już tylko skupić na pracy twórczej.

Po szkoleniu jestem do Twojej dyspozycji przez kolejne 14 dni w grupie wsparcia. Czym ona jest ? Dowiesz się na szkoleniu 😀

 

W związku z tym, że to szkolenie tylko dla kobiet, będziemy pobudzali bardzo mocno prawą półkulę mózgu, ale obiecuję Ci, że zadbam już na samym początku, aby lewa półkula się nie nudziła 😀

 

Hasłem przewodnim tego szkolenia jest: "Daj się znaleźć"

 

Zatem skoro już znalazłaś tę stronę, zapraszam na szkolenie tylko dla kobiet, chcących jeszcze lepiej zadbać o swoją markę personalną.

Link do Evenea: https://evenea.pl/event/StrategiaMarkiPersonalnej

 

 

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...