Strategia Marki Personalnej - Tylko dla kobiet

Skoro dotarłaś do tego miejsca, to zakładam, że jesteś kobietą stawiającą mocno na swój rozwój.

To dla mnie niezwykła przyjemność, kiedy mogę pracować właśnie z taki osobami jak Ty.

Prawdę mówiąc nie tylko pracować, ale przede wszystkim, uczyć się od Ciebie 😀

 

Przechodząc do meritum, przedstawię Ci założenia tego szkolenia:

To całodniowy warsztat (przy własnym komputerze - zatem musisz go ze sobą zabrać).

Na szkoleniu dowiesz się, jak w szybki, ale przede wszystkim skuteczny sposób, zbudować swoją silną markę personalną, na portalu LinkedIn.

 

Na szkoleniu omówimy następujące zagadnienia:

✅Po co Ci LinkedIn?

✅Wartości portalu i jego Użytkowników

✅Algorytm LinkedIn

✅Twoją Twórczość

✅Storytelling

✅Social Selling

✅Employer Branding

✅Employee Advocacy

✅Budowę posta

✅Społeczną słuszność portalu

 

Podczas szkolenia dowiesz się jak i co tworzyć. 

Po co właściwie to robić. 

Dowiesz się również o tym, że kiedy nie będziesz sprzedawała, to sprzedasz najwięcej (nie tylko produkty i usługi, ale przede wszystkim wartości).

 

Jeszcze przed szkoleniem dostaniesz ode mnie dawkę wiedzy, po to aby podczas niego, móc się już tylko skupić na pracy twórczej.

Po szkoleniu jestem do Twojej dyspozycji przez kolejne 14 dni w grupie wsparcia. Czym ona jest ? Dowiesz się na szkoleniu 😀

 

W związku z tym, że to szkolenie tylko dla kobiet, będziemy pobudzali bardzo mocno prawą półkulę mózgu, ale obiecuję Ci, że zadbam już na samym początku, aby lewa półkula się nie nudziła 😀

 

Hasłem przewodnim tego szkolenia jest: "Daj się znaleźć"

 

Zatem skoro już znalazłaś tę stronę, zapraszam na szkolenie tylko dla kobiet, chcących jeszcze lepiej zadbać o swoją markę personalną.

Link do Evenea: https://evenea.pl/event/StrategiaMarkiPersonalnej

 

 

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

„Niezapominajka” – wakacyjnie, społecznie i charytatywnie. Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, realizuje podczas wakacji kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. ...

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...