facebook web

IT Future Expo

VII Targi IT Future Expo - rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom i wyprzedź konkurencję!

__________________________________________________________________________

Ponownie największa impreza B2B branży IT w Polsce!
26 września 2019 na Stadionie Legii Warszawa!

7 edycja 3000 uczestników 25 prelegentów 100 wystawców

IT Future Expo to VII edycja dorocznego spotkania elity polskiego IT, w całości poświęconego technologiom dla biznesu. To miejsce tworzenia silnych relacji biznesowych oraz platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. 16h merytoryki oraz wystąpienia najlepszych speakerów, pozwolą wyjść z głową pełną pomysłów i gotowych rozwiązań na rozwój Twojej firmy.

Jeśli chcesz:
- dowiedzieć się co napędza branżę ?
- poznać aktualne trendy w rozwoju technologii dla przedsiębiorstw
- wymienić doświadczenia z ekspertami branżowymi oraz nawiązać istotne partnerstwa

... to wydarzenie jest dla Ciebie! Zainspiruj się targami z udziałem liderów rynku, które pozwolą dokładnie
przyjrzeć się obowiązującym trendom i nadchodzącym wyzwaniom dla biznesu, w obliczu dynamicznie
pędzącej cyfryzacji. Spotkaniu towarzyszyć będzie również gala rozdania nagród IT Future Awards –
wyróżniająca najlepsze rozwiązania oraz usługi IT w Polsce, wybrane przez czołowych CIO.

Jeszcze do 23 sierpnia 2019, przyjmowane są zgłoszenia do konkursu www.liderzyit.pl

Organizatorzy przygotowali kolejne nowości i atrakcje. Oprócz sztandarowego wydarzenia towarzyszącego - IT Future Congress, w trakcie którego eksperci poruszą najważniejsze aspekty rewolucji cyfrowej, będzie można odwiedzić specjalistyczne strefy tematyczne i bezpłatnie zasięgnąć porad specjalistów w zakresie newralgicznych zagadnień, wpływających na funkcjonowanie firmy.

Podczas tej edycji targów odbędzie się także debata dotycząca Rozwoju Robotyzacji Procesów Biznesowych z udziałem doświadczonych ekspertów i praktyków w tej dziedzinie. Tematem debaty będą rozważania w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej firm dzięki automatyzacji i robotyzacji procesów. Uzyskamy również odpowiedzi na pojawiające się wątpliwości dotyczące idących za tym korzyści, ryzyk i zagrożeń oraz przełożenia na rzeczywiste ROI. Tematem dyskusji będą także rożne podejścia do zarządzania rozwojem i utrzymaniem robotyzowanych procesów. Czynny udział w debacie weźmie m.in. Wojciech Szremski z Euro Bank, Sebastian Drzewiecki z GSK, Agnieszka Belowska-Gosławska z Nordea Bank AB S.A., Marcin Basaj z Fraikin oraz Michał Marlinga z Citi.

Zapraszamy także do odwiedzenia specjalnie przygotowanych stref; IT Law Point, IT Consulting Point oraz
punktu Dotacje UE na IT, gdzie nasi eksperci pomogą Ci zrozumieć skomplikowane regulacje, czy poradzą w
zakresie uzyskania funduszy z Unii Europejskiej. To tylko niektóre zagadnienia z jakimi będziesz mógł się
spotkać podczas wydarzenia w strefach specjalistycznych.


- Nurtują Cię najnowsze regulacje Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych?
- Chcesz wiedzieć jak zabezpieczyć firmę przed wyciekaniem istotnych informacji na zewnątrz?
- Od dawna masz w planach przeprowadzenie analizy polityki bezpieczeństwa organizacji?
- Zastanawiasz się na rozwiązaniem, które efektywnie zoptymalizuje pracę firmy?
- A może chcesz dowiedzieć się o najnowszych programach dotacji z Unii Europejskiej w zakresie
dofinansowań na wdrażanie rozwiązań informatycznych?


Z nowości, warto też wspomnieć o strefie dronów, która znajdzie się w programie tematycznym targów. W strefie tej będzie można dowiedzieć się o możliwościach wykorzystania tych bezzałogowych statków powietrznych w biznesie. Kluczowi gracze zademonstrują funkcje najnowszych urządzeń oraz przeprowadzą loty pokazowe, co będzie niewątpliwą atrakcją dla Zwiedzających.
Gościem Specjalnym targów będzie Artur Kurasiński, autor bloga kurasinski.com, który zabierze głos
podczas Kongresu IT FUTURE CONGRESS!

Zarejestruj się bezpłatnie na wydarzenie już dziś: http://itfuture.pl/#REJESTRACJA Ilość darmowych
miejsc ograniczona!

Data: 26.09.2019
Lokalizacja: Stadion Legii w Warszawie


Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

ZAPRASZAMY!

Najnowsze

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival. Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Influencer jest jak żona – też trzeba mu zaufać. Firma współpracująca z influencerem nie powinna narzucać mu stylu komunikacji. „Trzeba zaufać influencerowi. Kontrolować, ale zaufać – żeby jego komunikacja ze społecznością była jak najbardziej naturalna” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. ...

Monitoring mediów pomaga zapobiegać kryzysom. Rzecznicy prasowi i PR-owcy powinni umieć przewidywać sytuacje, które mogą przerodzić się w kryzysy. „Żyjemy dzisiaj w takim świecie, gdzie pojawienie się małej informacji w mało znaczącym – wydawać by się mogło – medium w ciągu kilku godzin może stać się kulą śniegową, której już później nie zatrzymamy, i w zasadzie ten kryzys trzeba będzie przeczekać” – mówi Adam Burak, dyrektor...

Jak firmy powinny wykorzystywać Facebook Messenger. „Warto częściowo zautomatyzować Messenger. Taka idea, żeby zautomatyzować go w całości, czyli żeby po prostu nie odpowiadać na wiadomości, żeby wszystko robił system, jest moim zdaniem przynajmniej na tym etapie trochę utopijna. ...

Jak dziennikarze pozyskują informacje. Chcesz wiedzieć, jak zdobywają informacje dziennikarze? Zobacz wypowiedź Pawła Gadomskiego, dziennikarza „Wydarzeń” Polsatu. ...

Nie możesz nawiązać kontaktu z dziennikarzem? Zamiast wysyłać mu mejle, napisz do niego w mediach społecznościowych. „Wielu dziennikarzy […] ma firmowe konta na Facebooku, Twitterze, LinkedInie. Dzięki temu mamy ułatwioną możliwość dotarcia do takiej osoby […]. Jest to dużo łatwiejsze i ta komunikacja jest dużo sprawniejsza niż w przypadku wykorzystywania starych metod” – mówi dziennikarz Piotr Zieliński, właściciel MediaLeaders. ...

Profil na LinkedInie przyciągnie do firmy wartościowych pracowników?. „LinkedIn jest idealną przestrzenią […] dla firm, które chcą zrekrutować nowych pracowników. A teraz, w czasach, kiedy często trudno jest pozyskać wartościowego pracownika, jest platformą, na której możemy pokazać naturalnie, jak wygląda praca w naszej firmie, jakich mamy liderów” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. ...