IT Future Expo

VII Targi IT Future Expo - rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom i wyprzedź konkurencję!

__________________________________________________________________________

Ponownie największa impreza B2B branży IT w Polsce!
26 września 2019 na Stadionie Legii Warszawa!

7 edycja 3000 uczestników 25 prelegentów 100 wystawców

IT Future Expo to VII edycja dorocznego spotkania elity polskiego IT, w całości poświęconego technologiom dla biznesu. To miejsce tworzenia silnych relacji biznesowych oraz platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. 16h merytoryki oraz wystąpienia najlepszych speakerów, pozwolą wyjść z głową pełną pomysłów i gotowych rozwiązań na rozwój Twojej firmy.

Jeśli chcesz:
- dowiedzieć się co napędza branżę ?
- poznać aktualne trendy w rozwoju technologii dla przedsiębiorstw
- wymienić doświadczenia z ekspertami branżowymi oraz nawiązać istotne partnerstwa

... to wydarzenie jest dla Ciebie! Zainspiruj się targami z udziałem liderów rynku, które pozwolą dokładnie
przyjrzeć się obowiązującym trendom i nadchodzącym wyzwaniom dla biznesu, w obliczu dynamicznie
pędzącej cyfryzacji. Spotkaniu towarzyszyć będzie również gala rozdania nagród IT Future Awards –
wyróżniająca najlepsze rozwiązania oraz usługi IT w Polsce, wybrane przez czołowych CIO.

Jeszcze do 23 sierpnia 2019, przyjmowane są zgłoszenia do konkursu www.liderzyit.pl

Organizatorzy przygotowali kolejne nowości i atrakcje. Oprócz sztandarowego wydarzenia towarzyszącego - IT Future Congress, w trakcie którego eksperci poruszą najważniejsze aspekty rewolucji cyfrowej, będzie można odwiedzić specjalistyczne strefy tematyczne i bezpłatnie zasięgnąć porad specjalistów w zakresie newralgicznych zagadnień, wpływających na funkcjonowanie firmy.

Podczas tej edycji targów odbędzie się także debata dotycząca Rozwoju Robotyzacji Procesów Biznesowych z udziałem doświadczonych ekspertów i praktyków w tej dziedzinie. Tematem debaty będą rozważania w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej firm dzięki automatyzacji i robotyzacji procesów. Uzyskamy również odpowiedzi na pojawiające się wątpliwości dotyczące idących za tym korzyści, ryzyk i zagrożeń oraz przełożenia na rzeczywiste ROI. Tematem dyskusji będą także rożne podejścia do zarządzania rozwojem i utrzymaniem robotyzowanych procesów. Czynny udział w debacie weźmie m.in. Wojciech Szremski z Euro Bank, Sebastian Drzewiecki z GSK, Agnieszka Belowska-Gosławska z Nordea Bank AB S.A., Marcin Basaj z Fraikin oraz Michał Marlinga z Citi.

Zapraszamy także do odwiedzenia specjalnie przygotowanych stref; IT Law Point, IT Consulting Point oraz
punktu Dotacje UE na IT, gdzie nasi eksperci pomogą Ci zrozumieć skomplikowane regulacje, czy poradzą w
zakresie uzyskania funduszy z Unii Europejskiej. To tylko niektóre zagadnienia z jakimi będziesz mógł się
spotkać podczas wydarzenia w strefach specjalistycznych.


- Nurtują Cię najnowsze regulacje Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych?
- Chcesz wiedzieć jak zabezpieczyć firmę przed wyciekaniem istotnych informacji na zewnątrz?
- Od dawna masz w planach przeprowadzenie analizy polityki bezpieczeństwa organizacji?
- Zastanawiasz się na rozwiązaniem, które efektywnie zoptymalizuje pracę firmy?
- A może chcesz dowiedzieć się o najnowszych programach dotacji z Unii Europejskiej w zakresie
dofinansowań na wdrażanie rozwiązań informatycznych?


Z nowości, warto też wspomnieć o strefie dronów, która znajdzie się w programie tematycznym targów. W strefie tej będzie można dowiedzieć się o możliwościach wykorzystania tych bezzałogowych statków powietrznych w biznesie. Kluczowi gracze zademonstrują funkcje najnowszych urządzeń oraz przeprowadzą loty pokazowe, co będzie niewątpliwą atrakcją dla Zwiedzających.
Gościem Specjalnym targów będzie Artur Kurasiński, autor bloga kurasinski.com, który zabierze głos
podczas Kongresu IT FUTURE CONGRESS!

Zarejestruj się bezpłatnie na wydarzenie już dziś: http://itfuture.pl/#REJESTRACJA Ilość darmowych
miejsc ograniczona!

Data: 26.09.2019
Lokalizacja: Stadion Legii w Warszawie


Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

ZAPRASZAMY!

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

„Niezapominajka” – wakacyjnie, społecznie i charytatywnie. Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat nieprzerwanie pomaga dzieciom w potrzebie, realizuje podczas wakacji kampanię społeczną „Niezapominajka”. Nie zapomnij o dobroci - tak brzmi główne hasło i przekaz, który fundacja kieruje do ludzi dobrej woli. ...

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...