facebook web

IT Future Expo

VII Targi IT Future Expo - rozwijaj firmę dzięki nowym technologiom i wyprzedź konkurencję!

__________________________________________________________________________

Ponownie największa impreza B2B branży IT w Polsce!
26 września 2019 na Stadionie Legii Warszawa!

7 edycja 3000 uczestników 25 prelegentów 100 wystawców

IT Future Expo to VII edycja dorocznego spotkania elity polskiego IT, w całości poświęconego technologiom dla biznesu. To miejsce tworzenia silnych relacji biznesowych oraz platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. 16h merytoryki oraz wystąpienia najlepszych speakerów, pozwolą wyjść z głową pełną pomysłów i gotowych rozwiązań na rozwój Twojej firmy.

Jeśli chcesz:
- dowiedzieć się co napędza branżę ?
- poznać aktualne trendy w rozwoju technologii dla przedsiębiorstw
- wymienić doświadczenia z ekspertami branżowymi oraz nawiązać istotne partnerstwa

... to wydarzenie jest dla Ciebie! Zainspiruj się targami z udziałem liderów rynku, które pozwolą dokładnie
przyjrzeć się obowiązującym trendom i nadchodzącym wyzwaniom dla biznesu, w obliczu dynamicznie
pędzącej cyfryzacji. Spotkaniu towarzyszyć będzie również gala rozdania nagród IT Future Awards –
wyróżniająca najlepsze rozwiązania oraz usługi IT w Polsce, wybrane przez czołowych CIO.

Jeszcze do 23 sierpnia 2019, przyjmowane są zgłoszenia do konkursu www.liderzyit.pl

Organizatorzy przygotowali kolejne nowości i atrakcje. Oprócz sztandarowego wydarzenia towarzyszącego - IT Future Congress, w trakcie którego eksperci poruszą najważniejsze aspekty rewolucji cyfrowej, będzie można odwiedzić specjalistyczne strefy tematyczne i bezpłatnie zasięgnąć porad specjalistów w zakresie newralgicznych zagadnień, wpływających na funkcjonowanie firmy.

Podczas tej edycji targów odbędzie się także debata dotycząca Rozwoju Robotyzacji Procesów Biznesowych z udziałem doświadczonych ekspertów i praktyków w tej dziedzinie. Tematem debaty będą rozważania w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej firm dzięki automatyzacji i robotyzacji procesów. Uzyskamy również odpowiedzi na pojawiające się wątpliwości dotyczące idących za tym korzyści, ryzyk i zagrożeń oraz przełożenia na rzeczywiste ROI. Tematem dyskusji będą także rożne podejścia do zarządzania rozwojem i utrzymaniem robotyzowanych procesów. Czynny udział w debacie weźmie m.in. Wojciech Szremski z Euro Bank, Sebastian Drzewiecki z GSK, Agnieszka Belowska-Gosławska z Nordea Bank AB S.A., Marcin Basaj z Fraikin oraz Michał Marlinga z Citi.

Zapraszamy także do odwiedzenia specjalnie przygotowanych stref; IT Law Point, IT Consulting Point oraz
punktu Dotacje UE na IT, gdzie nasi eksperci pomogą Ci zrozumieć skomplikowane regulacje, czy poradzą w
zakresie uzyskania funduszy z Unii Europejskiej. To tylko niektóre zagadnienia z jakimi będziesz mógł się
spotkać podczas wydarzenia w strefach specjalistycznych.


- Nurtują Cię najnowsze regulacje Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych?
- Chcesz wiedzieć jak zabezpieczyć firmę przed wyciekaniem istotnych informacji na zewnątrz?
- Od dawna masz w planach przeprowadzenie analizy polityki bezpieczeństwa organizacji?
- Zastanawiasz się na rozwiązaniem, które efektywnie zoptymalizuje pracę firmy?
- A może chcesz dowiedzieć się o najnowszych programach dotacji z Unii Europejskiej w zakresie
dofinansowań na wdrażanie rozwiązań informatycznych?


Z nowości, warto też wspomnieć o strefie dronów, która znajdzie się w programie tematycznym targów. W strefie tej będzie można dowiedzieć się o możliwościach wykorzystania tych bezzałogowych statków powietrznych w biznesie. Kluczowi gracze zademonstrują funkcje najnowszych urządzeń oraz przeprowadzą loty pokazowe, co będzie niewątpliwą atrakcją dla Zwiedzających.
Gościem Specjalnym targów będzie Artur Kurasiński, autor bloga kurasinski.com, który zabierze głos
podczas Kongresu IT FUTURE CONGRESS!

Zarejestruj się bezpłatnie na wydarzenie już dziś: http://itfuture.pl/#REJESTRACJA Ilość darmowych
miejsc ograniczona!

Data: 26.09.2019
Lokalizacja: Stadion Legii w Warszawie


Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

ZAPRASZAMY!

Najnowsze

Czy należy reagować na każdego fake newsa. „Nasze otoczenie zawsze ma wpływ na wizerunek firmy, w której pracujemy. Powinniśmy bardzo dokładnie monitorować to, co się dzieje wokół nas, i odpowiednio na to reagować. »Odpowiednio« nie zawsze oznacza, że jesteśmy zobowiązani odpowiedzieć na każdą zaczepkę i każdy komunikat […]. ...

Czy reklama na Facebooku się opłaca. „Uważam, że reklama na Facebooku jak najbardziej sprzedaje. Ba, nawet mamy na to dowody. Reklama na Facebooku potrafi przynosić fantastyczne zwroty, od stu procent do nawet dziesiątek tysięcy procent” – mówi Artur Jabłoński, CEO w digitalk. ...

Gender w mediach społecznościowych. Czy mężczyźni prowadzą swoje profile społecznościowe inaczej niż kobiety? Zobacz wypowiedź dr Magdaleny Łużniak-Piechy, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...

LinkedIn fejsbuczeje?. LinkedIn ma coraz więcej narzędzi znanych z Facebooka. Czy mimo pewnego upodobnienia uda mu się zachować swoją tożsamość? Zobacz wypowiedź Angeliki Chimkowskiej, strateg social sellingu i silnych marek. ...

A czy ty szukasz pracy na portalach społecznościowych?. „To, co zauważam w mediach społecznościowych pod kątem rekrutacji, to nastawienie na grupy. Jest mnóstwo grup, które się pojawiają, związanych z pracą. Praktycznie każda branża ma po pięć swoich grup. Ludzie do tych grup masowo dołączają” – mówi Łukasz Żuk, product owner w Rocket Jobs. ...

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...