facebook web

15. Kongres Public Relations

#2 dni wypełnione wiedzą #17 praktycznych prelekcji #15 inspirujących case studies #Kilkunastu znakomitych ekspertów #Setka zaangażowanych uczestników #Nieskończenie wiele ról PR-owca. 


Ruszyła rejestracja na 15 Kongres Public Relations i Komunikacji, które odbędzie się w dniach 15-16 października 2019 w Warszawie!

Myśl przewodnia tegorocznej edycji to #PR-owiec #Wielozadaniowiec. Digital, social media, podcasty, influncerzy - czyli nowe PR-owe ścieżki komunikacji. Zadania z obszaru marketingu, employer brandingu, nieprzewidywalne kryzysy - czyli PR-owiec musi znać się na wszystkim!

W programie m.in.:
· jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku marki
· podcasty, muzyka, gwiazdy – nowe narzędzia i kanały dotarcia do odbiorcy
· w jaki sposób zwiększyć efektywność komunikatów w mediach
· metody unikania błędów komunikacyjnych i budowania strategii, która trafia do wszystkich
· przegląd najciekawszych kampaniami PR 2019

Zatem jeśli też masz wrażenie, że PR-owiec to osoba do zadań specjalnych, łącząca wiele ról i do tego czasem dokonująca niemożliwego – nie może Cię zabraknąć!


#PR-owiec #Wielozadaniowec
#PR-owiec #HR-owiec
#PR-owiec #SocialMediowiec
#PR-owiec #Kryzysowiec
#PR-owiec #Marketingowiec


CASE STUDIES
 #MĘSKIEGRANIE #MCDONALD’S #GOODYEAR #GREENPEACE #MICROSOFT #NEUCA #CEDC
#INNOGY #IKEA #PKNORLEN #WARTA


Dla czytelników portalu internetpr.pl mamy 15% rabatu! W polu uwagi prosimy wpisać 15internetpr

Szczegóły i rejestracja: https://www.pb.pl/konferencje/15-kongres-public-relations-i-komunikacji-1257

Zapraszamy!

Najnowsze

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...

LinkedIn fejsbuczeje?. LinkedIn ma coraz więcej narzędzi znanych z Facebooka. Czy mimo pewnego upodobnienia uda mu się zachować swoją tożsamość? Zobacz wypowiedź Angeliki Chimkowskiej, strateg social sellingu i silnych marek. ...

A czy ty szukasz pracy na portalach społecznościowych?. „To, co zauważam w mediach społecznościowych pod kątem rekrutacji, to nastawienie na grupy. Jest mnóstwo grup, które się pojawiają, związanych z pracą. Praktycznie każda branża ma po pięć swoich grup. Ludzie do tych grup masowo dołączają” – mówi Łukasz Żuk, product owner w Rocket Jobs. ...

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...