facebook web

Social Media Week Warsaw

 

SOCIAL MEDIA WEEK, WARSZAWA, 13-14.06.2019

Jest to wydarzenie z popularnego na świecie cyklu, organizowanego w 23 miastach, od Nowego Jorku po Mediolan i Kijów.

Maciej Orłoś, Gabrielle Nouhra (Global Video Specialist, Google), Yolanda Valery (Head of Social Media, BBC World Service), Emmanuel Cohen (Head of Social Media, Wix.com) to tylko niektóre wyjątkowe nazwiska.

8 z 32 Prelegentów z zagranicy. Eksperci, których nie spotkasz na żadnej innej konferencji w Polsce.

Idea Social Media Week wywodzi się z Nowego Jorku. To tam odbywały się pierwsze wydarzenia. Teraz cykl odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach m.in. w NY, Londynie, Rzymie, Toronto i Chicago.

Aż 8 z 32 Prelegentów z zagranicy. To najbardziej międzynarodowa konferencja w branży.

Dwie sceny. W każdej chwili możesz wybrać temat i wystąpienie, które bardziej Cię interesuje.

Formuła wydarzenia jest unikalna: znajdziesz tu i wykłady i panele dyskusyjne i wywiady i prawdziwe sesje dyskusyjne z udziałem uczestników oraz generowaniem pomysłów na żywo.

Konwersatoria i breakout sessions. Te pierwsze zebrały świetne opinie w zeszłym roku - to dyskusje z ekspertami w mniejszym gronie. Te drugie to pomysł na bezpośredni kontakt z ekspertami - tuż po wystąpieniu są do dyspozycji w specjalnej strefie.

 

Szczególnie zapraszamy: 

  • Osoby, które odpowiadają za działania social media w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania w mediach społecznościowych.
  • Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z social media marketingiem, dla swoich klientów.

 

GDZIE? WARSZAWA - Spotkamy się przy ul. Brackiej 25, w słynnym Domu Towarowym Braci Jabłkowskich!

To piękna, zabytkowa architektura (budynek powstał w 1914 roku), unikalny klimat, łatwy dojazd i… po prostu idealna lokalizacja dla naszego eventu.

Bilety do kupienia pod linkiem: https://smw.socialmedianow.pl

 

Najnowsze

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...

Prasa jest bardziej wiarygodna od internetu. Anna Jabłońska z MediaLeaders podpowiada, jak pomóc dziennikarzowi, nie wykonując za niego całej pracy, mówi także o dzisiejszych mediach i ich wiarygodności oraz specyfice treści zamieszczanych w internecie. ...

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?. Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Opinia ma znaczenie. Marki zmieniają podejście dzięki konsumentom . Konsumenci jak nigdy wcześniej mają poczucie wpływu na marki i ich wizerunek – reagują, komentują, rekomendują i oceniają. O najważniejszych wyzwaniach stojących przed markami, działami customer service i marketingu traktuje najnowszy raportprzygotowany przez agencję moderacji ASAP CARE 24 pod honorowym patronatem IAB Polska. ...

Czy fake newsy i mowa nienawiści to największe wyzwania współczesnego PR?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem organizatora, Dariusza Tworzydły. ...

Małych firm nie stać na reklamę tradycyjną . Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...

Chcesz zainteresować tematem telewizję śniadaniową? Tych błędów unikaj . Czym różni się praca w telewizji śniadaniowej od zwykłej pracy dziennikarskiej? Jakich cech wymaga? Czym zainteresować ludzi, tworząc programy śniadaniowe? Jakie są największe błędy popełniane przez PR-owców? Na te pytania odpowiada Piotr Zieliński z TVN, dziennikarz oraz twórca projektu MediaLeaders. ...