facebook web

Silna marka na Linkedin

DLACZEGO SILNA MARKA EKSPERCKA?

 W ERZE CYFROWEJ NIE JESTEŚ TYM CO WIESZ, ALE TYM CO PUBLIKUJESZ. To jak budujesz swoją reputację w sieci często decyduje o tym czy odbiorca zaufa i podejmie współpracę właśnie z Tobą czy firmą, którą reprezentujesz.

 Skuteczne komunikowanie swojej ekspertyzy na LinkedIn wyróżnia z tłumu podobnych osób, zwiększa zaangażowanie klientów i generuje sprzedaż.

DLACZEGO JA – ANGELIKA CHIMKOWSKA?

Zbudowałam aktywną społeczność wokół tematu Marki Eksperta i Social Sellingu na Linkedin, pokażę Ci jak stworzyć taki proces dla Twojego tematu.

Otrzymasz ode mnie gotowy do wdrożenia proces budowania społeczności wokół Twojego tematu na LinkedIn, gdzie AUTENTYCZNOŚĆ I EKSPERTYZA jesteś źródłem tego procesu.

Social Selling to zakres moich zawodowych działań. Jestem na bieżąco w tej tematyce. Występuję na wielu prestiżowych konferencjach. W 2018 można mnie spotkać na Social Media Week czy I Love Marketing.

Czego się nauczysz?

  • Jak budować Markę Eksperta i tworzyć społeczność wokół swojego tematu,
  • Jak tworzyć wartościowe i angażujące treści na LinkedIn,
  • Jak działa algorytm LinkedIn i co zrobić, by działał na Twoją korzyść,
  • Jak stworzyć indywidualny proces publikacji treści i nie poświęcać temu zbyt dużo czasu.

DODATKOWO Każdy z uczestników otrzyma audiobook „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” Angeliki Chimkowskiej.

 

Plan szkolenia

17.30-18.00 – Przybycie uczestników
18.00 – 18.45 – Moduł I – Social Selling na LinkedIn

  • Elementy skuteczności działań Social Sellingowych,
  • Komunikacja ekspertyzy na LinkedIn.

18.45- 19.30 – Moduł II – Strategia działania

  • Algorytm LinkedIn, czyli co sprawdza się, a co już niekoniecznie na LinkedIn,
  • Proces gromadzenia i dzielenia się wartościową wiedzą.

19.30 – 19.45 – przerwa i networking

19.45 – 20.30 – Treści na LinkedIn, które angażują Twoją społeczność

  • Publikacje, które angażują – przykłady z życia społeczności na LinkedIn.

20.30 – Sesja Q&A – pytania i odpowiedzi

 

Warsztat poprowadzi: 

STRATEG, WYKŁADOWCA I PRELEGENT W OBSZARACH SOCIAL SELLINGU I SILNYCH MAREK.

Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”. Posiada unikalne doświadczenie managerskie zarówno w działach marketingu jak i sprzedaży. Przez ostatnie 15 lat zaangażowana w strategie sprzedażowo-marketingowe dla wielu znanych marek i firm (m.in. L’Oreal, Henkel, Lyreco). 

Jej klientami są zarówno średnie i duże firmy oraz korporacje. Pracuje też indywidualnie z przedsiębiorcami oraz managerami i CEO w organizacjach. Jej klientami byli m.in. 3M, Nokia, PwC, LGK, Viviamo, OBV, ŁARR, BDI. Oraz wielu innych.

Prelegentka wielu prestiżowych konferencji, m.in. EFG – Europejskie Forum Gospodarcze, HR Summit dla Pulsu Biznesu, Social Media Week, I love Marketing czy Festiwal Inspiracji. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Ekspert zasiadający w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Wywiady i artykuły jej autorstwa dotychczas ukazały się w m.in. Wysokich Obcasach, Biznesmen, Benefit, Marketer+.

KIEDY?

16 MAJA 2019, g. 18.00-20.30

GDZIE?

STACJA WIEDZY

Centrum Warszawy; ul. Kolejowa 47 lok. U-23

Bilety na stronie: https://chimkowska.com/silna-marka-na-linkedin/

Zapraszamy!

 

 

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...