Silna marka na Linkedin

DLACZEGO SILNA MARKA EKSPERCKA?

 W ERZE CYFROWEJ NIE JESTEŚ TYM CO WIESZ, ALE TYM CO PUBLIKUJESZ. To jak budujesz swoją reputację w sieci często decyduje o tym czy odbiorca zaufa i podejmie współpracę właśnie z Tobą czy firmą, którą reprezentujesz.

 Skuteczne komunikowanie swojej ekspertyzy na LinkedIn wyróżnia z tłumu podobnych osób, zwiększa zaangażowanie klientów i generuje sprzedaż.

DLACZEGO JA – ANGELIKA CHIMKOWSKA?

Zbudowałam aktywną społeczność wokół tematu Marki Eksperta i Social Sellingu na Linkedin, pokażę Ci jak stworzyć taki proces dla Twojego tematu.

Otrzymasz ode mnie gotowy do wdrożenia proces budowania społeczności wokół Twojego tematu na LinkedIn, gdzie AUTENTYCZNOŚĆ I EKSPERTYZA jesteś źródłem tego procesu.

Social Selling to zakres moich zawodowych działań. Jestem na bieżąco w tej tematyce. Występuję na wielu prestiżowych konferencjach. W 2018 można mnie spotkać na Social Media Week czy I Love Marketing.

Czego się nauczysz?

  • Jak budować Markę Eksperta i tworzyć społeczność wokół swojego tematu,
  • Jak tworzyć wartościowe i angażujące treści na LinkedIn,
  • Jak działa algorytm LinkedIn i co zrobić, by działał na Twoją korzyść,
  • Jak stworzyć indywidualny proces publikacji treści i nie poświęcać temu zbyt dużo czasu.

DODATKOWO Każdy z uczestników otrzyma audiobook „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” Angeliki Chimkowskiej.

 

Plan szkolenia

17.30-18.00 – Przybycie uczestników
18.00 – 18.45 – Moduł I – Social Selling na LinkedIn

  • Elementy skuteczności działań Social Sellingowych,
  • Komunikacja ekspertyzy na LinkedIn.

18.45- 19.30 – Moduł II – Strategia działania

  • Algorytm LinkedIn, czyli co sprawdza się, a co już niekoniecznie na LinkedIn,
  • Proces gromadzenia i dzielenia się wartościową wiedzą.

19.30 – 19.45 – przerwa i networking

19.45 – 20.30 – Treści na LinkedIn, które angażują Twoją społeczność

  • Publikacje, które angażują – przykłady z życia społeczności na LinkedIn.

20.30 – Sesja Q&A – pytania i odpowiedzi

 

Warsztat poprowadzi: 

STRATEG, WYKŁADOWCA I PRELEGENT W OBSZARACH SOCIAL SELLINGU I SILNYCH MAREK.

Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”. Posiada unikalne doświadczenie managerskie zarówno w działach marketingu jak i sprzedaży. Przez ostatnie 15 lat zaangażowana w strategie sprzedażowo-marketingowe dla wielu znanych marek i firm (m.in. L’Oreal, Henkel, Lyreco). 

Jej klientami są zarówno średnie i duże firmy oraz korporacje. Pracuje też indywidualnie z przedsiębiorcami oraz managerami i CEO w organizacjach. Jej klientami byli m.in. 3M, Nokia, PwC, LGK, Viviamo, OBV, ŁARR, BDI. Oraz wielu innych.

Prelegentka wielu prestiżowych konferencji, m.in. EFG – Europejskie Forum Gospodarcze, HR Summit dla Pulsu Biznesu, Social Media Week, I love Marketing czy Festiwal Inspiracji. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Ekspert zasiadający w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Wywiady i artykuły jej autorstwa dotychczas ukazały się w m.in. Wysokich Obcasach, Biznesmen, Benefit, Marketer+.

KIEDY?

16 MAJA 2019, g. 18.00-20.30

GDZIE?

STACJA WIEDZY

Centrum Warszawy; ul. Kolejowa 47 lok. U-23

Bilety na stronie: https://chimkowska.com/silna-marka-na-linkedin/

Zapraszamy!

 

 

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...