facebook web

Silna marka na Linkedin

DLACZEGO SILNA MARKA EKSPERCKA?

 W ERZE CYFROWEJ NIE JESTEŚ TYM CO WIESZ, ALE TYM CO PUBLIKUJESZ. To jak budujesz swoją reputację w sieci często decyduje o tym czy odbiorca zaufa i podejmie współpracę właśnie z Tobą czy firmą, którą reprezentujesz.

 Skuteczne komunikowanie swojej ekspertyzy na LinkedIn wyróżnia z tłumu podobnych osób, zwiększa zaangażowanie klientów i generuje sprzedaż.

DLACZEGO JA – ANGELIKA CHIMKOWSKA?

Zbudowałam aktywną społeczność wokół tematu Marki Eksperta i Social Sellingu na Linkedin, pokażę Ci jak stworzyć taki proces dla Twojego tematu.

Otrzymasz ode mnie gotowy do wdrożenia proces budowania społeczności wokół Twojego tematu na LinkedIn, gdzie AUTENTYCZNOŚĆ I EKSPERTYZA jesteś źródłem tego procesu.

Social Selling to zakres moich zawodowych działań. Jestem na bieżąco w tej tematyce. Występuję na wielu prestiżowych konferencjach. W 2018 można mnie spotkać na Social Media Week czy I Love Marketing.

Czego się nauczysz?

  • Jak budować Markę Eksperta i tworzyć społeczność wokół swojego tematu,
  • Jak tworzyć wartościowe i angażujące treści na LinkedIn,
  • Jak działa algorytm LinkedIn i co zrobić, by działał na Twoją korzyść,
  • Jak stworzyć indywidualny proces publikacji treści i nie poświęcać temu zbyt dużo czasu.

DODATKOWO Każdy z uczestników otrzyma audiobook „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” Angeliki Chimkowskiej.

 

Plan szkolenia

17.30-18.00 – Przybycie uczestników
18.00 – 18.45 – Moduł I – Social Selling na LinkedIn

  • Elementy skuteczności działań Social Sellingowych,
  • Komunikacja ekspertyzy na LinkedIn.

18.45- 19.30 – Moduł II – Strategia działania

  • Algorytm LinkedIn, czyli co sprawdza się, a co już niekoniecznie na LinkedIn,
  • Proces gromadzenia i dzielenia się wartościową wiedzą.

19.30 – 19.45 – przerwa i networking

19.45 – 20.30 – Treści na LinkedIn, które angażują Twoją społeczność

  • Publikacje, które angażują – przykłady z życia społeczności na LinkedIn.

20.30 – Sesja Q&A – pytania i odpowiedzi

 

Warsztat poprowadzi: 

STRATEG, WYKŁADOWCA I PRELEGENT W OBSZARACH SOCIAL SELLINGU I SILNYCH MAREK.

Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”. Posiada unikalne doświadczenie managerskie zarówno w działach marketingu jak i sprzedaży. Przez ostatnie 15 lat zaangażowana w strategie sprzedażowo-marketingowe dla wielu znanych marek i firm (m.in. L’Oreal, Henkel, Lyreco). 

Jej klientami są zarówno średnie i duże firmy oraz korporacje. Pracuje też indywidualnie z przedsiębiorcami oraz managerami i CEO w organizacjach. Jej klientami byli m.in. 3M, Nokia, PwC, LGK, Viviamo, OBV, ŁARR, BDI. Oraz wielu innych.

Prelegentka wielu prestiżowych konferencji, m.in. EFG – Europejskie Forum Gospodarcze, HR Summit dla Pulsu Biznesu, Social Media Week, I love Marketing czy Festiwal Inspiracji. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Ekspert zasiadający w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Wywiady i artykuły jej autorstwa dotychczas ukazały się w m.in. Wysokich Obcasach, Biznesmen, Benefit, Marketer+.

KIEDY?

16 MAJA 2019, g. 18.00-20.30

GDZIE?

STACJA WIEDZY

Centrum Warszawy; ul. Kolejowa 47 lok. U-23

Bilety na stronie: https://chimkowska.com/silna-marka-na-linkedin/

Zapraszamy!

 

 

Najnowsze

Polskie prawo jest niezgodne z RODO?. Od 4 maja obowiązuje w polskim prawie tzw. ustawa wprowadzająca. Znowelizowała ona m.in. Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Niezmienione w niej pozostały np. przepisy mówiące o konieczności uzyskania przez usługodawcę zgody od użytkownika w przypadku chęci wykorzystywania jego danych, które nie są niezbędne do świadczenia usług. ...

Rozmowa z prof. Jerzym Olędzkim: Czy za niezależne dziennikarstwo będziemy musieli płacić? . Agencje PR nadsyłają materiały do dziennikarzy, ci coraz chętniej z nich korzystają. Czy to dobrze? Jak powinna wyglądać lojalność PR-owca? Czym jest dziennikarstwo niezależne? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w drugiej części wywiadu z prof. ...

Charyzma, wiedza, komunikatywność – co powinien mieć dobry reprezentant marki?. Kto będzie najlepszym reprezentantem firmy? Jakie cechy powinien mieć? Która cecha jest najważniejsza w kontaktach z mediami? Jeżeli jesteście ciekawi, posłuchajcie wypowiedzi Pawła Sołtysa z Pulsu Biznesu.  ...

Czym różni się bloger od dziennikarza?. W dzisiejszych czasach coraz trudniej odróżnić blogera, który zamieszcza newsowe treści z pierwszej ręki, pisze artykuły, nagrywa relacje, rozpowszechnia merytoryczne i edukacyjne informacje od standardowego dziennikarza. ...

Nie chcesz, żeby ktoś podszył się pod ciebie w mediach społecznościowych? Uwierzytelnij swoje konto. Jak zbudować swoją wiarygodność w mediach społecznościowych? Grunt to uwierzytelnienie swoich kont. Posłuchaj wypowiedzi dziennikarza Jarosława Kuźniara. ...

Już nawet Hollywood dostrzegł potencjał smartfonów. Już nie tylko filmy amatorskie są nagrywane smartfonami. Rewolucja związana z tworzeniem kontentu wideo dotarła do Hollywoodu. W ostatnim czasie znany amerykański reżyser Steven Soderbergh nakręcił w całości za pomocą smartfonów dwa pełnometrażowe filmy: Niepoczytalna oraz Wysokie loty. ...

Dziennikarstwo mobilne: tworzenie i udostępnianie materiałów nigdy nie było tak proste. Stworzenie dziennikarskiego materiału wideo to skomplikowana rzecz, która wymaga pracy kilku ludzi? Niekoniecznie. Rozwój technologiczny sprawił, że aby nagrać profesjonalny film wysokiej jakości, wystarczy dziś jedna osoba ze smartfonem (z odpowiednią aplikacją), statywem, oświetleniem i mikrofonem. ...

Aby nagrać profesjonalne wideo, nie potrzebujesz już kamery . Jesteśmy świadkami rewolucji związanej z tworzeniem kontentu wideo. Nie tak dawno, aby móc kręcić filmy, konieczny był zakup specjalistycznego sprzętu. Dzisiaj wystarczy zwykły smartfon. Nie znaczy to oczywiście, że każdy jego użytkownik będzie od razu tworzył filmy profesjonalne – do tego potrzeba jeszcze dodatkowych akcesoriów, aplikacji i przede wszystkim know-how. ...

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...