Konferencja „E – COMMERCE SUMMIT”

E-commerce Summit, czyli świat internetowego handlu – zarejestruj się bezpłatnie na kongres, już 29 maja 2019!

Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja E-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.

Zapraszamy do rejestracji!

 


W programie wydarzenia m.in.:

 Personalizacja w email marketingu – jak to zrobić inaczej?
Anna Czyżewska, Marcin Janczewski, DrTrusz

 Omnichannel w B2B czyli słów kilka o tym jak pracować mniej robiąc więcej

Barbara Matkowska-Włosek, Krzysztof Rogalny, TIM
 Nowości prawne w działalności e-commerce
Anna Kobylańska, Kobylańska & Lewoszewski Kancelaria Prawna

 Rewolucja digital w motoryzacji: 2019 – co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej

Jacek Nawara, FCA Poland

 E-commerce building, czyli cztery czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez e-sklep

 

Dariusz Piekarski, SARE
Strona internetowa wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.
Kontakt z organizatorem:
tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...