facebook web

Projekt MediaLeaders z Piotrem Zielińskim i Anna Jabłońską. Warszawa

dodaj wydarzenie do kalendarza
Czy spontanicznie wrzucony post na jednym z portali społecznościowych, może zamienić się w ogólnopolską inicjatywę? Kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń, setki komentarzy i prawie tysiąc profesjonalistów którzy chcą zdobyć praktyczną - a nie teoretyczną wiedzę na temat funkcjonowania mediów świadczy o tym, że na rynku szkoleniowym wciąż funkcjonują nudne spotkania, w których główną rolę odgrywają powtarzane frazesy z poradników i książek. Co zrobić, by zostać telewizyjnym ekspertem? Jak zadbać o swój personal branding, by zostać zauważonym przez dziennikarzy? Jak skutecznie kontaktować się z przedstawicielami mediów? Jak od zera tworzy się gazetę, a jak program telewizyjny? Dowiedz się jak dziś wygląda dziennikarska rzeczywistość i stań się częścią ogólnopolskiej inicjatywy a zdobytą wiedzę wykorzystaj w codziennej pracy!
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Jak dziś wygląda praca dziennikarza?
- Jak formułować temat, którym zainteresują się media?
- Jak wygląda struktura redakcyjna w telewizji a jak w prasie?
- Jak zainicjować kontakt z dziennikarzem?
- Jak zdobywać niezbędne kontakty i utrzymywać dobre relacje?
- Co może a czego nie może dziennikarz?
- Złe i dobre praktyki w relacjach z dziennikarzami

Ile będzie trwało?
- Przewidywany czas to 1,5-2h + networking w formie luźnego spotkania i wymiany doświadczeń

Dlaczego warto wziąć w nim udział?
- Weźmiesz udział w nieszablonowym i bezpłatnym szkoleniu medialnym
- Wymienisz doświadczenia i poznasz się z innymi profesjonalistami 
- Zdobędziesz wiedzę od praktyków z wieloletnim stażem
- Zrozumiesz sposób funkcjonowania redakcji i pracę dziennikarzy
- Dowiesz się o dotychczas popełnianych błędach
 
Prowadzący spotkanie:
 
Piotr Zieliński. Dziennikarz, obecnie wydawca programu "Dzień dobry TVN”. Z mediami związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show "Surowi rodzice",  "Między kuchnią a salonem", czy akcji specjalnej „Zwykły bohater”. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika "Rzeczpospolita". Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych.  Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska", .”MaleMen”). Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem "Press", gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR. Współautor dwóch pozycji książkowych - albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.
 
Anna Jabłońska. Ekspert od treści // content coach. Specjalista od zarządzania projektami wydawniczymi, konsultant, copywriter. Wieloletnia redaktor naczelna, twórczyni pierwszego w Europie magazynu shoppigowego „Avanti”. Wspólnie z Media Leaders rozpoczyna nowy rozdział w swoim życiu zawodowym – chce się podzielić dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w redakcjach różnorodnych magazynów. Uczy, jak tworzyć treści, by zarabiały dla Ciebie: sprzedawały Twoje produkty, reklamowały Twoje usługi, pomagały budować wizerunek firmy lub markę osobistą.
 
Bilety można nabyć na: https://medialeaders.evenea.pl/
 
Zapraszamy!
 

Najnowsze

Polskie prawo jest niezgodne z RODO?. Od 4 maja obowiązuje w polskim prawie tzw. ustawa wprowadzająca. Znowelizowała ona m.in. Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Niezmienione w niej pozostały np. przepisy mówiące o konieczności uzyskania przez usługodawcę zgody od użytkownika w przypadku chęci wykorzystywania jego danych, które nie są niezbędne do świadczenia usług. ...

Rozmowa z prof. Jerzym Olędzkim: Czy za niezależne dziennikarstwo będziemy musieli płacić? . Agencje PR nadsyłają materiały do dziennikarzy, ci coraz chętniej z nich korzystają. Czy to dobrze? Jak powinna wyglądać lojalność PR-owca? Czym jest dziennikarstwo niezależne? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w drugiej części wywiadu z prof. ...

Charyzma, wiedza, komunikatywność – co powinien mieć dobry reprezentant marki?. Kto będzie najlepszym reprezentantem firmy? Jakie cechy powinien mieć? Która cecha jest najważniejsza w kontaktach z mediami? Jeżeli jesteście ciekawi, posłuchajcie wypowiedzi Pawła Sołtysa z Pulsu Biznesu.  ...

Czym różni się bloger od dziennikarza?. W dzisiejszych czasach coraz trudniej odróżnić blogera, który zamieszcza newsowe treści z pierwszej ręki, pisze artykuły, nagrywa relacje, rozpowszechnia merytoryczne i edukacyjne informacje od standardowego dziennikarza. ...

Nie chcesz, żeby ktoś podszył się pod ciebie w mediach społecznościowych? Uwierzytelnij swoje konto. Jak zbudować swoją wiarygodność w mediach społecznościowych? Grunt to uwierzytelnienie swoich kont. Posłuchaj wypowiedzi dziennikarza Jarosława Kuźniara. ...

Już nawet Hollywood dostrzegł potencjał smartfonów. Już nie tylko filmy amatorskie są nagrywane smartfonami. Rewolucja związana z tworzeniem kontentu wideo dotarła do Hollywoodu. W ostatnim czasie znany amerykański reżyser Steven Soderbergh nakręcił w całości za pomocą smartfonów dwa pełnometrażowe filmy: Niepoczytalna oraz Wysokie loty. ...

Dziennikarstwo mobilne: tworzenie i udostępnianie materiałów nigdy nie było tak proste. Stworzenie dziennikarskiego materiału wideo to skomplikowana rzecz, która wymaga pracy kilku ludzi? Niekoniecznie. Rozwój technologiczny sprawił, że aby nagrać profesjonalny film wysokiej jakości, wystarczy dziś jedna osoba ze smartfonem (z odpowiednią aplikacją), statywem, oświetleniem i mikrofonem. ...

Aby nagrać profesjonalne wideo, nie potrzebujesz już kamery . Jesteśmy świadkami rewolucji związanej z tworzeniem kontentu wideo. Nie tak dawno, aby móc kręcić filmy, konieczny był zakup specjalistycznego sprzętu. Dzisiaj wystarczy zwykły smartfon. Nie znaczy to oczywiście, że każdy jego użytkownik będzie od razu tworzył filmy profesjonalne – do tego potrzeba jeszcze dodatkowych akcesoriów, aplikacji i przede wszystkim know-how. ...

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...