Projekt MediaLeaders z Piotrem Zielińskim i Anna Jabłońską. Warszawa

Czy spontanicznie wrzucony post na jednym z portali społecznościowych, może zamienić się w ogólnopolską inicjatywę? Kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń, setki komentarzy i prawie tysiąc profesjonalistów którzy chcą zdobyć praktyczną - a nie teoretyczną wiedzę na temat funkcjonowania mediów świadczy o tym, że na rynku szkoleniowym wciąż funkcjonują nudne spotkania, w których główną rolę odgrywają powtarzane frazesy z poradników i książek. Co zrobić, by zostać telewizyjnym ekspertem? Jak zadbać o swój personal branding, by zostać zauważonym przez dziennikarzy? Jak skutecznie kontaktować się z przedstawicielami mediów? Jak od zera tworzy się gazetę, a jak program telewizyjny? Dowiedz się jak dziś wygląda dziennikarska rzeczywistość i stań się częścią ogólnopolskiej inicjatywy a zdobytą wiedzę wykorzystaj w codziennej pracy!
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Jak dziś wygląda praca dziennikarza?
- Jak formułować temat, którym zainteresują się media?
- Jak wygląda struktura redakcyjna w telewizji a jak w prasie?
- Jak zainicjować kontakt z dziennikarzem?
- Jak zdobywać niezbędne kontakty i utrzymywać dobre relacje?
- Co może a czego nie może dziennikarz?
- Złe i dobre praktyki w relacjach z dziennikarzami

Ile będzie trwało?
- Przewidywany czas to 1,5-2h + networking w formie luźnego spotkania i wymiany doświadczeń

Dlaczego warto wziąć w nim udział?
- Weźmiesz udział w nieszablonowym i bezpłatnym szkoleniu medialnym
- Wymienisz doświadczenia i poznasz się z innymi profesjonalistami 
- Zdobędziesz wiedzę od praktyków z wieloletnim stażem
- Zrozumiesz sposób funkcjonowania redakcji i pracę dziennikarzy
- Dowiesz się o dotychczas popełnianych błędach
 
Prowadzący spotkanie:
 
Piotr Zieliński. Dziennikarz, obecnie wydawca programu "Dzień dobry TVN”. Z mediami związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show "Surowi rodzice",  "Między kuchnią a salonem", czy akcji specjalnej „Zwykły bohater”. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika "Rzeczpospolita". Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych.  Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska", .”MaleMen”). Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem "Press", gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR. Współautor dwóch pozycji książkowych - albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.
 
Anna Jabłońska. Ekspert od treści // content coach. Specjalista od zarządzania projektami wydawniczymi, konsultant, copywriter. Wieloletnia redaktor naczelna, twórczyni pierwszego w Europie magazynu shoppigowego „Avanti”. Wspólnie z Media Leaders rozpoczyna nowy rozdział w swoim życiu zawodowym – chce się podzielić dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w redakcjach różnorodnych magazynów. Uczy, jak tworzyć treści, by zarabiały dla Ciebie: sprzedawały Twoje produkty, reklamowały Twoje usługi, pomagały budować wizerunek firmy lub markę osobistą.
 
Zapraszamy!
 

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...