facebook web

Projekt MediaLeaders z Piotrem Zielińskim i Anna Jabłońską. Warszawa

Czy spontanicznie wrzucony post na jednym z portali społecznościowych, może zamienić się w ogólnopolską inicjatywę? Kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń, setki komentarzy i prawie tysiąc profesjonalistów którzy chcą zdobyć praktyczną - a nie teoretyczną wiedzę na temat funkcjonowania mediów świadczy o tym, że na rynku szkoleniowym wciąż funkcjonują nudne spotkania, w których główną rolę odgrywają powtarzane frazesy z poradników i książek. Co zrobić, by zostać telewizyjnym ekspertem? Jak zadbać o swój personal branding, by zostać zauważonym przez dziennikarzy? Jak skutecznie kontaktować się z przedstawicielami mediów? Jak od zera tworzy się gazetę, a jak program telewizyjny? Dowiedz się jak dziś wygląda dziennikarska rzeczywistość i stań się częścią ogólnopolskiej inicjatywy a zdobytą wiedzę wykorzystaj w codziennej pracy!
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Jak dziś wygląda praca dziennikarza?
- Jak formułować temat, którym zainteresują się media?
- Jak wygląda struktura redakcyjna w telewizji a jak w prasie?
- Jak zainicjować kontakt z dziennikarzem?
- Jak zdobywać niezbędne kontakty i utrzymywać dobre relacje?
- Co może a czego nie może dziennikarz?
- Złe i dobre praktyki w relacjach z dziennikarzami

Ile będzie trwało?
- Przewidywany czas to 1,5-2h + networking w formie luźnego spotkania i wymiany doświadczeń

Dlaczego warto wziąć w nim udział?
- Weźmiesz udział w nieszablonowym i bezpłatnym szkoleniu medialnym
- Wymienisz doświadczenia i poznasz się z innymi profesjonalistami 
- Zdobędziesz wiedzę od praktyków z wieloletnim stażem
- Zrozumiesz sposób funkcjonowania redakcji i pracę dziennikarzy
- Dowiesz się o dotychczas popełnianych błędach
 
Prowadzący spotkanie:
 
Piotr Zieliński. Dziennikarz, obecnie wydawca programu "Dzień dobry TVN”. Z mediami związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show "Surowi rodzice",  "Między kuchnią a salonem", czy akcji specjalnej „Zwykły bohater”. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika "Rzeczpospolita". Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych.  Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska", .”MaleMen”). Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem "Press", gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR. Współautor dwóch pozycji książkowych - albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.
 
Anna Jabłońska. Ekspert od treści // content coach. Specjalista od zarządzania projektami wydawniczymi, konsultant, copywriter. Wieloletnia redaktor naczelna, twórczyni pierwszego w Europie magazynu shoppigowego „Avanti”. Wspólnie z Media Leaders rozpoczyna nowy rozdział w swoim życiu zawodowym – chce się podzielić dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w redakcjach różnorodnych magazynów. Uczy, jak tworzyć treści, by zarabiały dla Ciebie: sprzedawały Twoje produkty, reklamowały Twoje usługi, pomagały budować wizerunek firmy lub markę osobistą.
 
Zapraszamy!
 

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...