Warsztat: Elastyczność w każdej sytuacji

Życie, zarówno osobiste jak i zawodowe, to częste zmiany – nowe okoliczności, ludzie, miejsca, wyzwania. W czasie Twojej prezentacji ktoś zadaje zaskakujące pytanie, chcesz przekonać kogoś do swoich racji lub jesteś w nowym miejscu, gdzie nie znasz nikogo. W każdej z powyższych sytuacji trzeba się szybko odnaleźć i skutecznie komunikować.

Tych właśnie postaw i umiejętności w niezwykle sprawny i atrakcyjny sposób uczy improwizowanie, czyli spontaniczne reagowanie bez przygotowania, tworzenie wymyślonej rzeczywistości bez planu, w pełni „tu i teraz”.

Proponujemy Ci wyjątkowy warsztat oparty o narzędzia i fundamenty improwizacji teatralnej. Na nim nieustannie będziesz ćwiczyć zasady twórczego porozumiewania się, w improwizowanych scenkach polepszysz elastyczność i spontaniczność wchodzenia w nowe sytuacje, nauczysz się postaw oraz technik, dzięki którym zwiększysz pewność siebie oraz będziesz efektywniej komunikować się i współpracować z innymi.

Na tym treningu doświadczysz:
- naturalnego reagowania zgodnie z improwizacyjną zasadą „tak, i…”, czyli akceptowania tego, co już zostało powiedziane i dokładania do tego swoich kreatywnych cegiełek – tak, aby skutecznie tworzyć spójną historię
- wchodzenia bez przygotowania w nowe sytuacje i radzenia sobie w nich, czyli improwizacyjnej postawy „słucham i reaguję”, opartej na koncentrowaniu się na chwili obecnej
- akceptacji błędów i radości z pomyłek, zgodnie z improwizacyjną zasadą „nie oceniam się i daję się ponieść”, czyli spontanicznego, lekkiego czerpania ze swojej kreatywności i zachowania pewności siebie w każdym działaniu


Po tym warsztacie:
• zwiększysz elastyczność i spontaniczność swoich reakcji
• podniesiesz pewność siebie w nowych sytuacjach i trudniej będzie Cię zaskoczyć
• nauczysz się skutecznych postaw i narzędzi, dzięki którym współpraca z innymi stanie się znacznie efektywniejsza


CO DAJE IMPROWIZACJA?

KREATYWNOŚĆ
Tworzenie „tu i teraz” uruchamia pokłady kreatywności, które każdy ma, tylko czasem zapomina o nich wykonując rutynowe działania. Warto sprawdzić, co się w tych pokładach kryje.

ODWAGA/PEWNOŚĆ SIEBIE:
Kto umie improwizować, poradzi sobie w każdej sytuacji, bo znacznie zwiększa elastyczność swoich reakcji, adaptację do nowych sytuacji i spontaniczność w działaniu. Co więcej, w improwizacji możemy być różnymi postaciami, możemy sprawdzić zachowania i wejść w emocje, które w „normalnym” życiu rzadziej prezentujemy. Cechuje Cię spokój i stonowanie? Podkręć pokrętło z napisem „ekspresja” i zobacz, jak się z tym czujesz. Zawsze zachowujesz dystans? W improwizacji możesz wyznawać komuś namiętnie uczucia. Tylko po to, żeby sprawdzić, jak to jest zrobić coś inaczej.

RADOŚĆ I ROZLUŹNIENIE
Warsztat z improwizacji to dużo śmiechu, zabawy i relaksu. W przyjaznej atmosferze można świetnie oderwać się od codzienności.

A jeżeli po doczytaniu do tego miejsca nadal się zastanawiasz, czy to dla Ciebie, to po prostu przyjdź i sprawdź.

CZEGO POTRZEBA:
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia aktorskiego, teatralnego, improwizacyjnego, żeby przyjść i dobrze się bawić na tym warsztacie. Warto mieć wygodne buty i ubranie.

Cena: 50 zł (pojedynczy), 85 PLN (podwójny)
Bilety dostępne przez Evenea, link: https://elastycznosc28052019.evenea.pl
Liczba miejsc ograniczona.
Zgłoszenia lub pytania: teatr.bezklepki@gmail.com

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...