Rok w PR po wprowadzeniu RODO: dlaczego nasz biznes stał się lepszy?

Zapraszamy na wykład eksperta, który odbędzie się w ramach konferencji ,,Rok w PR po wprowadzeniu RODO".
 
Poprowadzi go Paweł Soproniuk, partner i dyrektor zarządzający - Neuron Agencja Public Relations, ekspert fundacji internetPR.pl.
Partner i dyrektor zarządzający - Neuron Agencja Public Relations (neuron.pl).
Posiada 17 lat doświadczenia w public relations i komunikacji. Strategiczny doradca klienta, odpowiadał za przygotowanie i realizację projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, społecznej i marketingowej. Wykładowca przedmiotu "PR w zarządzaniu projektami" na studiach podyplomowych na Politechnice Warszawskiej oraz na polskiej edycji London School of Public Relations.Ekspert Komisji Europejskiej w obszarze branż kreatywnych. W 2014 roku uznany za magazyn Brief za jednego z „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
 
Tematy, które zostaną poruszone na wykładzie:
  • Wyzwania związane z przepływem danych osobowych w PR 
  • Najsłabsze ogniwo w zarządzaniu danymi osobowymi
  • Tip of the day: Jak szybko sprawdzić, czy agencja PR działa zgodnie z RODO?

Konferencja odbędzie się 16 kwietnia br. w Hotelu Polonia Palace, Al. Jerozolimskie 45 o godzinie 15.45

Więcej informacji na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/rodo-rok-po-wdrozeniu-1216

 
 

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...