facebook web

Rok w PR po wprowadzeniu RODO: dlaczego nasz biznes stał się lepszy?

Zapraszamy na wykład eksperta, który odbędzie się w ramach konferencji ,,Rok w PR po wprowadzeniu RODO".
 
Poprowadzi go Paweł Soproniuk, partner i dyrektor zarządzający - Neuron Agencja Public Relations, ekspert fundacji internetPR.pl.
Partner i dyrektor zarządzający - Neuron Agencja Public Relations (neuron.pl).
Posiada 17 lat doświadczenia w public relations i komunikacji. Strategiczny doradca klienta, odpowiadał za przygotowanie i realizację projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, społecznej i marketingowej. Wykładowca przedmiotu "PR w zarządzaniu projektami" na studiach podyplomowych na Politechnice Warszawskiej oraz na polskiej edycji London School of Public Relations.Ekspert Komisji Europejskiej w obszarze branż kreatywnych. W 2014 roku uznany za magazyn Brief za jednego z „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
 
Tematy, które zostaną poruszone na wykładzie:
  • Wyzwania związane z przepływem danych osobowych w PR 
  • Najsłabsze ogniwo w zarządzaniu danymi osobowymi
  • Tip of the day: Jak szybko sprawdzić, czy agencja PR działa zgodnie z RODO?

Konferencja odbędzie się 16 kwietnia br. w Hotelu Polonia Palace, Al. Jerozolimskie 45 o godzinie 15.45

Więcej informacji na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/rodo-rok-po-wdrozeniu-1216

 
 

Najnowsze

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...

Prasa jest bardziej wiarygodna od internetu. Anna Jabłońska z MediaLeaders podpowiada, jak pomóc dziennikarzowi, nie wykonując za niego całej pracy, mówi także o dzisiejszych mediach i ich wiarygodności oraz specyfice treści zamieszczanych w internecie. ...

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?. Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Opinia ma znaczenie. Marki zmieniają podejście dzięki konsumentom . Konsumenci jak nigdy wcześniej mają poczucie wpływu na marki i ich wizerunek – reagują, komentują, rekomendują i oceniają. O najważniejszych wyzwaniach stojących przed markami, działami customer service i marketingu traktuje najnowszy raportprzygotowany przez agencję moderacji ASAP CARE 24 pod honorowym patronatem IAB Polska. ...

Czy fake newsy i mowa nienawiści to największe wyzwania współczesnego PR?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem organizatora, Dariusza Tworzydły. ...

Małych firm nie stać na reklamę tradycyjną . Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...

Chcesz zainteresować tematem telewizję śniadaniową? Tych błędów unikaj . Czym różni się praca w telewizji śniadaniowej od zwykłej pracy dziennikarskiej? Jakich cech wymaga? Czym zainteresować ludzi, tworząc programy śniadaniowe? Jakie są największe błędy popełniane przez PR-owców? Na te pytania odpowiada Piotr Zieliński z TVN, dziennikarz oraz twórca projektu MediaLeaders. ...