facebook web

Rok w PR po wprowadzeniu RODO: dlaczego nasz biznes stał się lepszy?

Zapraszamy na wykład eksperta, który odbędzie się w ramach konferencji ,,Rok w PR po wprowadzeniu RODO".
 
Poprowadzi go Paweł Soproniuk, partner i dyrektor zarządzający - Neuron Agencja Public Relations, ekspert fundacji internetPR.pl.
Partner i dyrektor zarządzający - Neuron Agencja Public Relations (neuron.pl).
Posiada 17 lat doświadczenia w public relations i komunikacji. Strategiczny doradca klienta, odpowiadał za przygotowanie i realizację projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, społecznej i marketingowej. Wykładowca przedmiotu "PR w zarządzaniu projektami" na studiach podyplomowych na Politechnice Warszawskiej oraz na polskiej edycji London School of Public Relations.Ekspert Komisji Europejskiej w obszarze branż kreatywnych. W 2014 roku uznany za magazyn Brief za jednego z „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
 
Tematy, które zostaną poruszone na wykładzie:
  • Wyzwania związane z przepływem danych osobowych w PR 
  • Najsłabsze ogniwo w zarządzaniu danymi osobowymi
  • Tip of the day: Jak szybko sprawdzić, czy agencja PR działa zgodnie z RODO?

Konferencja odbędzie się 16 kwietnia br. w Hotelu Polonia Palace, Al. Jerozolimskie 45 o godzinie 15.45

Więcej informacji na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/rodo-rok-po-wdrozeniu-1216

 
 

Najnowsze

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...

Opinia REPR nt. obowiązywania tajemnicy zawodowej w PR i świadomego, negatywnego oddziaływania na reputację osób przez specjalistów PR. Rada Etyki Public Relations wydała opinię na temat opisanego przez zarząd PSPR następującego zjawiska w branży PR: "Były rzecznik prasowy, który obecnie nie wykonuje tego zawodu, pisze książkę, w której opisuje szczegóły z życia zawodowego i prywatnego swojego byłego szefa (wtedy prezesa firmy, obecnie osoby publicznej). ...

Automatyzacja w marketingu jest jak uprawa roli. Jakie są aktualne trendy, jeśli chodzi o automatyzację marketingu? Czego możemy się spodziewać w przyszłości? Jak się ma automatyzacja marketingu do kwestii ochrony danych osobowych? Czy stanowi ona przeszkodę?Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie nagraliśmy wypowiedź Daniela Kędzierskiego, CEO w FastTony.es o automatyzacji. ...

Media muszą podążać za odbiorcami. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi dziennikarza Jarosława Kuźniara na temat docierania do odbiorców w mediach. ...

Jak wykorzystać Linkedin w marketingu?. Czym jest platforma Linkedin? Jak ją najlepiej wykorzystać? Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi stratega Social Sellingu i Silnych Marek, Angeliki Chimkowskiej. ...

W jaki sposób poradzili sobie z RODO, czyli o tym, jak PSPR przetwarza dane – case study. Pod koniec kwietnia Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchomiło swoją nową witrynę internetową. W tym wydarzeniu nie byłoby nic wyjątkowego, gdyby nie fakt, że stała się ona dosyć wyjątkowym narzędziem do gromadzenia danych osobowych oraz wspomagania Stowarzyszenia w wypełnianiu jego obowiązków jako administratora tych danych. ...

Instagram detronizuje Facebooka. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Martynie Borowik, która wypowiedziała się na temat portali społecznościowych. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Kobiety w biznesie mają nadmiar obowiązków. A co z ich potrzebami?. Jak połączyć życie zawodowe z życiem rodzinnym i przy okazji nie zapomnieć o swoich potrzebach? Jak najlepiej organizować sobie czas i obowiązki? Czy kobiety mają szanse wypełniać obowiązki bez zaniedbywania samych siebie? Na te pytania odpowiedzą ekspertki: Dominika Maciołek, Iwona Firmanty, Anna Kielijan oraz Klaudia Pingot. ...