facebook web

PRday - Wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji

Już 13 czerwca w Warszawie grono najlepszych ekspertów z branży Public Relations udzieli wskazówek i przekaże bezcenną wiedzę na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR. Nigdzie nie znajdziesz większej ilości PRowców na metr kwadratowy w jednym czasie i miejscu – czerp garściami z doświadczeń innych.

Dlaczego warto wziąć udział w PRday?

Bierzemy na ruszt konkretne wskazówki, jak dbać o reputację – bez ich znajomości Twoja marka może zatonąć.
Czasami zastanawiasz się ile warta jest Twoja praca usługi? Mówimy jak nie przesadzić i jak znaleźć złoty środek podczas wyceny PRu!
Pokazujemy jak walczyć z hejtem i trollingiem, skutecznie i honorowo niczym walka w karate.
Wskazujemy modele efektywnej współpracy z twórcami, którym ufają Twoi odbiorcy. Podpowiadamy jak korzystać z nowinek technicznych działając zgodnie z prawem. Dajemy gotowe sugestie, jak projektować pozytywne doświadczenia Twoich odbiorców budując ich lojalność.

Co zyskasz biorąc udział w wydarzeniu?

Najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce – z książek tego się nie dowiesz!
Prezentacje z wszystkich wystąpień i coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy – korzystaj kiedy chcesz!
Nauczysz się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne – inwestuj tylko w użyteczne narzędzia!
Podpowiemy jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputacje. Dowiesz się jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci – podejmij rękawicę w ogniu krytyki.
Okazja do branżowego networkingu – zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.

PRZYJEDŹ NA PR-DAY 
Szczegóły sprawdź na www.pr-day.pl

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...