PRday - Wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji

Już 13 czerwca w Warszawie grono najlepszych ekspertów z branży Public Relations udzieli wskazówek i przekaże bezcenną wiedzę na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR. Nigdzie nie znajdziesz większej ilości PRowców na metr kwadratowy w jednym czasie i miejscu – czerp garściami z doświadczeń innych.

Dlaczego warto wziąć udział w PRday?

Bierzemy na ruszt konkretne wskazówki, jak dbać o reputację – bez ich znajomości Twoja marka może zatonąć.
Czasami zastanawiasz się ile warta jest Twoja praca usługi? Mówimy jak nie przesadzić i jak znaleźć złoty środek podczas wyceny PRu!
Pokazujemy jak walczyć z hejtem i trollingiem, skutecznie i honorowo niczym walka w karate.
Wskazujemy modele efektywnej współpracy z twórcami, którym ufają Twoi odbiorcy. Podpowiadamy jak korzystać z nowinek technicznych działając zgodnie z prawem. Dajemy gotowe sugestie, jak projektować pozytywne doświadczenia Twoich odbiorców budując ich lojalność.

Co zyskasz biorąc udział w wydarzeniu?

Najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce – z książek tego się nie dowiesz!
Prezentacje z wszystkich wystąpień i coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy – korzystaj kiedy chcesz!
Nauczysz się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne – inwestuj tylko w użyteczne narzędzia!
Podpowiemy jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputacje. Dowiesz się jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci – podejmij rękawicę w ogniu krytyki.
Okazja do branżowego networkingu – zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.

PRZYJEDŹ NA PR-DAY 
Szczegóły sprawdź na www.pr-day.pl

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...