facebook web

RODO rok po wdrożeniu

Niebawem minie rok od kiedy stosowane są przepisy unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO! Mówiło się że rok 2018 był rokiem RODO, co czeka Państwa, przedsiębiorców w 2019? Jakie nowe uprawnienia i korzyści przyniosą rozporządzenia krajowe, przepisy dostosowujące 168 ustaw do wymogów RODO, nad którymi trwają prace legislacyjne - Jesteśmy jednym z pierwszych krajów UE, który przygotował tak kompleksowe przepisy .

W trakcie konferencji pokażemy co w 2019 roku, w zakresie bezpieczeństwa informacji Państwa czeka!

W programie m.in.:

  • Realizacja uprawnień osób, których dane dotyczą, z perspektywy roku stosowania RODO
  • Administrator, współadministrator i processor – nowy zakres obowiązków i odpowiedzialności w RODO
  • Jak zbudować hurtownię danych pod RODO? Doświadczenia po 25 maja 2018 r.
  • Jak radzić sobie z brakiem nowych klauzul modelowych i inne wyzwania związane z transferami danych
  • Z dużej chmury mały deszcz, czyli jak RODO wpłynęło na wzmocnienie ochrony danych z punktu widzenia osób, których dane dotyczą
  • Monitoring pracowników po 25 maja 2018 r. – jak z tym problemem poradził sobie największy pracodawca w Polsce? – case study Poczta Polska
  • Programy lojalnościowe a RODO – czy udało się zbudować lojalność klientów po 25 maja? – case study PAYBACK
  • Funkcjonowanie RODO w Internecie i nowoczesnym marketingu

Poprosiliśmy znakomitych ekspertów, mających wieloletnie doświadczenie z ochroną danych osobowych, aby przedstawili Państwu kluczowe, najtrudniejsze jeszcze wymogi RODO, pokazali jak im sprostać oraz przedstawili korzyści płynące z poprawnego stosowania przepisów RODO.
Nasze zaproszenie przyjął także dr Maciej Kawecki, który koordynuje prace nad dostosowaniem polskiego porządku prawnego do RODO. Konferencja będzie zatem dobrą okazją do tego, aby bezpośrednio zapytać o kwestie, które najbardziej Państwa nurtują.

Więcej informacji na: https://www.pb.pl/konferencje/rodo-rok-po-wdrozeniu-1216

Najnowsze

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...

Różnice między PR a promocją i reklamą się zacierają. Rada Etyki Public Relations bije na alarm. Pojęcie public relations się rozmywa. PR jest mieszany z innymi formami komunikacji i różnice między nim a promocją, reklamą czy nawet CSR się zacierają. Prowadzi to do destrukcji w społeczeństwie wartości etycznych takich jak zaufanie, wiarygodność czy szacunek dla odbiorcy. ...

Jakie działania podejmują banki w ramach CSR-u. Dla banków – tak jak i dla wielu innych podmiotów działających na rynku – liczy się przede wszystkim osiąganie zysków. W swojej działalności nie skupiają się jednak tylko na aspekcie finansowym. Coraz większe znaczenie mają dla nich również takie kwestie, jak potrzeby pracowników, klientów, społeczności lokalnych, wspieranie kultury, edukacji czy ochrona środowiska. ...

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...