facebook web

RODO rok po wdrożeniu

Niebawem minie rok od kiedy stosowane są przepisy unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO! Mówiło się że rok 2018 był rokiem RODO, co czeka Państwa, przedsiębiorców w 2019? Jakie nowe uprawnienia i korzyści przyniosą rozporządzenia krajowe, przepisy dostosowujące 168 ustaw do wymogów RODO, nad którymi trwają prace legislacyjne - Jesteśmy jednym z pierwszych krajów UE, który przygotował tak kompleksowe przepisy .

W trakcie konferencji pokażemy co w 2019 roku, w zakresie bezpieczeństwa informacji Państwa czeka!

W programie m.in.:

  • Realizacja uprawnień osób, których dane dotyczą, z perspektywy roku stosowania RODO
  • Administrator, współadministrator i processor – nowy zakres obowiązków i odpowiedzialności w RODO
  • Jak zbudować hurtownię danych pod RODO? Doświadczenia po 25 maja 2018 r.
  • Jak radzić sobie z brakiem nowych klauzul modelowych i inne wyzwania związane z transferami danych
  • Z dużej chmury mały deszcz, czyli jak RODO wpłynęło na wzmocnienie ochrony danych z punktu widzenia osób, których dane dotyczą
  • Monitoring pracowników po 25 maja 2018 r. – jak z tym problemem poradził sobie największy pracodawca w Polsce? – case study Poczta Polska
  • Programy lojalnościowe a RODO – czy udało się zbudować lojalność klientów po 25 maja? – case study PAYBACK
  • Funkcjonowanie RODO w Internecie i nowoczesnym marketingu

Poprosiliśmy znakomitych ekspertów, mających wieloletnie doświadczenie z ochroną danych osobowych, aby przedstawili Państwu kluczowe, najtrudniejsze jeszcze wymogi RODO, pokazali jak im sprostać oraz przedstawili korzyści płynące z poprawnego stosowania przepisów RODO.
Nasze zaproszenie przyjął także dr Maciej Kawecki, który koordynuje prace nad dostosowaniem polskiego porządku prawnego do RODO. Konferencja będzie zatem dobrą okazją do tego, aby bezpośrednio zapytać o kwestie, które najbardziej Państwa nurtują.

Więcej informacji na: https://www.pb.pl/konferencje/rodo-rok-po-wdrozeniu-1216

Najnowsze

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...

Prasa jest bardziej wiarygodna od internetu. Anna Jabłońska z MediaLeaders podpowiada, jak pomóc dziennikarzowi, nie wykonując za niego całej pracy, mówi także o dzisiejszych mediach i ich wiarygodności oraz specyfice treści zamieszczanych w internecie. ...

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?. Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Opinia ma znaczenie. Marki zmieniają podejście dzięki konsumentom . Konsumenci jak nigdy wcześniej mają poczucie wpływu na marki i ich wizerunek – reagują, komentują, rekomendują i oceniają. O najważniejszych wyzwaniach stojących przed markami, działami customer service i marketingu traktuje najnowszy raportprzygotowany przez agencję moderacji ASAP CARE 24 pod honorowym patronatem IAB Polska. ...

Czy fake newsy i mowa nienawiści to największe wyzwania współczesnego PR?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem organizatora, Dariusza Tworzydły. ...

Małych firm nie stać na reklamę tradycyjną . Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...

Chcesz zainteresować tematem telewizję śniadaniową? Tych błędów unikaj . Czym różni się praca w telewizji śniadaniowej od zwykłej pracy dziennikarskiej? Jakich cech wymaga? Czym zainteresować ludzi, tworząc programy śniadaniowe? Jakie są największe błędy popełniane przez PR-owców? Na te pytania odpowiada Piotr Zieliński z TVN, dziennikarz oraz twórca projektu MediaLeaders. ...