facebook web

Media Relations

Czytelnik był kiedyś biernym odbiorcą, internet i social media zmieniły obieg informacji. W 2012 roku na YouTube co minutę wrzucano co najmniej 20 godzin filmów, a ich obejrzenie zajęłoby Ci setki lat. A DZIŚ? Gdzie jest miejsce na Twój komunikat?

Digitalizacja przekształciła nie tylko Twoją pracę, ale internet przemienił również pracę dziennikarzy. W redakcjach brakuje czasu, podaj im pomocną dłoń i bądź niezastąpionym źródłem informacji!

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

Grzegorz Nawacki i Paweł Sołtys (Puls Biznesu), Jakub Wołosowski (Fakt), Jarosław Kuźniar (Onet), Olek Wandzel (AbstrachujeTV), Damian Ziąber (Prudential), Stefan Bogucki (Revolut), Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), Szymon Milczanowski (Winstone), Agata Wiśniewska-Zaleska (Content Zone) wspólnie stworzyli medialny niezbędnik PR-owca i podpowiedzą Ci m.in. jak:

  • budować relacje z dziennikarzami w mediach ekonomicznych a jak tworzyć komunikaty dla dziennikarzy potrzebujących sensacji
  • uniknąć wizerunkowej katastrofy Twojej marki w mediach
  • wejść w interakcję z dziennikarzami na Twitterze
  • wykorzystać podcasty i nowe formaty video w promocji Twojej firmy
  • rozmawiać z dziennikarzami, by przekonać ich do Twojej treści

W roli trenerów będą wybitni dziennikarze i praktycy, a Ty będziesz mieć możliwość zadania im szeregu pytań. To jedyne miejsce, w którym spotykają się czołowi dziennikarze prasy, radia, telewizji i mediów online. Przyjmij zaproszenie do bezpośredniej dyskusji z nimi i zdobądź wiedzę, za pomocą której Twoja firma osiągnie medialny sukces!

Więcej informacji na: https://www.pb.pl/konferencje/media-relations-1210

 

Najnowsze

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”. „Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?. Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Członkini zarządu PSPR poważnie poszkodowana w wypadku. Trwa zbiórka na leczenie. 22 grudnia 2019 r. w Częstochowie doszło do groźnego wypadku z udziałem pieszych. Kierowca – pijany w momencie zatrzymania przez policję – wjechał samochodem w zaparkowane auto, które uderzyło w znajdujące się na chodniku osoby. ...

Ludzie nie chcą reklam, tylko wartościowej treści. „Content marketing działa według mnie lepiej od standardowej reklamy, ponieważ po prostu jest przesyt reklam dookoła i ludzie tego już nie chcą widzieć. Istnieje takie zjawisko jak ślepota banerowa i w dzisiejszych czasach ludzie właśnie słuchają rekomendacji, słuchają wartościowej treści, a nie chcą oglądać zwykłej reklamy, ponieważ to na nich po prostu już przestało działać”...

Wyzwania współczesnego PR-u. „Jako PR-owcy nie możemy wpadać w takie myślenie, że statystyki są najważniejsze, zasięgi są najważniejsze. Do niedawna leczyliśmy się z tzw. wskaźnika AVE, a dzisiaj trochę wchodzimy we wskaźniki zasięgów. ...

Czy kobiety wierzą w swoją wartość na rynku pracy?. „Kobiety już wiedzą, że są warte. Wiedzą, że np. mogą występować o wyższą płacę” – mówi Ewa Rumińska-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. Zobacz całą wypowiedź. ...