facebook web

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS

Redakcja czasopisma „Businesswoman & life” zaprasza na IX Kongres Kobiet Biznesu, który odbędzie się 12 kwietnia 2019 r. (piątek), w godzinach 15:00-21:00, w 5 gwiazdkowym Hotelu Bellotto na warszawskiej Starówce.

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego wystąpią uznani mówcy, wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej i w jednym miejscu spotka się ponad 350 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się inspirujące prelekcje a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu. 

Hasłem przewodnim wydarzenia jest Transformacja – nowe podejście do biznesu. 

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS to panele dyskusyjne i eksperckie, dedykowane dla osób przedsiębiorczych.

Eksperci i uznani mówcy – autorytety w swoich dziedzinach, wygłoszą prelekcje z obszarów: brandingu, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, prawa i zarządzania płynnością finansową. Uczestnicy kongresu dowiedzą się m.in.: jak skutecznie budować markę własną i przedsiębiorstwa, jak efektywnie rozwijać swój potencjał, jak sprzedawać, aby zwiększyć zyski firmy i zdobywać lojalnych klientów. Wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej przedstawią swoje case study. 

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS to najstarszy kongres kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń.

Strona kongresu znajduje się pod linkiem

www.businesswomancongress.pl 

Najnowsze

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...

Różnice między PR a promocją i reklamą się zacierają. Rada Etyki Public Relations bije na alarm. Pojęcie public relations się rozmywa. PR jest mieszany z innymi formami komunikacji i różnice między nim a promocją, reklamą czy nawet CSR się zacierają. Prowadzi to do destrukcji w społeczeństwie wartości etycznych takich jak zaufanie, wiarygodność czy szacunek dla odbiorcy. ...

Jakie działania podejmują banki w ramach CSR-u. Dla banków – tak jak i dla wielu innych podmiotów działających na rynku – liczy się przede wszystkim osiąganie zysków. W swojej działalności nie skupiają się jednak tylko na aspekcie finansowym. Coraz większe znaczenie mają dla nich również takie kwestie, jak potrzeby pracowników, klientów, społeczności lokalnych, wspieranie kultury, edukacji czy ochrona środowiska. ...

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...