facebook web

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS

dodaj wydarzenie do kalendarza

Redakcja czasopisma „Businesswoman & life” zaprasza na IX Kongres Kobiet Biznesu, który odbędzie się 12 kwietnia 2019 r. (piątek), w godzinach 15:00-21:00, w 5 gwiazdkowym Hotelu Bellotto na warszawskiej Starówce.

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego wystąpią uznani mówcy, wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej i w jednym miejscu spotka się ponad 350 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się inspirujące prelekcje a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu. 

Hasłem przewodnim wydarzenia jest Transformacja – nowe podejście do biznesu. 

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS to panele dyskusyjne i eksperckie, dedykowane dla osób przedsiębiorczych.

Eksperci i uznani mówcy – autorytety w swoich dziedzinach, wygłoszą prelekcje z obszarów: brandingu, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, prawa i zarządzania płynnością finansową. Uczestnicy kongresu dowiedzą się m.in.: jak skutecznie budować markę własną i przedsiębiorstwa, jak efektywnie rozwijać swój potencjał, jak sprzedawać, aby zwiększyć zyski firmy i zdobywać lojalnych klientów. Wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej przedstawią swoje case study. 

IX POLISH BUSINESSWOMEN CONGRESS to najstarszy kongres kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń.

Strona kongresu znajduje się pod linkiem

www.businesswomancongress.pl 

Najnowsze

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? Jak promować swoją markę w internecie? Co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? Jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc eksperta, Joanne Ceplin, czyli przedsiębiorcę digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorkę książki "Uwierz w swoją markę online".  ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...

Nie z każdym influencerem osiągniesz sukces. Zobacz, na co zwrócić uwagę, planując kampanię. Co odróżnia influencera od ambasadora? Jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową? Jak dobrać najlepszego influencera, by kampania osiągnęła sukces? Na te pytania odpowie Kamil Bolek, CMO oraz członek zarządu LifeTube.  ...

Serial w drodze na smartfonie?. Co trzeci Polak w wieku 9-22 lat deklaruje, że chce oglądać więcej seriali w aplikacji na smartfonie – wynika z autorskiego badania syndykatowego Video Love Story 2, którego autorem jest agencja badawcza IQS. ...

W dzisiejszych czasach każdy sprzedaje. Zobacz jak zmienił się wizerunek sprzedawcy na przestrzeni lat . Wizerunek sprzedawcy od lat nie kojarzy się pozytywnie. Dlaczego? Kiedy to się stało? Czy jest szansa na zmianę? Jak wygląda to za granicą? Sprzedawca – kim właściwie jest? Na wszystkie te pytania odpowiada trener biznesu Dorota Rymaszewska.    ...

Jak piszesz, tak cię widzą. Nasz język jest naszą wizytówką. Poprzez słowa pokazujemy siebie: jaką mamy kulturę osobistą, wiedzę czy kompetencje, ale także – co może nawet ważniejsze – jak szanujemy innych. Dlatego włóżmy trochę więcej wysiłku w to, co wypowiadamy i zapisujemy, a wtedy z pewnością będziemy postrzegani lepiej. ...

Hejt sposobem na walkę z konkurencją. Hejt kojarzy się głównie ze słownymi przepychankami w sieci między młodzieżą. Jak wynika z raportu Wilki i owce w Internecie przeprowadzonego pod patronatem Biura Rzecznika Praw Dziecka, aż dla 10% respondentów umieszczanie negatywnych komentarzy jest formą rozrywki. ...

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Gdzie kryzys, tam i zarządzanie kryzysowe. Zamiast pytać się, czy kryzys przyjdzie, powinniśmy raczej spytać, kiedy się pojawi. Będzie dotkliwy dla małych i dużych firm. Będzie, o ile nie wiemy, jak z nim postąpić. Najlepiej uczyć się na czyichś błędach – może dzięki temu nasz kryzys nie będzie wywołany zlekceważeniem klienta, zaserwowaniem nieświeżej żywności czy przejęciem konta na Twitterze.Każda, nawet najlepiej...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...