facebook web

Ogólnopolski konkurs wiedzy o CSR

Rozpoczęła się 8. edycja Ogólnopolskiego Konkursu wiedzy o CSR organizowanego w ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Uczniowie szkół średnich i studenci do 4 marca mogą wziąć udział w teście online na stronie
http://odpowiedzialnybiznes.pl/konkurs-csr/. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody - sprzęt elektroniczny, vouchery i publikacje na temat CSR.

W pierwszym etapie Ogólnopolskiego konkursu wiedzy o CSR na uczestników i uczestniczki czeka dziesięć pytań na tematy związane z CSR i zrównoważonym rozwojem. Aby wziąć udział w konkursie, należy do 4 marca rozwiązać test na stronie http://odpowiedzialnybiznes.pl/konkurs-csr/. Najlepsi uczestnicy i uczestniczki zakwalifikują się do etapu regionalnego, który odbędzie się na wybranych uczelniach w Polsce.
Pięć najlepszych osób z II etapu weźmie udział w finale w Warszawie.

 

Harmonogram konkursu:


I etap (4.02 - 04.03 2019 roku, on-line) test elektroniczny na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/konkurs-csr 

Zawiera 10 pytań zamkniętych. Poprawne udzielenie odpowiedzi na min. 8 z nich (80%) gwarantuje przejście do II etapu pierwszym 400 osobom, które go rozwiążą. Pozostałe zakwalifikowane osoby zostaną zapisane na listę rezerwową. Informacja o dokładnym miejscu i godzinie rozpoczęcia II etapu zostanie
przekazana drogą elektroniczną.


II etap (11 kwietnia 2019 roku, wybrane uczelnie w Polsce)

Część pierwsza to test, który składa się z pytań zamkniętych oraz otwartych. Etap ten odbędzie się na wybranych uczelniach w Polsce. Do drugiej części otwartej, przechodzą tylko osoby, które osiągną najwyższe wyniki w części pierwszej – testowej.


Finał – rozstrzygnięcie (6 czerwca 2019 roku, Warszawa)

Do finału zostanie zakwalifikowanych 5 najlepszych osób z II etapu. Zadaniem finalistów/ek będzie zaprezentowanie przygotowanej przez siebie prezentacji na temat wybrany przez przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu - organizatora konkursu. Prezentacja odbywać się będzie przed Jury Konkursu CSR.

Najnowsze

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...

Opinia REPR nt. obowiązywania tajemnicy zawodowej w PR i świadomego, negatywnego oddziaływania na reputację osób przez specjalistów PR. Rada Etyki Public Relations wydała opinię na temat opisanego przez zarząd PSPR następującego zjawiska w branży PR: "Były rzecznik prasowy, który obecnie nie wykonuje tego zawodu, pisze książkę, w której opisuje szczegóły z życia zawodowego i prywatnego swojego byłego szefa (wtedy prezesa firmy, obecnie osoby publicznej). ...

Automatyzacja w marketingu jest jak uprawa roli. Jakie są aktualne trendy, jeśli chodzi o automatyzację marketingu? Czego możemy się spodziewać w przyszłości? Jak się ma automatyzacja marketingu do kwestii ochrony danych osobowych? Czy stanowi ona przeszkodę?Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie nagraliśmy wypowiedź Daniela Kędzierskiego, CEO w FastTony.es o automatyzacji. ...

Media muszą podążać za odbiorcami. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi dziennikarza Jarosława Kuźniara na temat docierania do odbiorców w mediach. ...

Jak wykorzystać Linkedin w marketingu?. Czym jest platforma Linkedin? Jak ją najlepiej wykorzystać? Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi stratega Social Sellingu i Silnych Marek, Angeliki Chimkowskiej. ...

W jaki sposób poradzili sobie z RODO, czyli o tym, jak PSPR przetwarza dane – case study. Pod koniec kwietnia Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchomiło swoją nową witrynę internetową. W tym wydarzeniu nie byłoby nic wyjątkowego, gdyby nie fakt, że stała się ona dosyć wyjątkowym narzędziem do gromadzenia danych osobowych oraz wspomagania Stowarzyszenia w wypełnianiu jego obowiązków jako administratora tych danych. ...

Instagram detronizuje Facebooka. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Martynie Borowik, która wypowiedziała się na temat portali społecznościowych. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Kobiety w biznesie mają nadmiar obowiązków. A co z ich potrzebami?. Jak połączyć życie zawodowe z życiem rodzinnym i przy okazji nie zapomnieć o swoich potrzebach? Jak najlepiej organizować sobie czas i obowiązki? Czy kobiety mają szanse wypełniać obowiązki bez zaniedbywania samych siebie? Na te pytania odpowiedzą ekspertki: Dominika Maciołek, Iwona Firmanty, Anna Kielijan oraz Klaudia Pingot. ...