facebook web

Dzień Porażki

18 stycznia 2019 r. w Warszawie odbędzie się Dzień Porażki - wyjątkowa konferencja poświęcona wydobywaniu doświadczenia z porażek.

W trakcie konferencji będziemy zachęcać uczestników, aby rozmawiali o błędach i wyciągali z nich wnioski. Chcemy pokazać jak mówić o swoich porażkach i jak rozmawiać o błędach innych osób, w taki sposób, aby nie doprowadzić do awantury czy depresji, ale do wyciągnięcia z nich cennych lekcji - wyjaśnia Jarek Łojewski, pomysłodawca i organizator wydarzenia oraz prezes Fundacji Dobra Porażka .

Wśród prelegentów Dnia Porażki znajdują się m.in. Jacek Santorski, Anna Streżyńska, Rafał Żak, Wojciech Ozimek czy Joanna Chmura.

Szczegółowy opis wydarzenia i aktualna agenda znajdują się na stronie https://dzienporazki.pl oraz https://dzienporazki.evenea.pl/

Najnowsze

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...

Prasa jest bardziej wiarygodna od internetu. Anna Jabłońska z MediaLeaders podpowiada, jak pomóc dziennikarzowi, nie wykonując za niego całej pracy, mówi także o dzisiejszych mediach i ich wiarygodności oraz specyfice treści zamieszczanych w internecie. ...

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?. Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Opinia ma znaczenie. Marki zmieniają podejście dzięki konsumentom . Konsumenci jak nigdy wcześniej mają poczucie wpływu na marki i ich wizerunek – reagują, komentują, rekomendują i oceniają. O najważniejszych wyzwaniach stojących przed markami, działami customer service i marketingu traktuje najnowszy raportprzygotowany przez agencję moderacji ASAP CARE 24 pod honorowym patronatem IAB Polska. ...

Czy fake newsy i mowa nienawiści to największe wyzwania współczesnego PR?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem organizatora, Dariusza Tworzydły. ...

Małych firm nie stać na reklamę tradycyjną . Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...

Chcesz zainteresować tematem telewizję śniadaniową? Tych błędów unikaj . Czym różni się praca w telewizji śniadaniowej od zwykłej pracy dziennikarskiej? Jakich cech wymaga? Czym zainteresować ludzi, tworząc programy śniadaniowe? Jakie są największe błędy popełniane przez PR-owców? Na te pytania odpowiada Piotr Zieliński z TVN, dziennikarz oraz twórca projektu MediaLeaders. ...