facebook web

FORUM REKLAMY KREATYWNEJ 2019 Czyli jaką reklamę wybrać by skutecznie się promować?

23.01.2019 WARSZAWA

 BEZPŁATNY UDZIAŁ

 

JEŻELI:

> Szukasz pomysłu na reklamę swojej firmy/produktu? 

> Zależy Ci na wzmocnieniu pozycji wśród konkurencji?

> Chciałbyś poznać przykłady realizacji kampanii reklamowych?

> Zastanawiasz się, jakie właściwie są dostępne formy reklamy na rynku?

 

Nie czekaj i zgłoś się na JEDYNĄ W POLSCE KONFERENCJĘ POŚWIĘCONĄ W 100% REKLAMIE!

ABY WZIĄĆ BEZPŁATNIE UDZIAŁ NALEŻY WYPELNIĆ FORMULARZ: https://floweffect.pl/formularzreklama/

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA: https://floweffect.pl/forumreklamy/

 

 

W PROGRAMIE:

 

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

– Jak pozyskać klientów online

– Czy social media pomogą w każdym biznesie

– Narzędzia Google o których nie wiedziałeś

– Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

 

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

– Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy

– Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor

– Rozwiązania technologiczne Digital Signage

– Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor

– Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

 

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

– W jakie gadżety reklamowe warto inwestować

– Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał

– Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS WYDARZENIA JEST NA STRONIE: https://floweffect.pl/forumreklamy/

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/events/252775545592324/

 

Aleksandra Doda

PR & Conference Manager

www.floweffect.pl

https://www.facebook.com/FloweffectMeetings/

Najnowsze

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...

Różnice między PR a promocją i reklamą się zacierają. Rada Etyki Public Relations bije na alarm. Pojęcie public relations się rozmywa. PR jest mieszany z innymi formami komunikacji i różnice między nim a promocją, reklamą czy nawet CSR się zacierają. Prowadzi to do destrukcji w społeczeństwie wartości etycznych takich jak zaufanie, wiarygodność czy szacunek dla odbiorcy. ...

Jakie działania podejmują banki w ramach CSR-u. Dla banków – tak jak i dla wielu innych podmiotów działających na rynku – liczy się przede wszystkim osiąganie zysków. W swojej działalności nie skupiają się jednak tylko na aspekcie finansowym. Coraz większe znaczenie mają dla nich również takie kwestie, jak potrzeby pracowników, klientów, społeczności lokalnych, wspieranie kultury, edukacji czy ochrona środowiska. ...

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...