facebook web

FORUM REKLAMY KREATYWNEJ 2019 Czyli jaką reklamę wybrać by skutecznie się promować?

23.01.2019 WARSZAWA

 BEZPŁATNY UDZIAŁ

 

JEŻELI:

> Szukasz pomysłu na reklamę swojej firmy/produktu? 

> Zależy Ci na wzmocnieniu pozycji wśród konkurencji?

> Chciałbyś poznać przykłady realizacji kampanii reklamowych?

> Zastanawiasz się, jakie właściwie są dostępne formy reklamy na rynku?

 

Nie czekaj i zgłoś się na JEDYNĄ W POLSCE KONFERENCJĘ POŚWIĘCONĄ W 100% REKLAMIE!

ABY WZIĄĆ BEZPŁATNIE UDZIAŁ NALEŻY WYPELNIĆ FORMULARZ: https://floweffect.pl/formularzreklama/

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA: https://floweffect.pl/forumreklamy/

 

 

W PROGRAMIE:

 

PANEL I

REKLAMA INTERNETOWA

– Jak pozyskać klientów online

– Czy social media pomogą w każdym biznesie

– Narzędzia Google o których nie wiedziałeś

– Mailingi, newslettery i inne działania przez skrzynkę pocztową

 

PANEL II

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

– Najciekawsze kampanie reklamowe ostatnich miesięcy

– Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor

– Rozwiązania technologiczne Digital Signage

– Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor

– Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej

 

PANEL III

REKLAMA WYDAWNICZA

– W jakie gadżety reklamowe warto inwestować

– Czym zaskoczyć klienta, by nas zapamiętał

– Rodzaje i pomysły na kreatywny giftpack

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS WYDARZENIA JEST NA STRONIE: https://floweffect.pl/forumreklamy/

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/events/252775545592324/

 

Aleksandra Doda

PR & Conference Manager

www.floweffect.pl

https://www.facebook.com/FloweffectMeetings/

Najnowsze

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? Jak promować swoją markę w internecie? Co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? Jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc eksperta, Joanne Ceplin, czyli przedsiębiorcę digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorkę książki "Uwierz w swoją markę online".  ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...

Nie z każdym influencerem osiągniesz sukces. Zobacz, na co zwrócić uwagę, planując kampanię. Co odróżnia influencera od ambasadora? Jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową? Jak dobrać najlepszego influencera, by kampania osiągnęła sukces? Na te pytania odpowie Kamil Bolek, CMO oraz członek zarządu LifeTube.  ...

Serial w drodze na smartfonie?. Co trzeci Polak w wieku 9-22 lat deklaruje, że chce oglądać więcej seriali w aplikacji na smartfonie – wynika z autorskiego badania syndykatowego Video Love Story 2, którego autorem jest agencja badawcza IQS. ...

W dzisiejszych czasach każdy sprzedaje. Zobacz jak zmienił się wizerunek sprzedawcy na przestrzeni lat . Wizerunek sprzedawcy od lat nie kojarzy się pozytywnie. Dlaczego? Kiedy to się stało? Czy jest szansa na zmianę? Jak wygląda to za granicą? Sprzedawca – kim właściwie jest? Na wszystkie te pytania odpowiada trener biznesu Dorota Rymaszewska.    ...

Jak piszesz, tak cię widzą. Nasz język jest naszą wizytówką. Poprzez słowa pokazujemy siebie: jaką mamy kulturę osobistą, wiedzę czy kompetencje, ale także – co może nawet ważniejsze – jak szanujemy innych. Dlatego włóżmy trochę więcej wysiłku w to, co wypowiadamy i zapisujemy, a wtedy z pewnością będziemy postrzegani lepiej. ...

Hejt sposobem na walkę z konkurencją. Hejt kojarzy się głównie ze słownymi przepychankami w sieci między młodzieżą. Jak wynika z raportu Wilki i owce w Internecie przeprowadzonego pod patronatem Biura Rzecznika Praw Dziecka, aż dla 10% respondentów umieszczanie negatywnych komentarzy jest formą rozrywki. ...

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Gdzie kryzys, tam i zarządzanie kryzysowe. Zamiast pytać się, czy kryzys przyjdzie, powinniśmy raczej spytać, kiedy się pojawi. Będzie dotkliwy dla małych i dużych firm. Będzie, o ile nie wiemy, jak z nim postąpić. Najlepiej uczyć się na czyichś błędach – może dzięki temu nasz kryzys nie będzie wywołany zlekceważeniem klienta, zaserwowaniem nieświeżej żywności czy przejęciem konta na Twitterze.Każda, nawet najlepiej...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...