facebook web

Badanie „Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty"

Ogólnopolskie badanie skierowane do profesjonalistów – osób z co najmniej rocznym doświadczeniem, które tworzą grupę najbardziej pożądanych pracowników na rynku pracy. W badaniu chcemy się dowiedzieć, co motywuje profesjonalistów z różnych branż do pracy, gdzie szukają informacji o pracodawcach, z jakich mediów korzystają, w jaki sposób znaleźli swoją ostatnią pracę itp. Grupa docelowa to osoby z co najmniej rocznym doświadczeniem, profesjonaliści z następujących branż: IT, biznes, marketing, media, bankowość, finanse, outsourcing, produkcja, przemysł, PR, komunikacja, HR, automotive, logistyka, prawo, budownictwo, inżynieria, energetyka, handel, farmacja, medycyna, lotnictwo, nieruchomości.

Jest to badanie ankietowe, wypełnienie ankiety trwa ok. 10–15 minut. Ankieta jest anonimowa, jeśli jednak respondent chce starać się o nagrody, wtedy wypełnia dodatkowo jedno pytanie oraz podaje dane kontaktowe. Spośród odpowiedzi wybierzemy te najlepsze, przyznając odpowiednio nagrody. Regulamin konkursu, jak i uczestnictwa w badaniu znajduje się w linku do badania.

Przewidziane nagrody:

- 1 x bilet dla dwóch osób na koncert Ennio Morricone w Krakowie (19.01.2019),

- 3 x voucher podarunkowy o wartości 150 zł (Empik / Sephora),

- 10 x książka biznesowa (Wolters Kluwer / Harward Business Review),

- 10 x elegancki notes.

Link do badania: https://hrminstitute.pl/ankiety/index.php/277986

Data: 25.10.2018 – 31.12.2018.

Najnowsze

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?. Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...