facebook web

Badanie „Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty"

Ogólnopolskie badanie skierowane do profesjonalistów – osób z co najmniej rocznym doświadczeniem, które tworzą grupę najbardziej pożądanych pracowników na rynku pracy. W badaniu chcemy się dowiedzieć, co motywuje profesjonalistów z różnych branż do pracy, gdzie szukają informacji o pracodawcach, z jakich mediów korzystają, w jaki sposób znaleźli swoją ostatnią pracę itp. Grupa docelowa to osoby z co najmniej rocznym doświadczeniem, profesjonaliści z następujących branż: IT, biznes, marketing, media, bankowość, finanse, outsourcing, produkcja, przemysł, PR, komunikacja, HR, automotive, logistyka, prawo, budownictwo, inżynieria, energetyka, handel, farmacja, medycyna, lotnictwo, nieruchomości.

Jest to badanie ankietowe, wypełnienie ankiety trwa ok. 10–15 minut. Ankieta jest anonimowa, jeśli jednak respondent chce starać się o nagrody, wtedy wypełnia dodatkowo jedno pytanie oraz podaje dane kontaktowe. Spośród odpowiedzi wybierzemy te najlepsze, przyznając odpowiednio nagrody. Regulamin konkursu, jak i uczestnictwa w badaniu znajduje się w linku do badania.

Przewidziane nagrody:

- 1 x bilet dla dwóch osób na koncert Ennio Morricone w Krakowie (19.01.2019),

- 3 x voucher podarunkowy o wartości 150 zł (Empik / Sephora),

- 10 x książka biznesowa (Wolters Kluwer / Harward Business Review),

- 10 x elegancki notes.

Link do badania: https://hrminstitute.pl/ankiety/index.php/277986

Data: 25.10.2018 – 28.02.2019.

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...