facebook web

Golden Marketing Conference

dodaj wydarzenie do kalendarza

Prędkość zmian zachodzących w świecie jest ogromna. Zmiany dokonują się praktycznie w każdej dziedzinie życia, od medycyny poprzez motoryzację i technologię po strefę społeczną. 
Jeszcze szybszy postęp zauważalny jest także w marketingu. Nowe narzędzia, kanały komunikacji czy też korzystanie z technologii sprawiają, że marketingowiec musi być niezwykle uważny 
w dostrzeganiu zmian. Powinien umieć je analizować, dostosować do charakteru przedsiębiorstwa, 
w którym pracuje i reagować zawsze krok przed konkurencją. 
Kompleksowe ujęcie marketingu i zmian, które go dotyczą, są każdorazowo przedstawiane podczas Golden Marketing Conference.

 

Golden Marketing Conference to?

  • 2 dni wyjątkowych prelekcji + inspirująca sesja networkingowa,
  • kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe on-line,
  • personal branding w skalowaniu biznesu,
  • skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej,
  • budowanie nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących Twoich klientów: (Kim są? Jakie mają problemy i doświadczenia, potrzeby 
i obawy?)
  • skuteczna optymalizacja marketingowych działań tak, by osiągać zamierzone cele,
  • biznesowe możliwości AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google AdWords, Analytics 
i wiele innych,
  • jeszcze skuteczniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania skutecznych kampanii i doskonałego doświadczenia klienta,
  • najnowsze merytoryczne tematy i niesamowici prelegenci, których nie spotkasz na innej konferencji
  • na wydarzeniu spotkasz wybitnych specjalistów marketingowych, właścicieli dużych firm, dyrektorów działu marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych czy freelancerów.

 

Dlaczego warto?

Zaprosiliśmy najciekawsze osobowości - osiemnastu ekspertów w swoich dziedzinach. Są to świetni praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą swoją wiedzę i doświadczenie z humorem 
i zaangażowaniem. Zaprezentują wystąpienia na najwyższym, światowym poziomie! Stawiamy 
na wiedzę, doświadczenie i konkrety.

Część naszych prelekcji to nawet 60-min. wystąpienia. To niezbędny czas na nabycie konkretnej wiedzy m.in. o narzędziach, która ułatwią codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu czy lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Najlepsi eksperci w branży marketingowej przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.

Podczas Golden Marketing Conference specjaliści to nie tylko osoby występujące na scenie, ale także uczestnicy. Zaangażujemy Państwa do rozmów, wymiany doświadczeń i kontaktów. Praca i projekty zawodowe pozostałych uczestników staną się inspiracją do wzajemnego rozwiązywania zawodowych wyzwań.

Podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią wyjątkowi eksperci – Tomasz Bąk, Joanna Grabowska, Sebastian Bryks, Piotr Bucki, Karol Dziedzic, Adrian Gamoń, Marek Gonsior, Łukasz Głombicki, Patrycja Górecka-Butora, Rafał Myśliński, Krzysztof Czyżykiewicz, Cezary Kuik, Adrian Martinez, Mariusz Pujszo, Beata Tadla, Grzegorz Turniak oraz Anna Urbańska.

Dużym zainteresowaniem cieszy się prelekcja o rebrandingu jednej z największych polskich firm produkujących meble, Agata S.A., którą poprowadzi Marek Gonsior. Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz 
z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku..

O budowaniu marki własnej opowiadać będzie Beata Tadla. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Tadla to zdobywczyni tytułu “Mistrz Mowy Polskiej”, wykładowca i trener dobrego mówienia.

W programie Golden Marketing Conference znajdzie się także blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Łukasza Głombickiego „Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej, wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing”. Łukasz to prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na Wydziale Dziennikarstwa Collegium Civitas.

Golden Marketing Conference to idealne miejsce do zdobycia przydatnej wiedzy, nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi, praktycznych wskazówek, nieszablonowych strategii marketingowych 
i kontaktów. Przyjdź i poznaj twórców najskuteczniejszych strategii marketingowych i trendów 
w marketingu.

 

Więcej na temat innych prelekcji na stronie https://www.goldenmarketing.pl.

Najnowsze

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...

Jak prowadzić “funpaga”?. Codziennie ktoś na świecie zadaje sobie to pytanie. Setki tysięcy osób rozmyśla różne strategie, rozważa pomysły lub wzoruje się na tym co robi konkurencja. Jak zatem prowadzić swojego “funpaga”? Podpowiadamy i zdradzamy największy sekret ludzkości! Są dwie drogi prowadzenia swojej strony na Facebooku. ...

Lepszy niż tradycyjna reklama – sponsoring sportowy przyciągnie klientów i poprawi wizerunek firmy. Tradycyjna reklama już od dawna jest niezbyt efektywna, a na pewno nie tak efektywna, jak życzyłby sobie tego świat biznesu. Przez lata zdążyliśmy się na nią w dużym stopniu uodpornić. Nie lubimy, kiedy ktoś próbuje w ten czy inny (zwykle dość natarczywy i mało wyrafinowany) sposób wcisnąć nam jakiś produkt lub przekonać nas do jakiejś usługi. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...