facebook web

National Sales Congress. Mistrzowskie Strategie Sprzedaży

Ostatnie miejsca na National Sales Congress.

Wydarzenie już 13 września na PGE Narodowym w Warszawie

 

 

Już niewiele ponad miesiąc dzieli nas od największego wydarzenia sprzedażowego w Polsce. Pozostały ostatnie bilety – zarówno na ścieżkę kongresu sprzedażowego jak i ścieżkę managerską. Co wyróżnia National Sales Congress spośród innych wydarzeń?

 

1) Agenda poruszająca najważniejsze tematy dotyczące procesu sprzedaży i zarządzania. Dwie ścieżki – dla działów handlowych i dla managerów. Wśród nich odpowiedzi m.in. na poniższe pytania:

 

- „Dlaczego niektórzy handlowcy mają skuteczność przeprowadzonych transakcji na poziomie 70-80% a nawet 90%, a inni zaledwie na poziomie 10-20%?”

- „Jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu?”

- „Jak łatwiej generować leady i co konkretnie zrobić, by potencjalni klienci chętnie otwierali oferty?”

- „Jak zdiagnozować rolę i siłę oddziaływania poszczególnych osób w organizacji klienta (mapa Klienta), co pozwoli na dostosowanie języka korzyści oddziałującego na daną osobę”

- „Co robić, kiedy jesteśmy słyszmy, że „produktu nie da się sprzedać”?

- „W jaki sposób budować strategie marki i jaką rolę ma do spełnienia w tym procesie lider”

- „Jak dokładnie zaplanować sprzedaż?”

 

Agenda Kongresu sprzedażowego: www.nationalsales.pl/kongres-sprzedazowy

Agenda Kongresu Managerów: www.nationalsales.pl/kongres-managerow

 

2) Prelegenci – praktycy sprzedaży, posiadający ponad 20 letnie doświadczenie. Jednego dnia, na dwóch scenach (sprzedażowej i managerskiej) wystąpią:

- Jacek Walkiewicz – niezaprzeczalny autorytet w kategorii motywacji, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Z wykształcenia psycholog, autor znakomitych książek.

- Wojciech Herra – psycholog, specjalista psychologii mistrzostwa, chodzący ambasador sprzedaży w oparciu o budowanie wartości

- Jakub Cyran - nagradzany prelegent i przedsiębiorca z ogromnym praktycznym doświadczeniem, praktyk sprzedaży

- Nikolay Kirov - wykładowca na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators”, praktyk z zapleczem naukowym

- Andrzej Cichocki - efektywny manager budujący swoją skuteczność od ponad 27 lat dzięki świadomym decyzjom i konsekwencji

- Michał Leszek - twórca najbardziej wyrazistej marki na rynku elektroniki - Kruger&Matz

- Marcin Grela - headhunter pracowników działu sprzedaży, a także doświadczony handlowiec i manager sprzedaży, twórca społeczności handlowców

- Agnieszka Grostal - od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych. Doświadczenie zawodowe budowała m.in. jako dyrektor sprzedaży Citibanku

- Mateusz Grzesiak - wykładowca, przedsiębiorca i konsultant biznesu. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu.

- Ewa Błaszczak – mentor liderów i zespołów, zarządzanie to jej chleb powszedni - przez lata przygotowywała programy rozwojowe dla około 5.000 liderów rocznie

- Andrzej Borczyk - Dyrektor Personalny w randze Członka Zarządu w Grupie Żywiec S.A. Przez ponad 20 lat pracował w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, m.in. Mars, Microsoft.

- Małgorzata Warda – swoje doświadczenie zawodowe budowała m.in. na sprzedaży marek Tefal, Krups, Rowenta, Moulinex, Nespresso, Nescafé Dolce Gusto, czy Topshop

- Jacek Chmielecki - przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych i jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie z branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej

- Martin Lewandowski – przedsiębiorca, właściciel federacji KSW, współtwórca polskiego MMA

 

3) Networking biznesowy moderowany przez Grzegorza Turniaka i jego Akademię Rekomendacji. Możliwość nawiązania relacji nie tylko pomiędzy uczestnikami – często osobami decyzyjnymi i managerami wielkich brandów, ale także możliwość rozmów z prelegentami

 

4) Certyfikaty uczestnictwa – potwierdzające udział w Kongresie sprzedażowym i Kongresie Managerów, którego partnerem merytorycznym jest Koźmiński Executive Business School

 

Jeden dzień – wiele możliwości dla Ciebie i Twojej firmy. Pozostały ostatnie miejsca. Sprzedaż biletów na stronie: www.nationalsales.pl/kup-bilet/

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki. Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

Czy z tekstu można wyczytać emocje?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana. Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018. Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...