facebook web

III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

dodaj wydarzenie do kalendarza

Najlepsi praktyce w dziedzinie PR i komunikacji

28 listopada 2018, Warszawa, Multikino Ursynów

Rejestracja na stronie internetowej konferencji.

 
Szukasz aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat nowoczesnych metod komunikacji i pracy w branży PR?
 
Chciałbyś poznać gotowe schematy działania w zakresie nowoczesnego Public Relations?
 
Zależy Ci na tym, aby wznieść zarządzanie reputacją firmy na znacznie wyższy poziom?

Nie czekaj i zgłoś się już dziś na PROFESJONALNĄ KONFERENCJE ZAWODOWĄ dla specjalistów ds. komunikacji i PR, specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm i osób prywatnych. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji na dokształcenie się i zadbaj o reputacje jak nigdy wcześniej!

 

Agenda Konferencji

09:30 Rozpoczęcie konferencji

9:30–10:15 Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.

10:15–11:00 Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?

11:00–11:15 Przerwa kawowa

11:15–12:00 Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?

12:00–12:45 Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?

12:45–13:45 Przerwa obiadowa

13:45–14.20 Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.

14:20–14:50 Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?

14:50–15:00 Przerwa kawowa

15:00–15:45 Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?

15:45–16:30 Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?

16:30–17:00 Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?

 

Szczegółowy program konferencji dostępny na stronie internetowej wydarzenia.

 

Co zyskasz biorąc udział w konferencji?

Nauczysz się jak kształtować komunikacje wewnętrzną w firmie, która przełoży się na pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz przynosząc realne zyski.

Dowiesz się jak przy ograniczonym budżecie pozyskać fundusze inwestycyjne na rozwijanie marki miejsca.

Dowiesz się jak krok po kroku stosować w strategii PR innowacyjną metodę Design Thinking gwarantującą kreatywne rozwiązania, które pozwolą wyróżnić się na tle rynkowej konkurencji.

Dowiesz się jak dzięki automatyzacji i personalizacji działań PR uzyskać wzrost zaangażowania klientów i wyników sprzedaży.

Przestaniesz obawiać się kryzysu, wyposażymy Cię w narzędzia dzięki którym zmniejszysz ryzyko utraty klientów i pozycji rynkowej w sytuacji kryzysowej.

Wykorzystasz nowoczesne rozwiązania digitalowe w PR do budowania świadomości marki wśród stałych i nowych klientów.

 

Kto powinien wziąć udział w konferencji?

    • Managerzy Public Relations
    • Specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
    • Kierownicy zespołów ds. Public Relations
    • Specjaliści ds. marketingu, reklamy i promocji
    • Pracownicy agencji PRowych
    • Szefowie firm i instytucji
    • Przedsiębiorcy
    • Absolwenci i studenci kierunków związanych z Public Relations, którzy poszukują praktycznej wiedzy o nowoczesnych metodach prowadzenia działań PR
    • Osoby planujące rozwój kariery w obszarze Public Relations
    • Pasjonaci zainteresowanych zagadnieniami z dziedziny Public Relations i komunikacji w praktyce

 

Jak zmieni się jakość i efektywność Twojej pracy po konferencji?

Poprawisz komunikacje wewnętrzną w firmie i podniesiesz konkurencyjnośćprzedsiębiorstwa na rynku.

Dowiesz się jak zmobilizować zespół do kreatywnych rozwiązań

Wdrożysz nowoczesne standardy w komunikacji PR, które przełożą się na rosnące zyski

Nauczysz się jak dzięki PR pozyskiwać inwestorów i utrzymywać zaangażowanie klientów

Zaplanujesz skuteczną strategie promocji miejsc

Kryzys stanie się dla Ciebie niepowtarzalną okazją do sukcesu

 

Weź udział w jedynym branżowym wydarzeniu idealnie dopasowanym do potrzeb rynku. Połącz efektowność z efektywnością.

Uwaga! Tylko do 14.09.2018 bilety w najniższej cenie!

459 zł netto zamiast 899 zł za udział w konferencji

 

Bilety na wydarzenie znajdziesz tutaj – www.nowoczesny-pr.pl.

Najnowsze

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...

Jak prowadzić “funpaga”?. Codziennie ktoś na świecie zadaje sobie to pytanie. Setki tysięcy osób rozmyśla różne strategie, rozważa pomysły lub wzoruje się na tym co robi konkurencja. Jak zatem prowadzić swojego “funpaga”? Podpowiadamy i zdradzamy największy sekret ludzkości! Są dwie drogi prowadzenia swojej strony na Facebooku. ...

Lepszy niż tradycyjna reklama – sponsoring sportowy przyciągnie klientów i poprawi wizerunek firmy. Tradycyjna reklama już od dawna jest niezbyt efektywna, a na pewno nie tak efektywna, jak życzyłby sobie tego świat biznesu. Przez lata zdążyliśmy się na nią w dużym stopniu uodpornić. Nie lubimy, kiedy ktoś próbuje w ten czy inny (zwykle dość natarczywy i mało wyrafinowany) sposób wcisnąć nam jakiś produkt lub przekonać nas do jakiejś usługi. ...