facebook web

III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Najlepsi praktyce w dziedzinie PR i komunikacji

28 listopada 2018, Warszawa, Multikino Ursynów

Rejestracja na stronie internetowej konferencji.

 
Szukasz aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat nowoczesnych metod komunikacji i pracy w branży PR?
 
Chciałbyś poznać gotowe schematy działania w zakresie nowoczesnego Public Relations?
 
Zależy Ci na tym, aby wznieść zarządzanie reputacją firmy na znacznie wyższy poziom?

Nie czekaj i zgłoś się już dziś na PROFESJONALNĄ KONFERENCJE ZAWODOWĄ dla specjalistów ds. komunikacji i PR, specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm i osób prywatnych. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji na dokształcenie się i zadbaj o reputacje jak nigdy wcześniej!

 

Agenda Konferencji

09:30 Rozpoczęcie konferencji

9:30–10:15 Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.

10:15–11:00 Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?

11:00–11:15 Przerwa kawowa

11:15–12:00 Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?

12:00–12:45 Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?

12:45–13:45 Przerwa obiadowa

13:45–14.20 Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.

14:20–14:50 Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?

14:50–15:00 Przerwa kawowa

15:00–15:45 Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?

15:45–16:30 Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?

16:30–17:00 Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?

 

Szczegółowy program konferencji dostępny na stronie internetowej wydarzenia.

 

Co zyskasz biorąc udział w konferencji?

Nauczysz się jak kształtować komunikacje wewnętrzną w firmie, która przełoży się na pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz przynosząc realne zyski.

Dowiesz się jak przy ograniczonym budżecie pozyskać fundusze inwestycyjne na rozwijanie marki miejsca.

Dowiesz się jak krok po kroku stosować w strategii PR innowacyjną metodę Design Thinking gwarantującą kreatywne rozwiązania, które pozwolą wyróżnić się na tle rynkowej konkurencji.

Dowiesz się jak dzięki automatyzacji i personalizacji działań PR uzyskać wzrost zaangażowania klientów i wyników sprzedaży.

Przestaniesz obawiać się kryzysu, wyposażymy Cię w narzędzia dzięki którym zmniejszysz ryzyko utraty klientów i pozycji rynkowej w sytuacji kryzysowej.

Wykorzystasz nowoczesne rozwiązania digitalowe w PR do budowania świadomości marki wśród stałych i nowych klientów.

 

Kto powinien wziąć udział w konferencji?

    • Managerzy Public Relations
    • Specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
    • Kierownicy zespołów ds. Public Relations
    • Specjaliści ds. marketingu, reklamy i promocji
    • Pracownicy agencji PRowych
    • Szefowie firm i instytucji
    • Przedsiębiorcy
    • Absolwenci i studenci kierunków związanych z Public Relations, którzy poszukują praktycznej wiedzy o nowoczesnych metodach prowadzenia działań PR
    • Osoby planujące rozwój kariery w obszarze Public Relations
    • Pasjonaci zainteresowanych zagadnieniami z dziedziny Public Relations i komunikacji w praktyce

 

Jak zmieni się jakość i efektywność Twojej pracy po konferencji?

Poprawisz komunikacje wewnętrzną w firmie i podniesiesz konkurencyjnośćprzedsiębiorstwa na rynku.

Dowiesz się jak zmobilizować zespół do kreatywnych rozwiązań

Wdrożysz nowoczesne standardy w komunikacji PR, które przełożą się na rosnące zyski

Nauczysz się jak dzięki PR pozyskiwać inwestorów i utrzymywać zaangażowanie klientów

Zaplanujesz skuteczną strategie promocji miejsc

Kryzys stanie się dla Ciebie niepowtarzalną okazją do sukcesu

 

Weź udział w jedynym branżowym wydarzeniu idealnie dopasowanym do potrzeb rynku. Połącz efektowność z efektywnością.

Uwaga! Tylko do 14.09.2018 bilety w najniższej cenie!

459 zł netto zamiast 899 zł za udział w konferencji

 

Bilety na wydarzenie znajdziesz tutaj – www.nowoczesny-pr.pl.

Najnowsze

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...

Czy dostosowywanie ofert do potrzeb swoich klientów gwarantuje sukces?. Posłuchaj wywiadu z Mateuszem Piotrowskim, communication & marketing managerem z Virgin Mobile. Dowiesz się, który zeszłoroczny projekt jego firmy okazał się największym sukcesem, jakie kampanie komunikacyjne i kontentmarketingowe sprawdzały się w 2018 r. ...

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?. Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? jak promować swoją markę w internecie? co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc ekspertki, Joanny Ceplin, czyli przedsiębiorcy digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorki książki Uwierz w swoją markę online. ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...