facebook web

Bezpieczeństwo danych i zasobów firmy

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w debacie z Ekspertami podczas wydarzenia:

Bezpieczeństwo danycyh i zasobów firmy

11 października 2018 r., Warszawa, wstęp bezpłatny, wymagana rejestracja

 

Bezpieczeństwo jest procesem, który ciągle ulega zmianie. Zależy ono od pracowników oraz organizacji, której bezpośrednio dotyczy. Mają na to wpływ ciągłe zmiany w stosunkach gospodarczych, postęp technologiczny, zagrożenia wojenne, terrorystyczne oraz środowiskowe.
Problematyka ta dotyczy nie tylko międzynarodowych korporacji. Zmiany w zakresie bezpieczeństwa odnoszą się również do firm, które funkcjonują na rynku lokalnym. Brak odpowiednich rozwiązań i polityki bezpieczeństwa może przynieść firmie niepowetowane straty.

Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom i problemom naszych Klientów i podczas konferencji „Bezpieczeństwo danych i zasobów firmy” uświadomić kadrę zarządzającą o ciągle zmieniającym się podejściu do zapewniania bezpieczeństwa firmy.
Zapraszamy do udziału w dyskusji nt. zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony, która odbędzie się już 11 października w Warszawie.


Skuteczne zapewnienie bezpieczeństwa firmy ma bezpośredni wpływ na jej sukces!

Tematyka konferencji:


1. Bezpieczeństwo informacji jako ważny element bezpieczeństwa całej organizacji

- ochrona zasobów informacji
- audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji
- zarządzanie tożsamością
- zarządzanie ryzykiem w zapewnianiu bezpieczeństwa informacji
- czynniki zagrażające bezpieczeństwu informacji w nowoczesnych przedsiębiorstwach
- polityka bezpieczeństwa
- systemy do zarządzania bezpieczeństwem informacji
- ochrona informacji, a regulacje występujące na gruncie obowiązującego prawa

2. Skuteczne panowanie nad bezpieczeństwem w przedsiębiorstwie w momencie kryzysu

- przewidywanie i reagowanie na incydenty
- scenariusze awaryjne w zarządzaniu ciągłością działania

3. Elementy bezpieczeństwa fizycznego

- mechaniczna, elektroniczna, biometryczna i proceduralna kontrola dostępu
- identyfikacja personelu
- kształtowanie środowiska

4. Bezpieczeństwo organizacyjne

- struktura organizacyjna w zakresie bezpieczeństwa – w małej firmie jak i w korporacji
- koordynacja bezpieczeństwa w złożonej strukturze organizacyjnej
- funkcjonowanie departamentów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w firmie

5. Wdrożenie RODO w firmie

- procesy przetwarzania danych
- inwentaryzacja danych i ocena stanu faktycznego
- dostosowanie środowisk IT
- wdrożenie i integracja
- zapewnienie ciągłej zgodności

Grupa docelowa:

- Prezesi i Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów Bezpieczeństwa Informacji
- Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
- Dyrektorzy i Kierownicy działów IT, bezpieczeństwa IT, bezpieczeństwa fizycznego
- Oficerowie bezpieczeństwa
- Szefowie ochrony
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów: prawnych, ds. planowania strategii, ds. rozwoju


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Uczestnikom zapewniamy:materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

*Firmy chcące wziąć udział w konferencji proszę o kontant z organizatorem.

Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Najnowsze

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? Jak promować swoją markę w internecie? Co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? Jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc eksperta, Joanne Ceplin, czyli przedsiębiorcę digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorkę książki "Uwierz w swoją markę online".  ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...

Nie z każdym influencerem osiągniesz sukces. Zobacz, na co zwrócić uwagę, planując kampanię. Co odróżnia influencera od ambasadora? Jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową? Jak dobrać najlepszego influencera, by kampania osiągnęła sukces? Na te pytania odpowie Kamil Bolek, CMO oraz członek zarządu LifeTube.  ...

Serial w drodze na smartfonie?. Co trzeci Polak w wieku 9-22 lat deklaruje, że chce oglądać więcej seriali w aplikacji na smartfonie – wynika z autorskiego badania syndykatowego Video Love Story 2, którego autorem jest agencja badawcza IQS. ...

W dzisiejszych czasach każdy sprzedaje. Zobacz jak zmienił się wizerunek sprzedawcy na przestrzeni lat . Wizerunek sprzedawcy od lat nie kojarzy się pozytywnie. Dlaczego? Kiedy to się stało? Czy jest szansa na zmianę? Jak wygląda to za granicą? Sprzedawca – kim właściwie jest? Na wszystkie te pytania odpowiada trener biznesu Dorota Rymaszewska.    ...

Jak piszesz, tak cię widzą. Nasz język jest naszą wizytówką. Poprzez słowa pokazujemy siebie: jaką mamy kulturę osobistą, wiedzę czy kompetencje, ale także – co może nawet ważniejsze – jak szanujemy innych. Dlatego włóżmy trochę więcej wysiłku w to, co wypowiadamy i zapisujemy, a wtedy z pewnością będziemy postrzegani lepiej. ...

Hejt sposobem na walkę z konkurencją. Hejt kojarzy się głównie ze słownymi przepychankami w sieci między młodzieżą. Jak wynika z raportu Wilki i owce w Internecie przeprowadzonego pod patronatem Biura Rzecznika Praw Dziecka, aż dla 10% respondentów umieszczanie negatywnych komentarzy jest formą rozrywki. ...

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Gdzie kryzys, tam i zarządzanie kryzysowe. Zamiast pytać się, czy kryzys przyjdzie, powinniśmy raczej spytać, kiedy się pojawi. Będzie dotkliwy dla małych i dużych firm. Będzie, o ile nie wiemy, jak z nim postąpić. Najlepiej uczyć się na czyichś błędach – może dzięki temu nasz kryzys nie będzie wywołany zlekceważeniem klienta, zaserwowaniem nieświeżej żywności czy przejęciem konta na Twitterze.Każda, nawet najlepiej...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...