facebook web

Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie

Na ile polskie przedsiębiorstwa przygotowane są do kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja w godzinach 10:00 – 14.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas wydarzenia  zaprezentowane zostaną wyniki badań poświęcone tematyce zarządzania kryzysowego.  Przewidywane są również wystąpienia praktyków i naukowców z Polski i zagranicy. 

Konferencja jest skierowana do praktyków i naukowców zajmujących się Public Relations. 

W trakcie konferencji głos zabiorą m.in.:

  1. prof. Alan Freitag, Uniwersytet Karoliny Północnej (UNC) w Charlotte
  2. prof. Dean Kruckerberg, Uniwersytet Karoliny Północnej (UNC) w Charlotte
  3. prof. nadzw. dr hab. Waldemar Rydzak, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Prezes Zarządu Prelite PR
  4. Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager PEPCO CEE
  5. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  6. Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media Communications
  7. dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski /Exacto Sp. z o.o.
  8. dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, Uniwersytet Warszawski
  9. Przemysław Szuba, Exacto Sp. z o.o. 

Organizatorami konferencji są Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, Exacto Sp. z o.o., Alert Media Communucations, Katedra Publicystyki Ekonomicznej i PR Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Instytut Nauk o Polityce Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Newsline Sp. z o.o. Partnerem głównym jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Wydarzenie jest bezpłatne. Warunkiem udziału w konferencji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego w formie elektronicznej.
Dostępny pod poniższym linkiem:

http://kongresprofesjonalistow.pl/2018/05/07/kryzys-przedsiebiorstwie-przygotowanie-procedury-postepowanie/

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz akceptacja zgłoszenia przez organizatorów. W seminarium mogą wziąć udział maksymalnie 2 osoby z danej firmy/instytucji. W przypadku zgłoszenia do udziału konferencji większej liczby osób z danej firmy, zostaną one umieszczone na liście rezerwowej  i powiadomione przez organizatorów o możliwości wzięcia udziału w konferencji na 2 dni przed planowanym wydarzeniem.

Najnowsze

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?. Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...