facebook web

Social media marketing we współczesnym biznesie

Media społecznościowe towarzyszą nam każdego dnia. Stały się one miejscem do nawiązywania relacji i wymiany opinii między osobami prywatnymi, między markami a klientami, między twórcami a ich odbiorcami. Social media stanowią wyjątkowo atrakcyjną platformę komunikacji dla marketerów - według raportu IAB Polska są jednym z kluczowych kanałów napędzających wzrost wydatków na reklamę online.

Specjalnie na obchody 25-lecia swojej działalności SKN Marketingu SGH przygotowało wyjątkowy projekt dla wszystkich entuzjastów marketingu w mediach społecznościowych - Social Media, Social Business. Jest to 4-dniowy cykl prelekcji mających na celu przybliżyć rolę, jaką odgrywają social media we współczesnym biznesie zarówno z perspektywy marketerów, jak i twórców najpopularniejszych profili.

HARMONOGRAM WYDARZENIA:

14.05, 19:00-20:30, sala C1b - Marcin Gaworski (CEO 180heartbeats & JUNG v. MATT) - Efektywność Social Media, czyli co Facebook, Instagram, Snapchat mają wspólnego z modelem marketingu wymyślonym ponad 100 lat temu?

15.05, 18:00-20:00, sala C3b - Daniel Kędzierski (CEO FastTony.es) - Facebook Ads szyte na miarę: Co możesz zrobić, by Twoje działania na Facebooku były bardziej skuteczne?

16.05, 19:00-20:30, Aula I C - Patryk Chilewicz (redaktor naczelny Vogule Poland) - Twórcy w mediach społecznościowych

17.05, 17:10-18:40, sala C2b - Kuba Sagan (Creative Director, K2 Internet) - Social Media with a Purpose: Jak robić Social Media, by miały sens?

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny,
ale wymagana jest rejestracja:
https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/warszawa/social-media-social-business-194677/

Zapraszamy! 

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...