facebook web

Temat przewodni: "Kryzys wizerunkowy i media" na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie

Kongres Profesjonalistów Public Relations


Kryzys wizerunkowy i Media.
19-20 kwietnia w Rzeszowie, w hotelu Hilton Garden Inn.

19.04.2018 (czwartek)

prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO

9.00 – 10.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW KONGRESU

10.00 – 10.10 dr hab. Dariusz TWORZYDŁO | Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI | Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka:
Otwarcie Kongresu

10.10 – 11.00 Adam ŁASZYN | Prezes Zarządu Alert Media Communications:
Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku.

11.00 – 11.05 Badania:  Kondycja branży public relations, edycja 2

11.05 – 11.35 Krzysztof WĄSOWSKI | PR Manager, DELOITTE:
Z pamiętnika młodego PR-owca: jak nie stracić głowy i zdrowia podczas pierwszego kryzysu?

11.35 – 12.05 Damian ZIĄBER | Public Relations Manager, Rzecznik Prasowy PRUDENTIAL Polska:
Kryzysy 2018+, czyli z jakimi kryzysami zmierzą się organizacje i specjaliści od komunikacji w nadchodzącej przyszłości #trendy #wyzwania #społeczeństwo #komunikacja #kryzysy

12.05 – 12.20 PRZERWA

12.20 – 12.45 Sebastian BYKOWSKI | Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów: Zapobieganie kryzysom przy wsparciu procesów monitoringu mediów.

12.45 – 13.15 Michał ZALEWSKI | Dobrze Powiedziane, obecnie rzecznik prasowy Krakowskiego Biura Festiwalowego:
Kryzys proszę! Marki same proszą się o pogłębianie kryzysów, ale jak Ty możesz na tym wygrać?

13.15 – 13.45 Magdalena CIUPAK-ZARZYCKA | Kierownik ds. komunikacji, Grupa ADAMED:
Kryzys zaczyna się od wewnątrz. Jak zabezpieczyć firmę w oparciu o profesjonalne planowanie działań wewnętrznych?

13.45 – 14.15 Sebastian CHACHOŁEK | CEO Grupy PRC:
Muzeum w Wiśle – kryzys komunikacyjny

14.15 – 15.20 PRZERWA OBIADOWA

15.20 – 15.50 Maciej „mediafun” BUDZICH | Autor bloga: blog.mediafun.pl:
Influencerzy i ich rola w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social mediach.

15.50 – 16.20 Filip SZATANIK | Rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego: 
Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys?

16.20 – 16.50 red. Rafał MOTRIUK | Polskie Radio Program III:
Jak mówić do mediów? Kilka słów o warsztacie w kontaktach pomiędzy specjalistami PR a dziennikarzami.

16.50 – 17.20 Justyna SZAFRANIEC | Dyrektor ds. PR, PROAMA:
Zwycięski kryzys? Czy sytuacja kryzysowa może prze-kształcić się w sukces?

17.20 – 17.50 Jacek KOTARBIŃSKI | POPAI Poland: 
Hejt, trolling i postprawda - 3 zmory współczesnej firmy.

od 19.30 Spotkanie wieczorne.


20.04.2018 (piątek)

prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO

08.00 – 08.30 Anna NAWROCKA-TEŁEWIAK oraz Bartłomiej TEŁEWIAK | Fundacja Young Arts:
Kryzys sukcesu.

08.30 – 09.00 Mariusz SOKOŁOWSKI | Właściciel R4S:
System wczesnego ostrzegania, czyli jak przygotować się na kryzys?

09.00 – 09.30 Magdalena BRZEZIŃSKA | Kierownik działu korporacyjnego Grupy Żywiec:
Prewencja kryzysowa, czyli jak skutecznie zapobiegać sytuacjom kryzysowym budując reputację.

09.30 – 10.00 Red. Marek KACPRZAK | Telewizja Polsat:
Decyduj! Albo twoja wersja zdarzeń, albo wersja innych! Dlaczego podczas kryzysu media nie poczekają aż pozbierasz myśli?

10.00 – 10.15 PRZERWA 

10.15 – 11.45 PolskaPrzemysław PRZYBYLSKI z Credit Agricole, Łukasz MAJEWSKI z Duckie Deck oraz Wojtek JABCZYŃSKI z Orange Polska
Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych – wykład oraz debata ORANGE

11.45 – 11.30 Monika PABISEK | Rzecznik Prasowy Kraków Airport:
Nowa czy druga? Budujemy drogę startową – czyli kryzys kontrolowany?

12.15-12:45 dr Maksymilian PAWŁOWSKI, Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o. Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.

12.15 – 12.45 Dr Maksymilian PAWŁOWSKI | Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o.:
Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.

13.00 – 15.00 WARSZTATY*:

I BLOK  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

II BLOK  MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A PUBLIC RELATIONS
warsztat prowadzony przez ekspertów ORANGE

III BLOK  JAK PRZYGOTOWAĆ PR DO RODO?

Co zmieni nowe prawo dotyczące ochrony danych osobowych (tzw. RODO/ w komunikacji)? Jak przygotować się na RODO w firmie i agencji PR? Konwalidacja danych czyli jak przygotować bazy danych na komunikację w czasach RODO.

Organizator: Fundacja internetPR.pl.

15.00 Obiad

 *Równolegle z sesją praktyczną drugiego dnia Kongresu, będzie miała miejsce także sesja naukowa. Wykaz prelegentów będzie opracowany przed Kongresem na podstawie zgłoszeń.

Zgłoszenia na kongres można dokonać za pomocą formularza elektronicznego lub tradycyjnie, poprzez wypełnienie karty zgłoszenia w wersji WORD. Regulamin oraz formularze znajdują się w zakładce zgłoszenia, link poniżej:

http://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/

Najnowsze

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...