facebook web

Warsztaty: Kobieta w biznesie. Zbuduj swój wizerunek i styl

Pragniesz wypracować spójny, profesjonalny styl biznesowy i już samym wizerunkiem budować w oczach partnerów biznesowych i potencjalnych pracodawców swoje kompetencje? Chciałabyś efektywniej budować swoją karierę w ramach obecnej struktury firmy? A może planujesz w najbliższym czasie zmienić pracę?

Zapraszamy na najbardziej praktyczne, 2-dniowe warsztaty z dziedziny Business Image dostępne na rynku, które poprowadzą dwie przedsiębiorcze, energetyczne i zawsze uśmiechnięte businesswoman, pełne pasji i wiary w siłę kobiet.

DZIĘKI WARSZTATOM:

  • nauczysz się jak wykorzystywać stylizację do budowania profesjonalnego wizerunku.
  • dobierzesz najlepsze stylizacje biznesowe do Twojej sylwetki i osobowości
  • wykonasz prawidłowy makijaż biznesowy, poznasz kolory sukcesu
  • doszlifujesz swoje CV oraz profile na biznesowych serwisach networkingowych
  • nauczysz się dopasowywać je do konkretnych ofert pracy
  • poprawisz zdjęcie biznesowe
  • zbudujesz pewność siebie poprzez poprawę wizerunku
  • wzmocnisz swoją pozycję w firmie, w oczach partnerów biznesowych, klientów i pracodawców


    TERMIN: 9 grudnia 14:00-18:00, 10 grudnia 10:00-14:00

    MIEJSCE: Central Warsaw, ul. Puławska 12 lok. 3, Warszawa

    MAX. LICZBA UCZESTNIKÓW: 12

    CENA: 449 zł

    BILETY DOSTĘPNE NAhttps://kobieta-w-biznesie.evenea.pl

     

Prowadzące:

Joanna Lelejko - Ekspert ds. Wizerunku i Stylistka. Szkołę stylizacji ukończyła z wyróżnieniem ucząc się od najlepszych specjalistów w Londynie. Przez 7 lat trener biznesu, menadżer w dużej korporacji zarządzająca własnym zespołem. Wykorzystuje stylizację i wizerunek w procesie szeroko pojętej zmiany. Motywator z niesamowitym wyczuciem stylu. Pracowała m.in. dla brytyjskich magazynów i na London Fashion Week. Więcej informacji o stylistce - SoSpecial.pl.

Marta Kwiecińska - Make-up Artist, właścicielka pracowni Kwiecińska Atelier, gdzie obok architektury i aranżacji wnętrz zajmuje się wizażem i kreowaniem wizerunku. Mistrzyni Polski w makijażu w kategorii Kobieta Dojrzała. Pracuje głównie z kobietami, przygotowując je do wystąpień publicznych, konferencji, na wybieg oraz w ważnych chwilach w życiu. Malowała takie osoby jak Joanna Racewicz, Kamila Rowińska, Marzena Rogalska, Katarzyna Wierzbowska, Dorota Czekaj czy też członkinie Stowarzyszenia Prokuratorów RP.


PLAN WARSZTATÓW:

DZIEŃ 1 

Sobota, 9 grudnia godz. 14:00-18:00 

  • WIZERUNEK W BIZNESIE - co się na niego składa i do czego możemy go wykorzystywać?               
  • DRESS CODE - podstawowe zasady oraz porady dla różnych typów sylwetek              
  • INTERAKTYWNA PRACA GRUPOWA na przyniesionych przez uczestniczki stylizacjach               
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY I FRYZURA - kluczowe zasady, dobór do różnych sytuacji służbowych           
  • KONSULTACJE INDYWIDUALNE w zakresie makijażu i stylizacji   
     

Ważne! Każda uczestniczka przynosi ze sobą 3 stroje biznesowe ze swojej obecnej garderoby, jeden na dzień wewnętrzny w firmie (smart casual), drugi na spotkanie biznesowe z klientem, trzeci - na kolację biznesową. Jeśli w Twojej obecnej pracy nie ma którejś z powyższych sytuacji - przygotuj w zamian strój, który lubisz nosić służbowo. Dodatkowo należy przynieść swoje kosmetyki kolorowe oraz preparat do demakijażu. Osoby z alergią decyzję o pracy na produktach profesjonalnych makijażystki podejmują na własne ryzyko.

DZIEŃ 2

Niedziela, 10 grudnia 10:00-14:00

  • KOBIECE STYLE BIZNESOWE vs WIZERUNEK - jaki komunikat wysyła Twoja stylizacja?
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY W PRAKTYCE
    • identyfikacja budowy morfologicznej twarzy uczestniczek
    • nauka wykonania makijażu własnego przez uczestniczki pod opieką ekspertki
  • PROFESJONALNE CV
    • kluczowe zasady CV, struktura, zdjęcie biznesowe
    • jak dobierać informacje w CV do konkretnego ogłoszenia o pracę
    • CV vs LinkedIn i Goldenline - podobieństwa i różnice
    • Praktyczny warsztat pracy nad CV - praca indywidualna uczestniczek ze wsparciem szkoleniowca 

Ważne! Każda uczestniczka przychodzi ze swoim CV w wersji elektronicznej oraz laptopem. Dodatkowo przynosi swoje kosmetyki kolorowe i preparat do demakijażu.

Więcej informacji na info@sospecial.pl lub telefonicznie:
Asia – 504 004 432
Marta –  605 561 209

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...