facebook web

Wideo eksperckie bez tajemnic - teoria i warsztat w studio TV

Szkolenie, na którym zdobędziesz lub rozszerzysz swoją wiedzę na temat komunikacji wideo w sieci!

Treści wideo są coraz częściej oczekiwane przez media i dlatego chcemy pomagać w ich tworzeniu zarówno początkującym, jak i osobom, które chcą doskonalić swoje umiejętności związane z komunikacją wideo. 

Podczas szkolenia powiemy jak przygotować się do nagrania eksperckiego materiału wideo, jak rozmawiać z dziennikarzami i jak dobrze wypaść przed kamerą. Szkolenie medialne odbywa się w profesjonalnie wyposażonym studiu telewizyjnym infoWire.pl, dzięki czemu każdy uczestnik szkolenia poza wiedzą merytoryczną, zaczerpnie również ćwiczeń praktycznych. Na szkoleniu powiemy również jak dostarczać mediom content wideo, aby mógł być przez nie wykorzystany oraz na co zwrócić uwagę podczas mierzenia wartości komunikacji marki poprzez formaty wideo. 

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

 

PLAN SZKOLENIA:

Jak zainteresować media eksperckim kontentem wideo (Justyna Wasinkiewicz, ok 1h)

1. Jak przygotować się do nagrania eksperckiego

2. Czego unikać w eksperckiej komunikacji wideo

3. Jak działa wideo w mediach

 

II Jak dostarczyć wideo mediom? (Piotr Ślusarczyk, ok 30 min)

1. Wideo własne vs YouTube, Vimeo

2. Wideo w newsroomie - aspekty techniczne

3. Telewizja firmowa - jak upiec dwie pieczenie na jednym ogniu?

 

III Analityka wideo, ekwiwalent reklamowy (Aleksandra Kamińska, ok 40 min)

1. Współczynniki przydatne w pomiarze wartości komunikacji marki za pomocą video

2. Na co należy zwrócić szczególną uwagę w trakcie pomiaru komunikacji

3. Pomiar treści i strategia komunikacji

 

IV Sztuka wystąpień publicznych (Agata Jakóbczak, ok 1h)

1. Jak przygotować się do wystąpienia publicznego

2. Zasady wystąpień przed kamerą i przed publicznością

3. Jak powiedzieć wszystko w 10 sekund, a jak w 3 minuty

 

V Praktyczne warsztaty z wystąpień przed kamerą w studio TV (ok 2h)

1. Nagranie setki w profesjonalnym studio TV z każdym uczestnikiem

2. Analiza setki każdego uczestnika - wskazanie błędów oraz atutów

3. Nagranie wystąpienia publicznego w profesjonalnym studio TV z każdym uczestnikiem

4. Analiza wystąpienia publicznego - wskazanie błędów oraz atutów 

 

Prelegenci: 

Agata Jakóbczak -  ekspertka ds. wystąpień publicznych i medialnych. Agentka znanych dziennikarzy - współwłaścicielka Agencji Artystycznej Face, reprezentującej osoby znane z mediów. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w mediach i reklamie, połączone z doświadczeniem dziennikarskim. Prowadzi Akademię Face, organizując szkolenia medialne, prowadzone przez znanych dziennikarzy. Odpowiada za organizacyjną i merytoryczną stronę szkoleń. Prowadzi wykłady i szkolenia z wystąpień publicznych dla firm i organizacji. Ekspertka ds. wystąpień publicznych Fundacji Business Boutique.

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

Najnowsze

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...

Jak prowadzić “funpaga”?. Codziennie ktoś na świecie zadaje sobie to pytanie. Setki tysięcy osób rozmyśla różne strategie, rozważa pomysły lub wzoruje się na tym co robi konkurencja. Jak zatem prowadzić swojego “funpaga”? Podpowiadamy i zdradzamy największy sekret ludzkości! Są dwie drogi prowadzenia swojej strony na Facebooku. ...

Lepszy niż tradycyjna reklama – sponsoring sportowy przyciągnie klientów i poprawi wizerunek firmy. Tradycyjna reklama już od dawna jest niezbyt efektywna, a na pewno nie tak efektywna, jak życzyłby sobie tego świat biznesu. Przez lata zdążyliśmy się na nią w dużym stopniu uodpornić. Nie lubimy, kiedy ktoś próbuje w ten czy inny (zwykle dość natarczywy i mało wyrafinowany) sposób wcisnąć nam jakiś produkt lub przekonać nas do jakiejś usługi. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...