facebook web

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Konferencja w całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations w social media oraz komunikacji wewnętrznej. Po powrocie do firmy będziesz umiał prowadzić skuteczny PR w internecie, mediach tradycyjnych i wprowadzisz nowe standardy komunikacji wewnętrznej.

 

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

 

JEDYNA W POLSCE PROFESJONALNA KONFERENCJA ZAWODOWA DLA OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA PR ORAZ BUDOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB PUBLICZNYCH

 

HARMONOGRAM KONFERENCJI

 
8.15 – 9.15 Rejestracja uczestników
9.15 – 9.20 Rozpoczęcie konferencji
9.20 – 9.50 Jak praktycznie wykorzystać content marketing w działaniach PR-owych?
9.50 – 10.40 Jak wykorzystywać social media do budowania wizerunku firmy? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.
10.40 – 11.30 Marketing rekomendacji: jak wykorzystać influencerów - trendsetterów, blogerów, youtuberów i ambasadorów marki - w budowaniu relacji z konsumentami?
11.30 – 12.20 Przerwa kawowa i networking
12.20 – 13.10 Jak skutecznie zarządzać reputacją firmy oraz osób publicznych w sytuacjach kryzysowych?
13.10 – 14.00 Jak dobrze przygotować się do wystąpień publicznych, aby nie dać się zaskoczyć nieprzewidzianym sytuacjom?
14.00 – 14.55 Lunch i networking
14.55 – 15.45 Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami i sporządzać atrakcyjny content dla komunikatów prasowych, aby zainteresować media oraz klientów?
15.45 – 16.35 Jak krok po kroku z sukcesem zaplanować i wdrożyć strategię PR w firmie?
16.35 – 16.50 Przerwa kawowa i networking
16.50 – 17.40 Jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy oraz rozwijać komunikację z pracownikami i partnerami firmy/instytucji?
17.40 – 18.30 Jak planować i prowadzić w firmie działania społecznie odpowiedzialne? CSR bez tajemnic.
18.30 Zakończenie konferencji

 

Prelegenci:

  • Łukasz Majewski
  • Beata Tadla
  • Kamil Bolek
  • Monika Czaplicka
  • Kamila Biedrzycka-Osica
  • Artur Jabłoński
  • Justyna Bakalarska
  • Magdalena Urbaniak
  • Andrzej Gruszka

Rejestracja i bilety - http://www.nowoczesny-pr.pl/

Najnowsze

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...