facebook web

Konferencja RODO w marketingu

Czy wiesz, co  wdrożenie RODO oznacza dla Twojej firmy: 

  • aby wysłać do klienta maila z ofertą, będziesz musiał przygotować nawet 10 klauzul informacyjnych i pozyskać tyle zgód, ile przewidujesz celów przetwarzania danych,
  • koniec z praktyką domyślnie zaznaczanych checkboksów  – klient musi świadomie zgodzić się na przesyłanie informacji handlowych, i to po Twojej stronie będzie udowodnienie, że posiadasz taką zgodę,
  • nie będziesz mógł kupić lub korzystać z baz zewnętrznych, by wysłać ofertę, jeśli klienci jednoznacznie nie wyrazili na to zgody,
  • bez zgody klientów nie będziesz mógł ich profilować po takich cechach, jak wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania czy wykonywany zawód i wysyłać im spersonalizowanych ofert.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak nie stracić baz klientów i prowadzić skuteczny marketing po wdrożeniu kontrowersyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, weź udział w wydarzeniu:

 konf-rodo-logo.jpg

Konferencja RODO w marketingu

Promocja i sprzedaż po wdrożeniu RODO i zmianach E-Privacy

23.11.2017 r. Warszawa

 

 

Dzięki udziałowi w konferencji:

  • podpatrzysz skuteczne patenty pozwalające pozyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej i leadów sprzedażowych,
  • poznasz sprytne sposoby na pozyskanie legalnej bazy danych klientów z różnych źródeł, takich jak: telefon, SMS, czat, numer IP, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,
  • dowiesz się, jak nie stracić klientów w kanale social media po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online,
  • poznasz nowe zasady, jak legalnie sprzedawać przez  call center oraz outsourcować usługi  tym kanałem według nowych zasad,
  • ominiesz ograniczenia, które zakazują automatycznego profilowania klientów według  płci, zainteresowań, miejsca zamieszkania, wieku,
  • dostosujesz  do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności  e-sklepu oraz będziesz wiedzieć, jak korzystać z plików  cookies oraz remarketingu według zmienionych wytycznych.

 

Program konferencji

Panel 1

RODO i E-Privacy z perspektywy Menedżera Sprzedaży  –  jak zmieni się prowadzenie promocji i sprzedaży w związku z wdrożeniem kontrowersyjnych przepisów

Panel 2

Audyt i nowa baza danych klientów –  w jaki sposób przeprowadzić kontrolę dotychczasowych działań sprzedażowych i pozyskiwać nowych klientów na zmienionych zasadach  

Panel 3

Nowa rzeczywistość marketingu – prowadzenie promocji i sprzedaży w kanałach online i offline  po wdrożeniu RODO

Panel 4

Jak inne firmy przygotowują się do wdrożenia zmienionych przepisów – najefektywniejsze rozwiązania

 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji:

  • przedstawiamy skuteczne sposoby, które w szybki sposób i niskim kosztem umożliwią prowadzenie sprzedaży w Twojej firmie na nowych zasadach,
  • pokazujemy, jak wiodące firmy przygotowują się do wdrożenia nowych przepisów, by nie stracić swojej bazy i móc legalnie promować  produkty i usługi,
  • stawiamy na dużą praktyczność naszej konferencji – nie omawiamy żmudnych przepisów prawnych, tylko dajemy gotowe rozwiązania, które od razu można wykorzystać w u siebie,
  • naszą dewizą jest wysoka jakość – do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z dziedziny ochrony danych osobowych, specjalizujących się w zagadnieniach sprzedaży i marketingu, których nazwiska gwarantują  dużą merytoryczność wykładu,
  • stwarzamy  niepowtarzalną okazję spotkania specjalistów ze swojej branży – podczas konferencji będziesz mógł  wymienić się doświadczeniem  i zasięgnąć opinii przedstawicieli innych firm, którzy odpowiadają za wdrożenie RODO.

Więcej na temat konferencji: http://bit.ly/2wNAk1d

Najnowsze

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...