Zaangażowany zespół – jak utrzymać efektywność

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI: 

  • Masz problem z realizacją celów i planów w zespole.
  • Spada stopień zaangażowania i motywacji pracowników.
  • Potrzebujesz szybkich efektów w zarządzaniu zespołem.
  • Planujesz zmotywować siebie i swoich pracowników.
  • Chcesz zwiększyć skuteczność.
  • Poszukujesz nowych, naprawdę efektywnych rozwiązań dla wymagających menadżerów.
  • Dotychczasowe narzędzia motywacyjne nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.
  • Chcesz usprawnić komunikację a Twój zespół jest trudny, różnorodny i składa się z przedstawicieli różnych generacji.
  • Pragniesz efektywnie zarządzać relacjami w pracy: z przełożonym, pracownikami, dostawcami, klientami, lecz pewne zachowania mocno Cię irytują.
 

CO ZYSKASZ: 

  • Dowiesz się, jak angażować ludzi, którzy są inni od Ciebie.
  • Poznasz mechanizm wewnętrznej motywacji.
  • Nauczysz się rozpoznawać motywatory swoje i swoich pracowników.
  • Dowiesz się jak rozpoznawać potrzeby pracowników zgodnie z ich systemem wartości.
  • Poznasz narzędzia motywacyjne zgodne z systemem wartości pracowników i ich potrzebami.
  • Nauczysz się jak indywidualnie motywować, by osiągać wspólne cele.
  • Nauczysz się wyznaczać cele zgodne z potrzebami i potrzebami członków zespołu.
  • Będziesz wiedział, jak egzekwować zadania.

 

PROGRAM: 

I dzień – zajęcia interaktywne, ćwiczenia symulacyjne, autodiagnoza 

1. Jak zarządzasz motywacją swoją i zespołu – ankieta sprawdzająca.
2. Czym jest motywacja wewnętrzna – jej siła – przykłady z biznesu.
3. Teorie motywacji i ich zastosowanie w biznesie - przykłady z Polski i ze świata.
4. 16 motywatorów – teoria Reiss Motivation Profile.
5. Jak diagnozować motywację – rozpoznanie własnych motywatorów i motywatorów zespołu.
6. Co ludzi motywuje do realizacji zadań i jak to odkryć.
7. Ślepe plamy w motywacji – błąd własnej perspektywy. 

II dzień – warsztaty, praca w zespołach, odkrywanie i modelowanie zachowań 

1. Jak rozpoznawać motywację członków zespołu na podstawie ich codziennej komunikacji? – interaktywny wykład.
2. Jak rozpoznawać motywację na podstawie codziennych zachowań i w sytuacjach nietypowych, podczas trudnych projektów? – interaktywna praca w grupach.
3. Jak motywować „trudnych pracowników”? na przykładzie abstrakcyjnym lub z własnej firmy – ćwiczenia w grupach.
4. Motywatory a realizacja celów na podstawie modelu Chcieć/Móc/Potrafić – ćwiczenia w parach, opracowanie listy rozwiązań.
5. Ewaluacja – motywacja a zaangażowanie.

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/zaangazowany-zespol-jak-utrzymac-efektywnosc/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/zaangazowany-zespol-jak-utrzymac-efektywnosc/zapisz-sie/.

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...