facebook web

Zaangażowany zespół – jak utrzymać efektywność

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI: 

  • Masz problem z realizacją celów i planów w zespole.
  • Spada stopień zaangażowania i motywacji pracowników.
  • Potrzebujesz szybkich efektów w zarządzaniu zespołem.
  • Planujesz zmotywować siebie i swoich pracowników.
  • Chcesz zwiększyć skuteczność.
  • Poszukujesz nowych, naprawdę efektywnych rozwiązań dla wymagających menadżerów.
  • Dotychczasowe narzędzia motywacyjne nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.
  • Chcesz usprawnić komunikację a Twój zespół jest trudny, różnorodny i składa się z przedstawicieli różnych generacji.
  • Pragniesz efektywnie zarządzać relacjami w pracy: z przełożonym, pracownikami, dostawcami, klientami, lecz pewne zachowania mocno Cię irytują.
 

CO ZYSKASZ: 

  • Dowiesz się, jak angażować ludzi, którzy są inni od Ciebie.
  • Poznasz mechanizm wewnętrznej motywacji.
  • Nauczysz się rozpoznawać motywatory swoje i swoich pracowników.
  • Dowiesz się jak rozpoznawać potrzeby pracowników zgodnie z ich systemem wartości.
  • Poznasz narzędzia motywacyjne zgodne z systemem wartości pracowników i ich potrzebami.
  • Nauczysz się jak indywidualnie motywować, by osiągać wspólne cele.
  • Nauczysz się wyznaczać cele zgodne z potrzebami i potrzebami członków zespołu.
  • Będziesz wiedział, jak egzekwować zadania.

 

PROGRAM: 

I dzień – zajęcia interaktywne, ćwiczenia symulacyjne, autodiagnoza 

1. Jak zarządzasz motywacją swoją i zespołu – ankieta sprawdzająca.
2. Czym jest motywacja wewnętrzna – jej siła – przykłady z biznesu.
3. Teorie motywacji i ich zastosowanie w biznesie - przykłady z Polski i ze świata.
4. 16 motywatorów – teoria Reiss Motivation Profile.
5. Jak diagnozować motywację – rozpoznanie własnych motywatorów i motywatorów zespołu.
6. Co ludzi motywuje do realizacji zadań i jak to odkryć.
7. Ślepe plamy w motywacji – błąd własnej perspektywy. 

II dzień – warsztaty, praca w zespołach, odkrywanie i modelowanie zachowań 

1. Jak rozpoznawać motywację członków zespołu na podstawie ich codziennej komunikacji? – interaktywny wykład.
2. Jak rozpoznawać motywację na podstawie codziennych zachowań i w sytuacjach nietypowych, podczas trudnych projektów? – interaktywna praca w grupach.
3. Jak motywować „trudnych pracowników”? na przykładzie abstrakcyjnym lub z własnej firmy – ćwiczenia w grupach.
4. Motywatory a realizacja celów na podstawie modelu Chcieć/Móc/Potrafić – ćwiczenia w parach, opracowanie listy rozwiązań.
5. Ewaluacja – motywacja a zaangażowanie.

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/zaangazowany-zespol-jak-utrzymac-efektywnosc/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/zaangazowany-zespol-jak-utrzymac-efektywnosc/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...