facebook web

Prezentacje biznesowe, które sprzedają

dodaj wydarzenie do kalendarza

CZY WIESZ, ŻE 

  • 91% Uczestników podczas prezentacji jest znudzonych
  • 39% Uczestników przysypia podczas prezentacji firmowych
  • 37% czasu spędzamy na prezentacjach i spotkaniach

A co robią uczestnicy Twoich prezentacji? W której grupie się znajdują – tych dziewięćdziesięciu procentach czy tych dziesięciu?

Czy podczas prezentacji osiągasz swoje założone przed prezentacją cele?

Celem szkolenia jest przygotowanie Ciebie do opracowania i przeprowadzenia Efektywnej Prezentacji Biznesowej.

Prezentacja biznesowa może przybierać rożne formy- od wewnętrznej firmowej prezentacji opisującej wyniki, status projektów po prezentacje handlowe z kilkuosobową reprezentacją klienta, aż po wystąpienia na konferencjach do dużej publiczności. W trakcie warsztatu będziemy pracować w trzech obszarach Publiczność, Prezenter, Prezentacja

Efektywna prezentacja to taka, po której publiczność jest zadowolona, a prezenter osiąga zakładany cel. 

KORZYŚCI Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA

Nauczysz się

  • Skutecznie prezentować
  • Zbudować Swój Autorytet na scenie i relacje z publicznością
  • Właściwie poruszać się po scenie, zastosować właściwą gestykulację wzmacniającą Twój przekaz

Zmienisz

  • paraliżujący Ciebie stres w pozytywną pewność siebie
  • nudnego Power Pointa w angażujące wystąpienie
  • sztampowe rozpoczęcie prezentacji na atrakcyjne i bezpieczne – inne niż 99% prezenterów co pozwoli Tobie wyróżnić się i zostać zapamiętanym

Otrzymasz

  • Receptę na skuteczną prezentacji
  • Schemat odpowiedzi na pytania i trudne pytania
  • Narzędzia do właściwego przekazu merytorycznego prezentacji

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI  

ZARZĄDZASZ

  • Zespołem
  • Projektami
  • Sprzedażą
  • Działem lub Firmą

SPRZEDAJESZ

  • Produkt lub usługę
  • Informację lub pomysł
  • Siebie i swoje kompetencje

INFORMUJESZ

  • Klientów na spotkaniach i konfeferencjach
  • Pracowników  firmy
  • Zarząd i kierownictwo firmy

 

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMUJESZ:  

  • materiał szkoleniowy
  • praktyczne zajęcia warsztatowe
  • Symulacje realnych kontaktów z widownią
  • pracę z kamerą (nagrywania i analiza)
  • informację zwrotną, która pozwoli Tobie zniwelować słabe strony prezentacji i wzmocnić Twoje talenty
  • umiejętność zastosowania  balansu przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych: Power Point, Audio, Video, Flipczart
  • wiedzę i doświadczenie, które pozwoli Tobie świetnie prezentować i być zapamiętanym przez publiczność
  • podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego

 

PROGRAM  

Publiczność

  • Oddziaływanie na publiczność i budowanie pozytywnej atmosfery
  • Poznaj swoją publiczność – jak ją poznać, skoro jej nie znasz? Różne grupy odbiorców przekazu wymagają dopasowania stylu przekazu,
  • TEZA Co chcesz przekazać? Po co mówisz? Czego oczekujesz od widowni?
  • Zarządzanie stanem i emocjami widowni, przyciągnięcie uwagi
  • Pytania z sali – pułapka czy pomoc? Schematy odpowiedzi na trudne pytania
  • Jak sprawić, aby wystąpienie było skuteczne – czyli publiczność zrobi to co zaplanowaliśmy

Prezenter

  • Przygotowanie Prezentera (Przygotuj siebie mentalnie i merytorycznie)
  • Zbudowanie pozycji EKSPERTA i swojego właściwego wizerunku
  • Przekazanie publiczności Twojej pewności siebie i entuzjazmu, którym zbudujesz swoją wiarygodność
  • Opanowanie stresu – zarządzanie tremą i bycie zrelaksowanym w trakcie prezentacji – brzmi jak wyprawa na Marsa?
  • Poznasz siebie:
  1. jakie masz reakcje stojąc przed publicznością?
  2. co się dzieje w momencie, kiedy jesteś zestresowany?
  3. jak reagujesz, kiedy wszyscy na Ciebie patrzą?
  • Przełamanie własnego impasu– czasami następują momenty, kiedy prezenter stoi na środku i całkowicie zapomina co ma powiedzieć- brzmi znajomo – po tym kursie pożegnasz się z tym uczuciem
  • Komunikacja niewerbalna (używanie emocji, gestykulacja, kontakt wzrokowy, język ciała, cisza)
  • Nawyki dobre i złe podczas prezentowania
  • Jak unikać błędów podczas prezentacji?
  • Prezentacja to Sprzedaż: pomysłów, produktów, rozwiązań… Siebie jako prezentera, specjalistę, menadżera…
  • Twój język działa!!!  Może Cię wspierać albo osłabiać -  Ty zdecydujesz…
  • Krótki komunikat vs długa wypowiedź – co działa lepiej i jak to zrobić

Prezentacja Struktura i Narzędzia

  • Przygotowanie prezentacji (treść i otoczenie)
  • STRUKTURA wystąpienia i prezentacji
  • Zestrukturyzowanie przekazu w sposób klarowny, jednoznaczny, który wywiera wpływ na odbiorców.
  • Struktura i Forma komunikatu
  • Zawartość prezentacji – Informacja – jak co i kiedy przekazać?
  • Jak efektywnie prezentować fakty i dane, aby przekonać swoją publiczność
  • Trudne chwile podczas prezentacji – będą na pewno- jak się zachować
  • Używania materiałów pomocniczych, co do czego jest potrzebne i kiedy?
  • Jak używać Power Pointa i nie zrobić sobie krzywdy-czyli PowerPoint przyjaciel czy wróg?
  • Razem czy osobno? Więcej niż jedna osoba na scenie.
 

FORMA PROWADZENIA WARSZTATU 

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Zajęcia warsztatowe
  • Symulacje realnych kontaktów z widownią
  • Praca z kamerą (nagrywania i analiza)
  • Przykłady dobrych praktyk
  • Coaching i konsultacje indywidualne

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/szkolenie-prezentacje/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/prezentacje/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...