Negocjacje strategiczne – zespołowe i wielostronne

CELE SZKOLENIA 

Zwykłe strategie typu „win/win” i „win/lose” przestają być adekwatne do wyzwań stawianych podczas negocjacji na szczeblu strategicznym.

Obecni liderzy, muszą negocjować z wieloma potencjalnymi partnerami, klientami, konkurentami, komplementariuszami, dostawcami, inwestorami i związkami zawodowymi. Negocjacje te odbywają się często na rynkach międzynarodowych.

Celem zajęć jest zgłębienie kluczowych koncepcji i umiejętności, które pozwalają negocjatorowi tworzyć i zawłaszczać wartość w tego typu negocjacjach oraz pokazanie jak radzić sobie trudnościami, gdy należy:

  • zsynchronizować negocjacje „zewnętrzne” z „wewnętrznymi” – między firmami i w ramach firmy
  • brać udział w negocjacjach, gdzie uczestniczy wielu niejednolitych partnerów, z których, każdy ma co najmniej kilka celów, negocjują wiele kwestii i mają ograniczenia czasowe

 

PROGRAM SZKOLENIA 

Aby pokazać idee zawarte w celach szkolenia, uczestnicy będą rozgrywać zespołowo gry symulacyjne i analizować studia przypadków dotyczące aliansów strategicznych dużych projektów dotyczących infrastruktury lub kontraktów z kluczowymi partnerami.



Dzień I – 

Negocjacje w trzecim wymiarze (koncepcja „3D Negotiation”) oraz problemy w komunikowaniu się i podejmowaniu decyzji.

Dzień II

 – Negocjacje zespołowe

 zostaną przedstawione i przedyskutowanie z uczestnikami następujące zagadnienia:


  • organizacja zespołu
  • przełożenie interesów na kwestie negocjacyjne
  • pakietowe dochodzenie do consensusu
  • jak zabezpieczać i dyskutować ryzyka finansowe, terminowe
  • współpraca w zespole i ustalanie procedur postępowania z partnerem
  • balansowanie między interesami długo i krótkookresowymi
  • wpływ jasności przekazu informacji na wynik umowy
  • jak konstruować umowę
  • budowanie relacji oraz zaufania i ich wpływ na umowę – okno na proces

Podstawowe kwestie tych negocjacji są związane z negocjowaniem przyszłych ryzyk finansowych i technologicznych oraz sposobów zabezpieczenia się przed nimi.


 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje-zespolowe-i-wielostronne/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje-zespolowe-i-wielostronne/zapisz-sie/.

Najnowsze

Z hejtem trzeba walczyć systemowo. „Hejt, generalnie w sieci, w socialu, potrafi doprowadzić do wielkich tragedii […] i absolutnie temu się trzeba przeciwstawiać, absolutnie trzeba szukać rozwiązań, nawet systemowych, żeby tego nie było, żeby chronić nas wszystkich, ludzi, którzy tam funkcjonują” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

A czy twój kontent żre w internecie?. „W przypadku kontentu bardzo ważne jest to, do kogo z tym kontentem idziemy, gdzie go będziemy publikować. Tak naprawdę to jest klucz” – mówi Angelika Jeżewska, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Czy reklamy w podkastach mają rację bytu?. Jak pokazuje przykład audycji Tima Ferrissa, reklamowanie produktów w podkastach może się sprawdzić. Zobacz wypowiedź Karola Stryi, chief podcast officera w Storia by Abstra. ...

Czy eksperci są jeszcze mediom potrzebni?. „Dla większości mediów liczy się szybka informacja, krótki news, często bardzo pobieżny, ale są jeszcze na szczęście w Polsce i na świecie takie media, które głębiej wchodzą, analizują, szukają większych przyczyn” – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. ...

Uważaj, komu wysyłasz mejle. W Polsce sąd przyznał zadośćuczynienie za spam. Wysłanie nawet jednego mejla zawierającego tzw. niezamówioną informację handlową (czyli po prostu spam) narusza dobra osobiste: spokój wewnętrzny, prywatność czy swobodę korespondencji – do takiego wniosku doszedł Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie i przyznał 500 zł zadośćuczynienia mężczyźnie, który pozwał jedną ze spółek za przesłanie na jego (nieimienny) adres niechcianej wiadomości. ...

Komunikacja kierowana do konsumentek będzie się zmieniać, ale wolno. „[Mężczyźni] bardzo często nie rozumieją nas kobiet. Jest im trudno załapać, że skończyły się czasy, kiedy wystarczyło wynająć ładną buzię, która ma 200 tys. lajków na Instagramie, żeby zyskać wiarygodność i życzliwość konsumentek” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...

Kiedy firma powinna przeprowadzać zmiany. „Oczywiście [do zmian] najchętniej podchodzą firmy, które znalazły się w sytuacji kryzysowej. Tyle tylko, że wtedy mamy do czynienia ze zmianą gwałtowną, która wymaga ruchów na wielu obszarach […]. Firmy, które myślą o zmianie […] wtedy, kiedy dzieje się dobrze, to firmy, które najczęściej odnoszą sukces” – mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director z agencji Dragon Rouge. ...

PR daje korzyści, ale trzeba to umieć wykazać. Jak udowodnić, że PR czy komunikacja w firmie przynoszą realną wartość? Zobacz wypowiedź Joanny Frąckowiak, commercial communication lead w Microsofcie. ...

Hejt szansą dla branży PR. Agencje interaktywne często nie radzą sobie z hejtem w mediach społecznościowych. Gdy problem staje się poważny, potrzeba interwencji specjalistów… Zobacz wypowiedź Adama Łaszyna, prezesa agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Jakie produkty zdobywają serca kobiet. „Żeby kreować produkty, których kobiety będą pożądać, którymi się będą ekscytować, trzeba przede wszystkim poznać kobiece potrzeby. Z tego, co widzę, wielu marketerów, myśląc o kobiecych potrzebach, koncentruje się na tych tradycyjnych, stereotypowych” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...