facebook web

Negocjacje strategiczne – zespołowe i wielostronne

dodaj wydarzenie do kalendarza

CELE SZKOLENIA 

Zwykłe strategie typu „win/win” i „win/lose” przestają być adekwatne do wyzwań stawianych podczas negocjacji na szczeblu strategicznym.

Obecni liderzy, muszą negocjować z wieloma potencjalnymi partnerami, klientami, konkurentami, komplementariuszami, dostawcami, inwestorami i związkami zawodowymi. Negocjacje te odbywają się często na rynkach międzynarodowych.

Celem zajęć jest zgłębienie kluczowych koncepcji i umiejętności, które pozwalają negocjatorowi tworzyć i zawłaszczać wartość w tego typu negocjacjach oraz pokazanie jak radzić sobie trudnościami, gdy należy:

  • zsynchronizować negocjacje „zewnętrzne” z „wewnętrznymi” – między firmami i w ramach firmy
  • brać udział w negocjacjach, gdzie uczestniczy wielu niejednolitych partnerów, z których, każdy ma co najmniej kilka celów, negocjują wiele kwestii i mają ograniczenia czasowe

 

PROGRAM SZKOLENIA 

Aby pokazać idee zawarte w celach szkolenia, uczestnicy będą rozgrywać zespołowo gry symulacyjne i analizować studia przypadków dotyczące aliansów strategicznych dużych projektów dotyczących infrastruktury lub kontraktów z kluczowymi partnerami.



Dzień I – 

Negocjacje w trzecim wymiarze (koncepcja „3D Negotiation”) oraz problemy w komunikowaniu się i podejmowaniu decyzji.

Dzień II

 – Negocjacje zespołowe

 zostaną przedstawione i przedyskutowanie z uczestnikami następujące zagadnienia:


  • organizacja zespołu
  • przełożenie interesów na kwestie negocjacyjne
  • pakietowe dochodzenie do consensusu
  • jak zabezpieczać i dyskutować ryzyka finansowe, terminowe
  • współpraca w zespole i ustalanie procedur postępowania z partnerem
  • balansowanie między interesami długo i krótkookresowymi
  • wpływ jasności przekazu informacji na wynik umowy
  • jak konstruować umowę
  • budowanie relacji oraz zaufania i ich wpływ na umowę – okno na proces

Podstawowe kwestie tych negocjacji są związane z negocjowaniem przyszłych ryzyk finansowych i technologicznych oraz sposobów zabezpieczenia się przed nimi.


 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje-zespolowe-i-wielostronne/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje-zespolowe-i-wielostronne/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...