facebook web

Negocjacje strategiczne – zespołowe i wielostronne

dodaj wydarzenie do kalendarza

CELE SZKOLENIA 

Zwykłe strategie typu „win/win” i „win/lose” przestają być adekwatne do wyzwań stawianych podczas negocjacji na szczeblu strategicznym.

Obecni liderzy, muszą negocjować z wieloma potencjalnymi partnerami, klientami, konkurentami, komplementariuszami, dostawcami, inwestorami i związkami zawodowymi. Negocjacje te odbywają się często na rynkach międzynarodowych.

Celem zajęć jest zgłębienie kluczowych koncepcji i umiejętności, które pozwalają negocjatorowi tworzyć i zawłaszczać wartość w tego typu negocjacjach oraz pokazanie jak radzić sobie trudnościami, gdy należy:

  • zsynchronizować negocjacje „zewnętrzne” z „wewnętrznymi” – między firmami i w ramach firmy
  • brać udział w negocjacjach, gdzie uczestniczy wielu niejednolitych partnerów, z których, każdy ma co najmniej kilka celów, negocjują wiele kwestii i mają ograniczenia czasowe

 

PROGRAM SZKOLENIA 

Aby pokazać idee zawarte w celach szkolenia, uczestnicy będą rozgrywać zespołowo gry symulacyjne i analizować studia przypadków dotyczące aliansów strategicznych dużych projektów dotyczących infrastruktury lub kontraktów z kluczowymi partnerami.



Dzień I – 

Negocjacje w trzecim wymiarze (koncepcja „3D Negotiation”) oraz problemy w komunikowaniu się i podejmowaniu decyzji.

Dzień II

 – Negocjacje zespołowe

 zostaną przedstawione i przedyskutowanie z uczestnikami następujące zagadnienia:


  • organizacja zespołu
  • przełożenie interesów na kwestie negocjacyjne
  • pakietowe dochodzenie do consensusu
  • jak zabezpieczać i dyskutować ryzyka finansowe, terminowe
  • współpraca w zespole i ustalanie procedur postępowania z partnerem
  • balansowanie między interesami długo i krótkookresowymi
  • wpływ jasności przekazu informacji na wynik umowy
  • jak konstruować umowę
  • budowanie relacji oraz zaufania i ich wpływ na umowę – okno na proces

Podstawowe kwestie tych negocjacji są związane z negocjowaniem przyszłych ryzyk finansowych i technologicznych oraz sposobów zabezpieczenia się przed nimi.


 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje-zespolowe-i-wielostronne/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje-zespolowe-i-wielostronne/zapisz-sie/.

Najnowsze

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”. „Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?. Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Członkini zarządu PSPR poważnie poszkodowana w wypadku. Trwa zbiórka na leczenie. 22 grudnia 2019 r. w Częstochowie doszło do groźnego wypadku z udziałem pieszych. Kierowca – pijany w momencie zatrzymania przez policję – wjechał samochodem w zaparkowane auto, które uderzyło w znajdujące się na chodniku osoby. ...

Ludzie nie chcą reklam, tylko wartościowej treści. „Content marketing działa według mnie lepiej od standardowej reklamy, ponieważ po prostu jest przesyt reklam dookoła i ludzie tego już nie chcą widzieć. Istnieje takie zjawisko jak ślepota banerowa i w dzisiejszych czasach ludzie właśnie słuchają rekomendacji, słuchają wartościowej treści, a nie chcą oglądać zwykłej reklamy, ponieważ to na nich po prostu już przestało działać”...

Wyzwania współczesnego PR-u. „Jako PR-owcy nie możemy wpadać w takie myślenie, że statystyki są najważniejsze, zasięgi są najważniejsze. Do niedawna leczyliśmy się z tzw. wskaźnika AVE, a dzisiaj trochę wchodzimy we wskaźniki zasięgów. ...

Czy kobiety wierzą w swoją wartość na rynku pracy?. „Kobiety już wiedzą, że są warte. Wiedzą, że np. mogą występować o wyższą płacę” – mówi Ewa Rumińska-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. Zobacz całą wypowiedź. ...