facebook web

Psychologia negocjacji w trudnych sytuacjach biznesowych. Jak poziomy świadomości, przekonania, nawyki i biologia determinują nasze kontrakty

dodaj wydarzenie do kalendarza

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMUJESZ 

  • Przerwy kawowe złożone z ciasteczek domowego wypieku, owoców i warzyw oraz dwudaniowy obiad dostępny także w wersji wegetariańskiej lub bezglutenowej.
  • 14 tygodniowy moduł rozwojowy – po szkoleniu pisemny program tworzenia dobrych nawyków zakończony feedbackiem od prowadzących.
  • Materiały szkoleniowe zawierające praktyczne narzędzia do budowania świadomości i kształtowania nawyków i przekonań, które mają kluczowy wpływ na relacje z partnerami
    w biznesie.
  • Materiały uzupełniające, które pozwolą Ci z łatwością pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze.
  • Uczestnictwo w warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonych trenerów, z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim oraz doświadczonych w prowadzeniu szkoleń dla najwyższej kadry managerskiej i pracowników z największym potencjałem do rozwoju.
  • Podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego.

CELE SZKOLENIA 

  • Jak często masz wrażenie, że Twoi partnerzy są trudni,  nie rozumieją Ciebie i pomimo wielokrotnego powtarzania nadal nie osiągasz zamierzonego celu?
  • A może zdarza Ci się czuć bezradność jeżeli po raz kolejny sprawy toczą się niezgodnie z ustaleniami?  
  • Czy kiedyś zadawałeś sobie pytanie co mogłeś zrobić inaczej, gdybyś nie poniosły Cię emocje?

Badania Duke University wskazują, że ponad 40% działań podejmowanych przez ludzi są ich nieświadomymi decyzjami, nawykami. Czy wiesz, które z Twoich nawyków decydują o sukcesie w negocjacjach?

Podczas szkolenia nauczymy Cię różnych narzędzi, które pozwalają zrozumieć praprzyczynę naszych przekonań w życiu prywatnym i biznesowym. Pokażemy, jak dać sobie radę w trudnych sytuacjach biznesowych wykorzystując psychologię negocjacji. Innymi słowy dowiesz się jak zachowania, nawyki, przekonania i wartości determinują sposób i efekty prowadzonych negocjacji oraz Twoją produktywność. Zobaczysz jak tracisz pieniądze przez ograniczające przekonania i nawyki oraz rozpoczniesz pracę nad ich zmianą. Ponadto, zobaczysz, jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji i efekty w pracy – będziesz miał okazję doświadczyć tego na sobie podczas warsztatów. Z zupełnie nowej strony odpowiesz sobie na pytanie, co sprawia, że z jednymi osobami budujemy relacje szybko – nadajemy na tych samych falach, a z innymi jest nam na tyle trudno współpracować, iż nie realizujemy projektów i nie osiągamy celów.

Podczas szkolenia zaprezentujemy inspiracyjną koncepcję Spiral Dynamics, która tłumaczy różnice między ludźmi pod względem ich świadomości – przekonań, zachowań i wartości. Nauczysz się jak skutecznie komunikować się z parterem dostosowując argumentację do jego poziomu świadomości. Pokażemy Ci za pomocą Spiral Dynamics jak lepiej dopasować komunikaty i budować relacje by osiągać wyższe wskaźniki wartości dodanej dla organizacji.

 

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Nawyk, jak nim zarządzać, aby wpływał pozytywnie nawet na trudne sytuacje negocjacyjne
  • Świadoma selekcja i priorytetyzowanie zadań, kontraktów i partnerów biznesowych.
  • Wpływ emocji i hormonów na rezultat podczas trudnych negocjacji i świadomie zarządzanie nimi
  • Co warto aby biznes wziął z neuronauki? Co determinuje Twoje decyzje i zachowanie podczas rozmowy z partnerami biznesowymi?
  • Jak świadomie zarządzać sobą i relacją z partnerami w biznesie – na poziomie mentalnym i fizjologii?
  • Jak komunikować się z trudnymi partnerami?
  • Jak różnice w poziomach świadomości wpływają na relacje i kontrakty – Techniki zastosowania modelu Spiral Dynamics w trudnych negocjacjach
  • Mechanizm podejmowania decyzji i tworzenia komunikatów podczas trudnych negocjacji.
  • Rozumienie postrzegania czasu i jego wpływ na podejmowane decyzje.
  • Zmiany w negocjacjach – jak je wprowadzić w życie wbrew swoim nawykom i oporowi otoczenia?
  • Techniki zarządzania sobą i nawykami, celem osiągnięcia wyższych wskaźników biznesowych

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/psychologianegocjacji/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/psychologia-negocjacji-w-trudnych-sytuacjach-biznesowych/warunki-uczestnictwa/.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...