facebook web

Psychologia negocjacji w trudnych sytuacjach biznesowych. Jak poziomy świadomości, przekonania, nawyki i biologia determinują nasze kontrakty

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMUJESZ 

  • Przerwy kawowe złożone z ciasteczek domowego wypieku, owoców i warzyw oraz dwudaniowy obiad dostępny także w wersji wegetariańskiej lub bezglutenowej.
  • 14 tygodniowy moduł rozwojowy – po szkoleniu pisemny program tworzenia dobrych nawyków zakończony feedbackiem od prowadzących.
  • Materiały szkoleniowe zawierające praktyczne narzędzia do budowania świadomości i kształtowania nawyków i przekonań, które mają kluczowy wpływ na relacje z partnerami
    w biznesie.
  • Materiały uzupełniające, które pozwolą Ci z łatwością pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze.
  • Uczestnictwo w warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonych trenerów, z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim oraz doświadczonych w prowadzeniu szkoleń dla najwyższej kadry managerskiej i pracowników z największym potencjałem do rozwoju.
  • Podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego.

CELE SZKOLENIA 

  • Jak często masz wrażenie, że Twoi partnerzy są trudni,  nie rozumieją Ciebie i pomimo wielokrotnego powtarzania nadal nie osiągasz zamierzonego celu?
  • A może zdarza Ci się czuć bezradność jeżeli po raz kolejny sprawy toczą się niezgodnie z ustaleniami?  
  • Czy kiedyś zadawałeś sobie pytanie co mogłeś zrobić inaczej, gdybyś nie poniosły Cię emocje?

Badania Duke University wskazują, że ponad 40% działań podejmowanych przez ludzi są ich nieświadomymi decyzjami, nawykami. Czy wiesz, które z Twoich nawyków decydują o sukcesie w negocjacjach?

Podczas szkolenia nauczymy Cię różnych narzędzi, które pozwalają zrozumieć praprzyczynę naszych przekonań w życiu prywatnym i biznesowym. Pokażemy, jak dać sobie radę w trudnych sytuacjach biznesowych wykorzystując psychologię negocjacji. Innymi słowy dowiesz się jak zachowania, nawyki, przekonania i wartości determinują sposób i efekty prowadzonych negocjacji oraz Twoją produktywność. Zobaczysz jak tracisz pieniądze przez ograniczające przekonania i nawyki oraz rozpoczniesz pracę nad ich zmianą. Ponadto, zobaczysz, jak układ limbiczny, kora mózgowa oraz hormony determinują sposób prowadzenia negocjacji i efekty w pracy – będziesz miał okazję doświadczyć tego na sobie podczas warsztatów. Z zupełnie nowej strony odpowiesz sobie na pytanie, co sprawia, że z jednymi osobami budujemy relacje szybko – nadajemy na tych samych falach, a z innymi jest nam na tyle trudno współpracować, iż nie realizujemy projektów i nie osiągamy celów.

Podczas szkolenia zaprezentujemy inspiracyjną koncepcję Spiral Dynamics, która tłumaczy różnice między ludźmi pod względem ich świadomości – przekonań, zachowań i wartości. Nauczysz się jak skutecznie komunikować się z parterem dostosowując argumentację do jego poziomu świadomości. Pokażemy Ci za pomocą Spiral Dynamics jak lepiej dopasować komunikaty i budować relacje by osiągać wyższe wskaźniki wartości dodanej dla organizacji.

 

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Nawyk, jak nim zarządzać, aby wpływał pozytywnie nawet na trudne sytuacje negocjacyjne
  • Świadoma selekcja i priorytetyzowanie zadań, kontraktów i partnerów biznesowych.
  • Wpływ emocji i hormonów na rezultat podczas trudnych negocjacji i świadomie zarządzanie nimi
  • Co warto aby biznes wziął z neuronauki? Co determinuje Twoje decyzje i zachowanie podczas rozmowy z partnerami biznesowymi?
  • Jak świadomie zarządzać sobą i relacją z partnerami w biznesie – na poziomie mentalnym i fizjologii?
  • Jak komunikować się z trudnymi partnerami?
  • Jak różnice w poziomach świadomości wpływają na relacje i kontrakty – Techniki zastosowania modelu Spiral Dynamics w trudnych negocjacjach
  • Mechanizm podejmowania decyzji i tworzenia komunikatów podczas trudnych negocjacji.
  • Rozumienie postrzegania czasu i jego wpływ na podejmowane decyzje.
  • Zmiany w negocjacjach – jak je wprowadzić w życie wbrew swoim nawykom i oporowi otoczenia?
  • Techniki zarządzania sobą i nawykami, celem osiągnięcia wyższych wskaźników biznesowych

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/psychologianegocjacji/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/psychologia-negocjacji-w-trudnych-sytuacjach-biznesowych/warunki-uczestnictwa/.

Najnowsze

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”. „Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?. Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

Członkini zarządu PSPR poważnie poszkodowana w wypadku. Trwa zbiórka na leczenie. 22 grudnia 2019 r. w Częstochowie doszło do groźnego wypadku z udziałem pieszych. Kierowca – pijany w momencie zatrzymania przez policję – wjechał samochodem w zaparkowane auto, które uderzyło w znajdujące się na chodniku osoby. ...

Ludzie nie chcą reklam, tylko wartościowej treści. „Content marketing działa według mnie lepiej od standardowej reklamy, ponieważ po prostu jest przesyt reklam dookoła i ludzie tego już nie chcą widzieć. Istnieje takie zjawisko jak ślepota banerowa i w dzisiejszych czasach ludzie właśnie słuchają rekomendacji, słuchają wartościowej treści, a nie chcą oglądać zwykłej reklamy, ponieważ to na nich po prostu już przestało działać”...

Wyzwania współczesnego PR-u. „Jako PR-owcy nie możemy wpadać w takie myślenie, że statystyki są najważniejsze, zasięgi są najważniejsze. Do niedawna leczyliśmy się z tzw. wskaźnika AVE, a dzisiaj trochę wchodzimy we wskaźniki zasięgów. ...

Czy kobiety wierzą w swoją wartość na rynku pracy?. „Kobiety już wiedzą, że są warte. Wiedzą, że np. mogą występować o wyższą płacę” – mówi Ewa Rumińska-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. Zobacz całą wypowiedź. ...