facebook web

Budowanie zespołu i relacji z partnerami w biznesie – neurowspółpraca w oparciu o style myślenia i działania FRIS

dodaj wydarzenie do kalendarza

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI: 

  • pracujesz w zespole, niezależnie od tego, czy nim zarządzasz czy jesteś jego członkiem
  • współpracujesz z partnerami biznesowymi i chcesz polepszyć swój sposób prowadzenia rozmów oraz negocjacji
  • chcesz poznać, jak skuteczniej się komunikować oraz jak łatwiej docierać z argumentami do partnerów
  • chcesz dowiedzieć się, jak rozwijać zespół, korzystać z potencjału i talentów jego członków oraz jak wzmocnić współpracę między nim
  • chcesz efektywniej zarządzać projektami
  • jakość Twojej pracy i Twojego życia zależą od tego, jak układa Ci się współpraca z innymi, a Ty jesteś gotowy/gotowa świadomie nad nią pracować
  • chcesz być budzącym zaufanie partnerem i liderem.

 

Podczas szkolenia poznasz style myślenia, które determinują podejmowane przez Ciebie i Twoich partnerów decyzje. W trakcie ćwiczeń doświadczysz, jak różne sposoby myślenia i wynikające z nich style działania prowadzą do różnych efektów w realizowanych projektach.

Znajdziesz odpowiedź na pytania, co sprawia, że z jednymi osobami budujesz relacje szybko i nadajecie na tych samych falach, a z innymi współpraca jest wyzwaniem. Dowiesz się również, jak można ten proces usprawnić.

Nauczysz się, jak mając świadomość stylu myślenia i działania partnera w biznesie, możesz dostosować argumentację, aby być zrozumianym, budować relacje i efektywnie współpracować.

W części szkolenia będziemy pracować w oparciu o metodę FRIS, która umożliwia bliższe poznanie swojego sposobu funkcjonowania oraz potencjału wynikającego z naturalnego sposobu myślenia. FRIS służy do zrozumienia stylów myślenia i działania człowieka, nie jest analizą osobowości ani analizą behawioralną, czym się wyróżnia wśród dostępnych narzędzi na rynku, jest za to silnie osadzony w kulturze polskiej. Dzięki zrozumieniu siebie oraz poznaniu tej metody w łatwy sposób zaaplikujesz ją w biznesie.

Najpóźniej tydzień przed warsztatem otrzymasz od nas link do kwestionariusza FRIS. Kwestionariusz ten nie jest testem psychologicznym, tylko testem określającym sposoby myślenia i działania. W tym kwestionariuszu nie ma dobrych czy złych odpowiedzi i nie ma profilów lepszych lub gorszych! ;) Jego wypełnienie jest niezbędne do uczestnictwa w warsztatach. W czasie szkolenia jako uzupełnienie otrzymasz indywidualny 20-stronicowy raport o sobie.

 

Nikt z nas nie funkcjonuje w próżni społecznej, nieustannie jesteśmy w różnych grupach, zespołach – niezależnie czy to w pracy czy w domu.
Kurs ten powstał w odpowiedzi na potrzebę lepszego zrozumienia innych, aby umieć się z nimi porozumieć i współpracować.

Elementem kursu jest wypełnienie kwestionariusza stylów myślenia i działania FRIS®, do którego każdy uczestnik otrzyma link online przed szkoleniem.
Praca w czasie zajęć odbywać się będzie w oparciu o uzyskany wynik – swój i innych uczestników.


Polskie narzędzie rozwojowe, wspomagające zrozumienie oraz ułatwiające trafny opis kluczowych różnorodności w sposobach myślenia i działania – czyli komunikacji, współpracy i pracy –  ludzi oraz zespołów.  
Pokazuje obszary największej efektywności indywidualnej i grupowej:

  • Opisuje styl myślenia i działania – w sytuacjach naturalnych i presyjnych.
  • Przedstawia sposób podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Pokazuje typowe role przyjmowane przez osobę o danym stylu działania.
  • Określa naturalne predyspozycje i wspiera budowanie porozumienia.
  • Wyjaśnia, w jakich obszarach można najlepiej wykorzystać potencjał zespołowy.
  • Podpowiada, jak komunikować się z osobami o innych stylach myślenia oraz jak współpracować.
  • Daje przestrzeń do zrozumienia czynników motywacyjnych poszczególnych osób.

PROGRAM: 

  • Rozpoznawanie sposobów myślenia u siebie i innych celem budowania świadomych relacji i doskonalenia umiejętności współpracy
  • Czym ludzie różnią się między sobą w sposobach percepcji świata i reakcji na niego
  • Narzędzia diagnostyczne do rozpoznawania, „jak działam ja – jak inni”
  • Komunikacja pomiędzy różnymi stylami myślenia i działania
  • Narzędzia ułatwiające akceptację odmiennych zachowań
  • Stan flow w mojej pracy
  • Style myślenia i działania we współpracy z innymi
  • Strategie zachowań FRIS® - korzyści i ryzyka, czyli jak wpływam na otoczenie
  • Co lubię i co przeszkadza mi u innych przez pryzmat stylów myślenia  i co z tym świadomie zrobić
  • Silne strony vs „długie ogony” – moje i innych
  • Charakterystyczne style komunikacji w zależności od stylu myślenia
  • Proces FRIS® – gdzie jest moje miejsce w procesie współpracy i pracy FRIS®, na podstawie uzyskanych wyników
  • Rozwijanie zespołów  i wspieranie zarządzania projektami w oparciu o style działania i myślenia FRIS®

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/budowanie-zespolu-i-relacji-z-partnerami-w-biznesie-neurowspolpraca-w-oparciu-o-style-myslenia-i-dzialania-fris/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/budowanie-zespolu-i-relacji-z-partnerami-w-biznesie-neurowspolpraca-w-oparciu-o-style-myslenia-i-dzialania-fris/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dzięki wideo firmy mogą skuteczniej docierać do dziennikarzy ze swoim przekazem. „Gdy realizuję swój materiał, siłą rzeczy korzystam z pomocy moich kolegów w różnych ośrodkach. Nie zawsze jest możliwość, żeby być w każdym miejscu, gdzie dzieje się coś ważnego” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Firmy nie mogą rezygnować z mediów społecznościowych. „Social media są i będą ważnym kanałem komunikacji. Nie można z nich absolutnie rezygnować” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. Zobacz całą wypowiedź. ...

W polskiej telewizji będzie więcej kanałów tematycznych?. „Patrząc na rozwój amerykańskiego rynku medialnego, myślę, że kanały tematyczne będą się bardzo rozwijały także w Polsce, mocniej niż do tej pory […]. Może nie dojdziemy do poziomu kanałów tematycznych, które są tylko dla wędkarzy albo tylko dla oglądających procesy sądowe, ale w tę stronę będziemy szli” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. ...

Zwykłe informacje prasowe to dla dziennikarzy najczęściej spam. Zobacz, jak ich zainteresować. „Każdego dnia zasypywany jestem dziesiątkami, a może nawet setkami różnych informacji w stylu »prosimy o zapoznanie się z informacją prasową«. Nie jest to coś, co przykuwa moją uwagę. Takich informacji, suchych, naładowanych różnymi liczbami, dostaję wiele, więc siłą rzeczy nawet nie wzbudzają u mnie jakiegoś zainteresowania. ...

Nowy członek zarządu w MSL. Grzegorz Kuźnik został zastępcą dyrektora zarządzającego i członkiem zarządu w MSL. Będzie odpowiedzialny za rozwój działów Consumer i Technology. Kuźnik skończył marketing i zarządzanie na Politechnice Śląskiej. ...

LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B. Większość firm doskonale rozumie potrzebę inwestycji w wizerunek. Poświęcają one duże zasoby finansowe, aby zaistnieć w świadomości odbiorców i powiązać swoją markę z pozytywnymi emocjami. Tymczasem media społecznościowe umożliwiają firmom komunikację po o wiele niższych kosztach. ...

Firmowe podkasty wzniosą content marketing na wyższy poziom?. „Podkasty zawsze opowiadają jakąś historię, odpowiadają na jakieś pytania. Dobrze jest, żeby osoba, która występuje, była na to przygotowana i była dobrym reprezentantem firmy” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. ...

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...