Budowanie zespołu i relacji z partnerami w biznesie – neurowspółpraca w oparciu o style myślenia i działania FRIS

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI: 

  • pracujesz w zespole, niezależnie od tego, czy nim zarządzasz czy jesteś jego członkiem
  • współpracujesz z partnerami biznesowymi i chcesz polepszyć swój sposób prowadzenia rozmów oraz negocjacji
  • chcesz poznać, jak skuteczniej się komunikować oraz jak łatwiej docierać z argumentami do partnerów
  • chcesz dowiedzieć się, jak rozwijać zespół, korzystać z potencjału i talentów jego członków oraz jak wzmocnić współpracę między nim
  • chcesz efektywniej zarządzać projektami
  • jakość Twojej pracy i Twojego życia zależą od tego, jak układa Ci się współpraca z innymi, a Ty jesteś gotowy/gotowa świadomie nad nią pracować
  • chcesz być budzącym zaufanie partnerem i liderem.

 

Podczas szkolenia poznasz style myślenia, które determinują podejmowane przez Ciebie i Twoich partnerów decyzje. W trakcie ćwiczeń doświadczysz, jak różne sposoby myślenia i wynikające z nich style działania prowadzą do różnych efektów w realizowanych projektach.

Znajdziesz odpowiedź na pytania, co sprawia, że z jednymi osobami budujesz relacje szybko i nadajecie na tych samych falach, a z innymi współpraca jest wyzwaniem. Dowiesz się również, jak można ten proces usprawnić.

Nauczysz się, jak mając świadomość stylu myślenia i działania partnera w biznesie, możesz dostosować argumentację, aby być zrozumianym, budować relacje i efektywnie współpracować.

W części szkolenia będziemy pracować w oparciu o metodę FRIS, która umożliwia bliższe poznanie swojego sposobu funkcjonowania oraz potencjału wynikającego z naturalnego sposobu myślenia. FRIS służy do zrozumienia stylów myślenia i działania człowieka, nie jest analizą osobowości ani analizą behawioralną, czym się wyróżnia wśród dostępnych narzędzi na rynku, jest za to silnie osadzony w kulturze polskiej. Dzięki zrozumieniu siebie oraz poznaniu tej metody w łatwy sposób zaaplikujesz ją w biznesie.

Najpóźniej tydzień przed warsztatem otrzymasz od nas link do kwestionariusza FRIS. Kwestionariusz ten nie jest testem psychologicznym, tylko testem określającym sposoby myślenia i działania. W tym kwestionariuszu nie ma dobrych czy złych odpowiedzi i nie ma profilów lepszych lub gorszych! ;) Jego wypełnienie jest niezbędne do uczestnictwa w warsztatach. W czasie szkolenia jako uzupełnienie otrzymasz indywidualny 20-stronicowy raport o sobie.

 

Nikt z nas nie funkcjonuje w próżni społecznej, nieustannie jesteśmy w różnych grupach, zespołach – niezależnie czy to w pracy czy w domu.
Kurs ten powstał w odpowiedzi na potrzebę lepszego zrozumienia innych, aby umieć się z nimi porozumieć i współpracować.

Elementem kursu jest wypełnienie kwestionariusza stylów myślenia i działania FRIS®, do którego każdy uczestnik otrzyma link online przed szkoleniem.
Praca w czasie zajęć odbywać się będzie w oparciu o uzyskany wynik – swój i innych uczestników.


Polskie narzędzie rozwojowe, wspomagające zrozumienie oraz ułatwiające trafny opis kluczowych różnorodności w sposobach myślenia i działania – czyli komunikacji, współpracy i pracy –  ludzi oraz zespołów.  
Pokazuje obszary największej efektywności indywidualnej i grupowej:

  • Opisuje styl myślenia i działania – w sytuacjach naturalnych i presyjnych.
  • Przedstawia sposób podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Pokazuje typowe role przyjmowane przez osobę o danym stylu działania.
  • Określa naturalne predyspozycje i wspiera budowanie porozumienia.
  • Wyjaśnia, w jakich obszarach można najlepiej wykorzystać potencjał zespołowy.
  • Podpowiada, jak komunikować się z osobami o innych stylach myślenia oraz jak współpracować.
  • Daje przestrzeń do zrozumienia czynników motywacyjnych poszczególnych osób.

PROGRAM: 

  • Rozpoznawanie sposobów myślenia u siebie i innych celem budowania świadomych relacji i doskonalenia umiejętności współpracy
  • Czym ludzie różnią się między sobą w sposobach percepcji świata i reakcji na niego
  • Narzędzia diagnostyczne do rozpoznawania, „jak działam ja – jak inni”
  • Komunikacja pomiędzy różnymi stylami myślenia i działania
  • Narzędzia ułatwiające akceptację odmiennych zachowań
  • Stan flow w mojej pracy
  • Style myślenia i działania we współpracy z innymi
  • Strategie zachowań FRIS® - korzyści i ryzyka, czyli jak wpływam na otoczenie
  • Co lubię i co przeszkadza mi u innych przez pryzmat stylów myślenia  i co z tym świadomie zrobić
  • Silne strony vs „długie ogony” – moje i innych
  • Charakterystyczne style komunikacji w zależności od stylu myślenia
  • Proces FRIS® – gdzie jest moje miejsce w procesie współpracy i pracy FRIS®, na podstawie uzyskanych wyników
  • Rozwijanie zespołów  i wspieranie zarządzania projektami w oparciu o style działania i myślenia FRIS®

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/budowanie-zespolu-i-relacji-z-partnerami-w-biznesie-neurowspolpraca-w-oparciu-o-style-myslenia-i-dzialania-fris/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/budowanie-zespolu-i-relacji-z-partnerami-w-biznesie-neurowspolpraca-w-oparciu-o-style-myslenia-i-dzialania-fris/zapisz-sie/.

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć. „Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

Coraz ważniejsza rola CSR-u. CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

Na fake newsy trzeba reagować szybko. „Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

Jak dotrzeć do klienta biznesowego. „Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...