facebook web

Budowanie zespołu i relacji z partnerami w biznesie – neurowspółpraca w oparciu o style myślenia i działania FRIS

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI: 

  • pracujesz w zespole, niezależnie od tego, czy nim zarządzasz czy jesteś jego członkiem
  • współpracujesz z partnerami biznesowymi i chcesz polepszyć swój sposób prowadzenia rozmów oraz negocjacji
  • chcesz poznać, jak skuteczniej się komunikować oraz jak łatwiej docierać z argumentami do partnerów
  • chcesz dowiedzieć się, jak rozwijać zespół, korzystać z potencjału i talentów jego członków oraz jak wzmocnić współpracę między nim
  • chcesz efektywniej zarządzać projektami
  • jakość Twojej pracy i Twojego życia zależą od tego, jak układa Ci się współpraca z innymi, a Ty jesteś gotowy/gotowa świadomie nad nią pracować
  • chcesz być budzącym zaufanie partnerem i liderem.

 

Podczas szkolenia poznasz style myślenia, które determinują podejmowane przez Ciebie i Twoich partnerów decyzje. W trakcie ćwiczeń doświadczysz, jak różne sposoby myślenia i wynikające z nich style działania prowadzą do różnych efektów w realizowanych projektach.

Znajdziesz odpowiedź na pytania, co sprawia, że z jednymi osobami budujesz relacje szybko i nadajecie na tych samych falach, a z innymi współpraca jest wyzwaniem. Dowiesz się również, jak można ten proces usprawnić.

Nauczysz się, jak mając świadomość stylu myślenia i działania partnera w biznesie, możesz dostosować argumentację, aby być zrozumianym, budować relacje i efektywnie współpracować.

W części szkolenia będziemy pracować w oparciu o metodę FRIS, która umożliwia bliższe poznanie swojego sposobu funkcjonowania oraz potencjału wynikającego z naturalnego sposobu myślenia. FRIS służy do zrozumienia stylów myślenia i działania człowieka, nie jest analizą osobowości ani analizą behawioralną, czym się wyróżnia wśród dostępnych narzędzi na rynku, jest za to silnie osadzony w kulturze polskiej. Dzięki zrozumieniu siebie oraz poznaniu tej metody w łatwy sposób zaaplikujesz ją w biznesie.

Najpóźniej tydzień przed warsztatem otrzymasz od nas link do kwestionariusza FRIS. Kwestionariusz ten nie jest testem psychologicznym, tylko testem określającym sposoby myślenia i działania. W tym kwestionariuszu nie ma dobrych czy złych odpowiedzi i nie ma profilów lepszych lub gorszych! ;) Jego wypełnienie jest niezbędne do uczestnictwa w warsztatach. W czasie szkolenia jako uzupełnienie otrzymasz indywidualny 20-stronicowy raport o sobie.

 

Nikt z nas nie funkcjonuje w próżni społecznej, nieustannie jesteśmy w różnych grupach, zespołach – niezależnie czy to w pracy czy w domu.
Kurs ten powstał w odpowiedzi na potrzebę lepszego zrozumienia innych, aby umieć się z nimi porozumieć i współpracować.

Elementem kursu jest wypełnienie kwestionariusza stylów myślenia i działania FRIS®, do którego każdy uczestnik otrzyma link online przed szkoleniem.
Praca w czasie zajęć odbywać się będzie w oparciu o uzyskany wynik – swój i innych uczestników.


Polskie narzędzie rozwojowe, wspomagające zrozumienie oraz ułatwiające trafny opis kluczowych różnorodności w sposobach myślenia i działania – czyli komunikacji, współpracy i pracy –  ludzi oraz zespołów.  
Pokazuje obszary największej efektywności indywidualnej i grupowej:

  • Opisuje styl myślenia i działania – w sytuacjach naturalnych i presyjnych.
  • Przedstawia sposób podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Pokazuje typowe role przyjmowane przez osobę o danym stylu działania.
  • Określa naturalne predyspozycje i wspiera budowanie porozumienia.
  • Wyjaśnia, w jakich obszarach można najlepiej wykorzystać potencjał zespołowy.
  • Podpowiada, jak komunikować się z osobami o innych stylach myślenia oraz jak współpracować.
  • Daje przestrzeń do zrozumienia czynników motywacyjnych poszczególnych osób.

PROGRAM: 

  • Rozpoznawanie sposobów myślenia u siebie i innych celem budowania świadomych relacji i doskonalenia umiejętności współpracy
  • Czym ludzie różnią się między sobą w sposobach percepcji świata i reakcji na niego
  • Narzędzia diagnostyczne do rozpoznawania, „jak działam ja – jak inni”
  • Komunikacja pomiędzy różnymi stylami myślenia i działania
  • Narzędzia ułatwiające akceptację odmiennych zachowań
  • Stan flow w mojej pracy
  • Style myślenia i działania we współpracy z innymi
  • Strategie zachowań FRIS® - korzyści i ryzyka, czyli jak wpływam na otoczenie
  • Co lubię i co przeszkadza mi u innych przez pryzmat stylów myślenia  i co z tym świadomie zrobić
  • Silne strony vs „długie ogony” – moje i innych
  • Charakterystyczne style komunikacji w zależności od stylu myślenia
  • Proces FRIS® – gdzie jest moje miejsce w procesie współpracy i pracy FRIS®, na podstawie uzyskanych wyników
  • Rozwijanie zespołów  i wspieranie zarządzania projektami w oparciu o style działania i myślenia FRIS®

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/budowanie-zespolu-i-relacji-z-partnerami-w-biznesie-neurowspolpraca-w-oparciu-o-style-myslenia-i-dzialania-fris/o-szkoleniu/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/budowanie-zespolu-i-relacji-z-partnerami-w-biznesie-neurowspolpraca-w-oparciu-o-style-myslenia-i-dzialania-fris/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...