facebook web

Negocjacje – przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie

dodaj wydarzenie do kalendarza

O szkoleniu 

Nie mając wiedzy o  tym jak wygląda proces negocjacji i jak właściwie poprowadzić rozmowę z partnerem, chcemy na siłę podpisać umowę! Zastanawiałeś się czy nie robią tak Twoi pracownicy lub Ty sam? Wtedy tracisz pieniądze.

Liczy się wartość, którą przynosimy do firmy a nie ilość zamkniętych transakcji!

Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub ich tracenia!

W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji i dobrych umiejętności negocjacyjnych zyskujemy dodatkowe kilka procent z transakcji w przeciwnym wypadku ich nie zarabiamy. Te kilka procent, to czasami jest kilka milionów.

Podczas szkolenia zbudujesz umiejętności prowadzenia bardziej elastycznych negocjacji, powodujących wzrost satysfakcji klientów, dostawców i współpracowników. A tobie przyniesie w efekcie korzystniejsze kontrakty i lojalnych partnerów. Umiejętności te przyczynią się do zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.

Gwarantujemy też sporą dozę inspiracji, uruchomienie autorefleksji,  dostarczenie najnowszej wiedzy o tym jak usprawnić budowanie relacji z partnerami i budować wartości w biznesie.

Całość szkolenia jest prowadzona warsztatowo w oparciu o rozgrywanie gier symulacyjnych i ćwiczeń. Omawiamy ich wyniki oraz komunikaty i zachowania, które do takich wyników doprowadziły.

W trakcie szkolenia uczestnicy rozgrywają gry symulacyjne, których celem jest pokazanie: 

  • jak negocjować warunki umowy
  • jak budować BATNA i na czym polega budowanie skutecznych argumentów podczas negocjacji,
  • jakie są siły w procesie negocjacji i jak można z nich korzystać,
  • jaka jest różnica między „ciepłym”  (bezpośrednie spotkanie)  a „zimnym” (rozmowa przez telefon, wymiana korespondencji e-mail’owej, wymiana dokumentów) sposobem prowadzenia negocjacji z punktu widzenia sukcesu i efektu negocjacji,
  • jak wpływa na wynik rozmów postrzeganie swojej roli względem roli partnera.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli 

Pracujesz:

  • we własnym biznesie
  • przy projektach
  • w dziale sprzedaży, zakupów, logistyki, marketingu, obsługi klienta

Negocjujesz:

  • produkty i usługi
  • warunki współpracy
  • z partnerami projektach biznesowych

Rozwijasz:

  • siebie
  • ludzi
  • biznes

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMUJESZ:  

  • materiały szkoleniowe zawierające praktyczne narzędzia do przygotowywania i prowadzenia negocjacji
  • materiały uzupełniające, które pozwolą Ci z łatwością pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze
  • materiał uzupełniający w postaci narzędzia do samodoskonalenia się w procesie przygotowania do praktycznej sytuacji negocjacyjnej oraz w analizie przeprowadzonej po negocjacjach. Wykonując te dwie analizy nie tylko będziesz lepiej przygotowany ale również rozwiniesz swoje umiejętności negocjacyjne!
  • 30 dniowy moduł rozwojowy – pisemny program tworzenia dobrych nawyków zakończony feedback’iem od prowadzącego
  • uczestnictwo warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonego trenera, z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim
  • podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego

 

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Proces przygotowania do negocjacji jako baza do wykreowania zadowolenia klienta i osiągnięcia swoich celów w negocjacjach biznesowych
  • 7 kluczy do SUKCESU w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami, dostawcami i współpracownikami. Jak definiować i prezentować SUKCES negocjacyjny – od interesów do twardych wskaźników finansowych
  • 5 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ na wynik i sposób prowadzenia negocjacji

1.      INTERESY

  • Po co i jak określać interesy przed rozmowami?
  • Jakie są drogi realizacji interesów?
  • Czy i jakie interesy ujawniać?
  • Jak określać interesy Partnera?

2.      Określanie alternatyw i budowanie BATNA

3.      KWESTIE negocjacyjne, czyli o czym i jak rozmawiać?

4.    ARGUMENTY negocjacyjne oparte o niepodważalne kryteria ich odpowiedni dobór. FRAMING oraz Zarządzanie oczekiwaniami w negocjacjach.

Jak nie oddawać pola za darmo, czyli obrona marży i wartości dla naszej firmy

5.      Komunikacja i prezentacja oferty w negocjacjach.

  • Propozycje wstępne – ich rodzaje i sposób przedstawiania oferty wstępnej
  • OFERTA WSTĘPNA – rodzaje. Jak formułować i modyfikować swoją ofertę w zależności od typu partnera
  • Kotwica negocjacyjna vs budowanie umowy oparte o kryteria negocjacyjne
  • 7 Taktyk obrony marży i wartości. Taktyki właściwego ustępowania w negocjacjach

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/szkolenie-negocjacje/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dzięki wideo firmy mogą skuteczniej docierać do dziennikarzy ze swoim przekazem. „Gdy realizuję swój materiał, siłą rzeczy korzystam z pomocy moich kolegów w różnych ośrodkach. Nie zawsze jest możliwość, żeby być w każdym miejscu, gdzie dzieje się coś ważnego” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Firmy nie mogą rezygnować z mediów społecznościowych. „Social media są i będą ważnym kanałem komunikacji. Nie można z nich absolutnie rezygnować” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. Zobacz całą wypowiedź. ...

W polskiej telewizji będzie więcej kanałów tematycznych?. „Patrząc na rozwój amerykańskiego rynku medialnego, myślę, że kanały tematyczne będą się bardzo rozwijały także w Polsce, mocniej niż do tej pory […]. Może nie dojdziemy do poziomu kanałów tematycznych, które są tylko dla wędkarzy albo tylko dla oglądających procesy sądowe, ale w tę stronę będziemy szli” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. ...

Zwykłe informacje prasowe to dla dziennikarzy najczęściej spam. Zobacz, jak ich zainteresować. „Każdego dnia zasypywany jestem dziesiątkami, a może nawet setkami różnych informacji w stylu »prosimy o zapoznanie się z informacją prasową«. Nie jest to coś, co przykuwa moją uwagę. Takich informacji, suchych, naładowanych różnymi liczbami, dostaję wiele, więc siłą rzeczy nawet nie wzbudzają u mnie jakiegoś zainteresowania. ...

Nowy członek zarządu w MSL. Grzegorz Kuźnik został zastępcą dyrektora zarządzającego i członkiem zarządu w MSL. Będzie odpowiedzialny za rozwój działów Consumer i Technology. Kuźnik skończył marketing i zarządzanie na Politechnice Śląskiej. ...

LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B. Większość firm doskonale rozumie potrzebę inwestycji w wizerunek. Poświęcają one duże zasoby finansowe, aby zaistnieć w świadomości odbiorców i powiązać swoją markę z pozytywnymi emocjami. Tymczasem media społecznościowe umożliwiają firmom komunikację po o wiele niższych kosztach. ...

Firmowe podkasty wzniosą content marketing na wyższy poziom?. „Podkasty zawsze opowiadają jakąś historię, odpowiadają na jakieś pytania. Dobrze jest, żeby osoba, która występuje, była na to przygotowana i była dobrym reprezentantem firmy” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. ...

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...