Negocjacje – przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie

O szkoleniu 

Nie mając wiedzy o  tym jak wygląda proces negocjacji i jak właściwie poprowadzić rozmowę z partnerem, chcemy na siłę podpisać umowę! Zastanawiałeś się czy nie robią tak Twoi pracownicy lub Ty sam? Wtedy tracisz pieniądze.

Liczy się wartość, którą przynosimy do firmy a nie ilość zamkniętych transakcji!

Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub ich tracenia!

W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji i dobrych umiejętności negocjacyjnych zyskujemy dodatkowe kilka procent z transakcji w przeciwnym wypadku ich nie zarabiamy. Te kilka procent, to czasami jest kilka milionów.

Podczas szkolenia zbudujesz umiejętności prowadzenia bardziej elastycznych negocjacji, powodujących wzrost satysfakcji klientów, dostawców i współpracowników. A tobie przyniesie w efekcie korzystniejsze kontrakty i lojalnych partnerów. Umiejętności te przyczynią się do zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.

Gwarantujemy też sporą dozę inspiracji, uruchomienie autorefleksji,  dostarczenie najnowszej wiedzy o tym jak usprawnić budowanie relacji z partnerami i budować wartości w biznesie.

Całość szkolenia jest prowadzona warsztatowo w oparciu o rozgrywanie gier symulacyjnych i ćwiczeń. Omawiamy ich wyniki oraz komunikaty i zachowania, które do takich wyników doprowadziły.

W trakcie szkolenia uczestnicy rozgrywają gry symulacyjne, których celem jest pokazanie: 

  • jak negocjować warunki umowy
  • jak budować BATNA i na czym polega budowanie skutecznych argumentów podczas negocjacji,
  • jakie są siły w procesie negocjacji i jak można z nich korzystać,
  • jaka jest różnica między „ciepłym”  (bezpośrednie spotkanie)  a „zimnym” (rozmowa przez telefon, wymiana korespondencji e-mail’owej, wymiana dokumentów) sposobem prowadzenia negocjacji z punktu widzenia sukcesu i efektu negocjacji,
  • jak wpływa na wynik rozmów postrzeganie swojej roli względem roli partnera.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli 

Pracujesz:

  • we własnym biznesie
  • przy projektach
  • w dziale sprzedaży, zakupów, logistyki, marketingu, obsługi klienta

Negocjujesz:

  • produkty i usługi
  • warunki współpracy
  • z partnerami projektach biznesowych

Rozwijasz:

  • siebie
  • ludzi
  • biznes

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMUJESZ:  

  • materiały szkoleniowe zawierające praktyczne narzędzia do przygotowywania i prowadzenia negocjacji
  • materiały uzupełniające, które pozwolą Ci z łatwością pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze
  • materiał uzupełniający w postaci narzędzia do samodoskonalenia się w procesie przygotowania do praktycznej sytuacji negocjacyjnej oraz w analizie przeprowadzonej po negocjacjach. Wykonując te dwie analizy nie tylko będziesz lepiej przygotowany ale również rozwiniesz swoje umiejętności negocjacyjne!
  • 30 dniowy moduł rozwojowy – pisemny program tworzenia dobrych nawyków zakończony feedback’iem od prowadzącego
  • uczestnictwo warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonego trenera, z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim
  • podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego

 

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Proces przygotowania do negocjacji jako baza do wykreowania zadowolenia klienta i osiągnięcia swoich celów w negocjacjach biznesowych
  • 7 kluczy do SUKCESU w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami, dostawcami i współpracownikami. Jak definiować i prezentować SUKCES negocjacyjny – od interesów do twardych wskaźników finansowych
  • 5 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ na wynik i sposób prowadzenia negocjacji

1.      INTERESY

  • Po co i jak określać interesy przed rozmowami?
  • Jakie są drogi realizacji interesów?
  • Czy i jakie interesy ujawniać?
  • Jak określać interesy Partnera?

2.      Określanie alternatyw i budowanie BATNA

3.      KWESTIE negocjacyjne, czyli o czym i jak rozmawiać?

4.    ARGUMENTY negocjacyjne oparte o niepodważalne kryteria ich odpowiedni dobór. FRAMING oraz Zarządzanie oczekiwaniami w negocjacjach.

Jak nie oddawać pola za darmo, czyli obrona marży i wartości dla naszej firmy

5.      Komunikacja i prezentacja oferty w negocjacjach.

  • Propozycje wstępne – ich rodzaje i sposób przedstawiania oferty wstępnej
  • OFERTA WSTĘPNA – rodzaje. Jak formułować i modyfikować swoją ofertę w zależności od typu partnera
  • Kotwica negocjacyjna vs budowanie umowy oparte o kryteria negocjacyjne
  • 7 Taktyk obrony marży i wartości. Taktyki właściwego ustępowania w negocjacjach

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/szkolenie-negocjacje/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje/zapisz-sie/.

Najnowsze

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...