facebook web

Negocjacje – przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie

O szkoleniu 

Nie mając wiedzy o  tym jak wygląda proces negocjacji i jak właściwie poprowadzić rozmowę z partnerem, chcemy na siłę podpisać umowę! Zastanawiałeś się czy nie robią tak Twoi pracownicy lub Ty sam? Wtedy tracisz pieniądze.

Liczy się wartość, którą przynosimy do firmy a nie ilość zamkniętych transakcji!

Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub ich tracenia!

W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji i dobrych umiejętności negocjacyjnych zyskujemy dodatkowe kilka procent z transakcji w przeciwnym wypadku ich nie zarabiamy. Te kilka procent, to czasami jest kilka milionów.

Podczas szkolenia zbudujesz umiejętności prowadzenia bardziej elastycznych negocjacji, powodujących wzrost satysfakcji klientów, dostawców i współpracowników. A tobie przyniesie w efekcie korzystniejsze kontrakty i lojalnych partnerów. Umiejętności te przyczynią się do zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.

Gwarantujemy też sporą dozę inspiracji, uruchomienie autorefleksji,  dostarczenie najnowszej wiedzy o tym jak usprawnić budowanie relacji z partnerami i budować wartości w biznesie.

Całość szkolenia jest prowadzona warsztatowo w oparciu o rozgrywanie gier symulacyjnych i ćwiczeń. Omawiamy ich wyniki oraz komunikaty i zachowania, które do takich wyników doprowadziły.

W trakcie szkolenia uczestnicy rozgrywają gry symulacyjne, których celem jest pokazanie: 

  • jak negocjować warunki umowy
  • jak budować BATNA i na czym polega budowanie skutecznych argumentów podczas negocjacji,
  • jakie są siły w procesie negocjacji i jak można z nich korzystać,
  • jaka jest różnica między „ciepłym”  (bezpośrednie spotkanie)  a „zimnym” (rozmowa przez telefon, wymiana korespondencji e-mail’owej, wymiana dokumentów) sposobem prowadzenia negocjacji z punktu widzenia sukcesu i efektu negocjacji,
  • jak wpływa na wynik rozmów postrzeganie swojej roli względem roli partnera.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli 

Pracujesz:

  • we własnym biznesie
  • przy projektach
  • w dziale sprzedaży, zakupów, logistyki, marketingu, obsługi klienta

Negocjujesz:

  • produkty i usługi
  • warunki współpracy
  • z partnerami projektach biznesowych

Rozwijasz:

  • siebie
  • ludzi
  • biznes

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMUJESZ:  

  • materiały szkoleniowe zawierające praktyczne narzędzia do przygotowywania i prowadzenia negocjacji
  • materiały uzupełniające, które pozwolą Ci z łatwością pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze
  • materiał uzupełniający w postaci narzędzia do samodoskonalenia się w procesie przygotowania do praktycznej sytuacji negocjacyjnej oraz w analizie przeprowadzonej po negocjacjach. Wykonując te dwie analizy nie tylko będziesz lepiej przygotowany ale również rozwiniesz swoje umiejętności negocjacyjne!
  • 30 dniowy moduł rozwojowy – pisemny program tworzenia dobrych nawyków zakończony feedback’iem od prowadzącego
  • uczestnictwo warsztatach przygotowanych i prowadzonych przez doświadczonego trenera, z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym i trenerskim
  • podwójny Certyfikat Kirov Strategic Negotiators, Akademii Leona Koźmińskiego

 

PROGRAM SZKOLENIA 

  • Proces przygotowania do negocjacji jako baza do wykreowania zadowolenia klienta i osiągnięcia swoich celów w negocjacjach biznesowych
  • 7 kluczy do SUKCESU w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami, dostawcami i współpracownikami. Jak definiować i prezentować SUKCES negocjacyjny – od interesów do twardych wskaźników finansowych
  • 5 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ na wynik i sposób prowadzenia negocjacji

1.      INTERESY

  • Po co i jak określać interesy przed rozmowami?
  • Jakie są drogi realizacji interesów?
  • Czy i jakie interesy ujawniać?
  • Jak określać interesy Partnera?

2.      Określanie alternatyw i budowanie BATNA

3.      KWESTIE negocjacyjne, czyli o czym i jak rozmawiać?

4.    ARGUMENTY negocjacyjne oparte o niepodważalne kryteria ich odpowiedni dobór. FRAMING oraz Zarządzanie oczekiwaniami w negocjacjach.

Jak nie oddawać pola za darmo, czyli obrona marży i wartości dla naszej firmy

5.      Komunikacja i prezentacja oferty w negocjacjach.

  • Propozycje wstępne – ich rodzaje i sposób przedstawiania oferty wstępnej
  • OFERTA WSTĘPNA – rodzaje. Jak formułować i modyfikować swoją ofertę w zależności od typu partnera
  • Kotwica negocjacyjna vs budowanie umowy oparte o kryteria negocjacyjne
  • 7 Taktyk obrony marży i wartości. Taktyki właściwego ustępowania w negocjacjach

 

Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/szkolenie-negocjacje/.

Zapisy: https://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kursy-i-szkolenia/kierunki/negocjacje/zapisz-sie/.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...