Warsztaty z dziennikarstwa mobilnego

Dziennikarstwo mobilne (MOJO) to nowy sposób komunikacji z otoczeniem. Dziennikarz mobilny używa urządzeń przenośnych, takich jak smartfony, tablety, aparaty cyfrowe czy laptopy, do gromadzenia, nagrywania, transmitowania na żywo, edytowania oraz udostępniania treści wideo. Wiadomości może wysyłać do redakcji lub udostępniać bezpośrednio w serwisach firmowych oraz w mediach społecznościowych.

Dlaczego MOJO?
1. Aby przygotować dobrej jakości kontent wideo, nie będziesz musiał już zatrudniać operatora kamery.
2. Nauczysz się tworzyć dobrej jakości filmy za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
3. Sam będziesz dostarczał wysokiej jakości kontent wideo dziennikarzom i mediom.
4. Wzbogacisz o wideo własne informacje. Jest to prostsze, niż Ci się wydaje.

Przyjdź do nas na szkolenie, a nauczymy Cię, jak mając telefon, odpowiednie aplikacje i akcesoria, przygotować profesjonalny kontent wideo.

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych dziennikarzy redakcji wideo infoWire.pl, którzy nagrali urządzeniami mobilnymi ponad 250 materiałów wideo. Korzystają z nich telewizje oraz media internetowe.

Podczas szkolenia nauczymy Cię:
– jak wykorzystać iPhone jako kamerę wideo
– jak obsługiwać profesjonalną aplikację wideo
– jakie są funkcje tej aplikacji
– jakie są formaty nagrywania
– pracy z ekspozycją obrazu
– pracy z kolorem obrazu
– jak ustawiać poziom dźwięku
– podstaw kompozycji kadru
– podstaw oświetlania osób wypowiadających się przed kamerą
– realizacji ujęć przebitkowych
– jak odpowiednio nagrać materiał w pomieszczeniu i plenerze.

https://szkolenia.infowire.pl/

Zapisy: https://evenea.pl/event/szkolenie-z-nagrywania-materialow-wideo/.

Prowadzimy również szkolenia z montażu materiałów wideo.

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami. Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej. ...

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...