Warsztaty z dziennikarstwa mobilnego

Dziennikarstwo mobilne (MOJO) to nowy sposób komunikacji z otoczeniem. Dziennikarz mobilny używa urządzeń przenośnych, takich jak smartfony, tablety, aparaty cyfrowe czy laptopy, do gromadzenia, nagrywania, transmitowania na żywo, edytowania oraz udostępniania treści wideo. Wiadomości może wysyłać do redakcji lub udostępniać bezpośrednio w serwisach firmowych oraz w mediach społecznościowych.

Dlaczego MOJO?
1. Aby przygotować dobrej jakości kontent wideo, nie będziesz musiał już zatrudniać operatora kamery.
2. Nauczysz się tworzyć dobrej jakości filmy za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
3. Sam będziesz dostarczał wysokiej jakości kontent wideo dziennikarzom i mediom.
4. Wzbogacisz o wideo własne informacje. Jest to prostsze, niż Ci się wydaje.

Przyjdź do nas na szkolenie, a nauczymy Cię, jak mając telefon, odpowiednie aplikacje i akcesoria, przygotować profesjonalny kontent wideo.

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych dziennikarzy redakcji wideo infoWire.pl, którzy nagrali urządzeniami mobilnymi ponad 250 materiałów wideo. Korzystają z nich telewizje oraz media internetowe.

Podczas szkolenia nauczymy Cię:
– jak wykorzystać iPhone jako kamerę wideo
– jak obsługiwać profesjonalną aplikację wideo
– jakie są funkcje tej aplikacji
– jakie są formaty nagrywania
– pracy z ekspozycją obrazu
– pracy z kolorem obrazu
– jak ustawiać poziom dźwięku
– podstaw kompozycji kadru
– podstaw oświetlania osób wypowiadających się przed kamerą
– realizacji ujęć przebitkowych
– jak odpowiednio nagrać materiał w pomieszczeniu i plenerze.

https://szkolenia.infowire.pl/

Zapisy: https://evenea.pl/event/szkolenie-z-nagrywania-materialow-wideo/.

Prowadzimy również szkolenia z montażu materiałów wideo.

Najnowsze

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży PR. 17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...