facebook web

Warsztaty z dziennikarstwa mobilnego

Dziennikarstwo mobilne (MOJO) to nowy sposób komunikacji z otoczeniem. Dziennikarz mobilny używa urządzeń przenośnych, takich jak smartfony, tablety, aparaty cyfrowe czy laptopy, do gromadzenia, nagrywania, transmitowania na żywo, edytowania oraz udostępniania treści wideo. Wiadomości może wysyłać do redakcji lub udostępniać bezpośrednio w serwisach firmowych oraz w mediach społecznościowych.

Dlaczego MOJO?
1. Aby przygotować dobrej jakości kontent wideo, nie będziesz musiał już zatrudniać operatora kamery.
2. Nauczysz się tworzyć dobrej jakości filmy za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
3. Sam będziesz dostarczał wysokiej jakości kontent wideo dziennikarzom i mediom.
4. Wzbogacisz o wideo własne informacje. Jest to prostsze, niż Ci się wydaje.

Przyjdź do nas na szkolenie, a nauczymy Cię, jak mając telefon, odpowiednie aplikacje i akcesoria, przygotować profesjonalny kontent wideo.

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych dziennikarzy redakcji wideo infoWire.pl, którzy nagrali urządzeniami mobilnymi ponad 250 materiałów wideo. Korzystają z nich telewizje oraz media internetowe.

Podczas szkolenia nauczymy Cię:
– jak wykorzystać iPhone jako kamerę wideo
– jak obsługiwać profesjonalną aplikację wideo
– jakie są funkcje tej aplikacji
– jakie są formaty nagrywania
– pracy z ekspozycją obrazu
– pracy z kolorem obrazu
– jak ustawiać poziom dźwięku
– podstaw kompozycji kadru
– podstaw oświetlania osób wypowiadających się przed kamerą
– realizacji ujęć przebitkowych
– jak odpowiednio nagrać materiał w pomieszczeniu i plenerze.

https://szkolenia.infowire.pl/

Zapisy: https://evenea.pl/event/szkolenie-z-nagrywania-materialow-wideo/.

Prowadzimy również szkolenia z montażu materiałów wideo.

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie. „Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

Media społecznościowe jak powietrze. „Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Każde pokolenie ma… własną motywację?. Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...