facebook web

Szkolenie z dziennikarstwa mobilnego

dodaj wydarzenie do kalendarza

Dziennikarstwo mobilne (MOJO) to nowy sposób komunikacji z otoczeniem. Dziennikarz mobilny używa urządzeń przenośnych, takich jak smartfony, tablety, aparaty cyfrowe czy laptopy, do gromadzenia, nagrywania, transmitowania na żywo, edytowania oraz udostępniania treści wideo. Wiadomości może wysyłać do redakcji lub udostępniać bezpośrednio w serwisach firmowych oraz w mediach społecznościowych.

Dlaczego MOJO?
1. Aby przygotować dobrej jakości kontent wideo, nie będziesz musiał już zatrudniać operatora kamery.
2. Nauczysz się tworzyć dobrej jakości filmy za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
3. Sam będziesz dostarczał wysokiej jakości kontent wideo dziennikarzom i mediom.
4. Wzbogacisz o wideo własne informacje. Jest to prostsze, niż Ci się wydaje.

Przyjdź do nas na szkolenie, a nauczymy Cię, jak mając telefon, odpowiednie aplikacje i akcesoria, przygotować profesjonalny kontent wideo.

Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych dziennikarzy redakcji wideo infoWire.pl, którzy nagrali urządzeniami mobilnymi ponad 250 materiałów wideo. Korzystają z nich telewizje oraz media internetowe.

Podczas szkolenia nauczymy Cię:
– jak wykorzystać iPhone jako kamerę wideo
– jak obsługiwać profesjonalną aplikację wideo
– jakie są funkcje tej aplikacji
– jakie są formaty nagrywania
– pracy z ekspozycją obrazu
– pracy z kolorem obrazu
– jak ustawiać poziom dźwięku
– podstaw kompozycji kadru
– podstaw oświetlania osób wypowiadających się przed kamerą
– realizacji ujęć przebitkowych
– jak odpowiednio nagrać materiał w pomieszczeniu i plenerze.

https://szkolenia.infowire.pl/

Zapisy: https://evenea.pl/event/szkolenie-z-nagrywania-materialow-wideo/.

Prowadzimy również szkolenia z montażu materiałów wideo.

Najnowsze

Dzięki wideo firmy mogą skuteczniej docierać do dziennikarzy ze swoim przekazem. „Gdy realizuję swój materiał, siłą rzeczy korzystam z pomocy moich kolegów w różnych ośrodkach. Nie zawsze jest możliwość, żeby być w każdym miejscu, gdzie dzieje się coś ważnego” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Firmy nie mogą rezygnować z mediów społecznościowych. „Social media są i będą ważnym kanałem komunikacji. Nie można z nich absolutnie rezygnować” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. Zobacz całą wypowiedź. ...

W polskiej telewizji będzie więcej kanałów tematycznych?. „Patrząc na rozwój amerykańskiego rynku medialnego, myślę, że kanały tematyczne będą się bardzo rozwijały także w Polsce, mocniej niż do tej pory […]. Może nie dojdziemy do poziomu kanałów tematycznych, które są tylko dla wędkarzy albo tylko dla oglądających procesy sądowe, ale w tę stronę będziemy szli” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. ...

Zwykłe informacje prasowe to dla dziennikarzy najczęściej spam. Zobacz, jak ich zainteresować. „Każdego dnia zasypywany jestem dziesiątkami, a może nawet setkami różnych informacji w stylu »prosimy o zapoznanie się z informacją prasową«. Nie jest to coś, co przykuwa moją uwagę. Takich informacji, suchych, naładowanych różnymi liczbami, dostaję wiele, więc siłą rzeczy nawet nie wzbudzają u mnie jakiegoś zainteresowania. ...

Nowy członek zarządu w MSL. Grzegorz Kuźnik został zastępcą dyrektora zarządzającego i członkiem zarządu w MSL. Będzie odpowiedzialny za rozwój działów Consumer i Technology. Kuźnik skończył marketing i zarządzanie na Politechnice Śląskiej. ...

LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B. Większość firm doskonale rozumie potrzebę inwestycji w wizerunek. Poświęcają one duże zasoby finansowe, aby zaistnieć w świadomości odbiorców i powiązać swoją markę z pozytywnymi emocjami. Tymczasem media społecznościowe umożliwiają firmom komunikację po o wiele niższych kosztach. ...

Firmowe podkasty wzniosą content marketing na wyższy poziom?. „Podkasty zawsze opowiadają jakąś historię, odpowiadają na jakieś pytania. Dobrze jest, żeby osoba, która występuje, była na to przygotowana i była dobrym reprezentantem firmy” – mówi Paweł Sołtys, dziennikarz „Pulsu Biznesu”. ...

Czy korespondencja mejlowa w dobie komunikatorów przetrwa?. „Mejl dzisiaj w relacjach biznesowych jest jakimś dowodem na podpisanie umowy, dowodem na dogadanie się. I mejl będzie jeszcze w tego typu relacjach funkcjonował” – mówi dziennikarz Jarosław Kuźniar. Zobacz całą wypowiedź. ...

„Komunikacja to też content marketing”. „Dział komunikacji dzisiaj dla mnie musi mieć pieniądze na współpracę z mediami, dlatego że komunikacja to też content marketing. Jeżeli za content marketing odpowiada dział marketingowy, nie zawsze kończy się to tak, jak powinno” – mówi Grzegorz Marczak, właściciel i redaktor naczelny Antywebu. ...

Facebook się zmienia. Poznaj nowe trendy. Jaka jest przyszłość Facebooka? W jaki sposób się zmieni? Czy czekają go trudne czasy? Zobacz wywiad z Moniką Czaplicką, właścicielką agencji social media Wobuzz. ...